ventilatorul porneste cand nu e cazul si ramane pornit
Re: ventilatorul porneste cand nu e cazul si ramane pornit
in schema din imagine sunt altfel pozitionate releele...dealtfel,e schema unui MINI COOPER S 2006..R53,banuiesc....R56 s a produs incepand cu luna 11..2006 si vanzari incepand cu 2007...
Re: ventilatorul porneste cand nu e cazul si ramane pornit
Am vazut prea tarziu ca ai dat R56 , si dupa aceea a murit reteaua si a trebuit sa plec la Tg. Mures.Nu am de pe R56 foarte multa documentatie,dar vezi ca pe capacul cutiei cu relee din compartimenntul motor ai simbolurile fiecarui releu.Daca arata un ventilator pe simbol,scoate-l pe cel vizat si vezi daca mai functioneaza ventilatorul.Daca se opreste,l-ai identificat bine si cauta un releu cu acelasi codOEM( ex. claxon,ventilator pompa servo,releu ventilator climatizare,etc.)si schimba-le intre ele.Sonda de temperatura din schema corespunde si la R56, si valorile sunt aceleasi.Daca nu vrei sa ajungi la service incearca intai lucrurile care pot fi probate foarte usor.Nu te grabi sa cumperi piese fara sa stii exact care este defectul.Sunt convins ca poti sa-l repari singur, 90% este de vina releul, daca ramai in cei 10% probabil ca o sa ajungi la service.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: ventilatorul porneste cand nu e cazul si ramane pornit
Probabil ca asa arata cutia ta cu relee si sig. din comp. motor.
http://farm3.static.flickr.com/2625/377 ... c3ece8.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2625/377 ... c3ece8.jpg
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: ventilatorul porneste cand nu e cazul si ramane pornit
intre timp am completat cu antigel
pt ca era mult sub minim
pt ca era mult sub minim
Re: ventilatorul porneste cand nu e cazul si ramane pornit
Si ne-ai lasat sa ne stoarcem gandirea cu tot felul de scheme.Cred ca trebuie facut un Check list de fiecare data.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: ventilatorul porneste cand nu e cazul si ramane pornit
problema nu s-a rezolvatadrian scrie:Si ne-ai lasat sa ne stoarcem gandirea cu tot felul de scheme.Cred ca trebuie facut un Check list de fiecare data.
am mai patit 2 dimineti la rand (am deconectat bateria)
Re: ventilatorul porneste cand nu e cazul si ramane pornit
Ai facut miscarea cu releele?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: ventilatorul porneste cand nu e cazul si ramane pornit
incerc maineadrian scrie:Ai facut miscarea cu releele?
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=61&fg=25
01 Relay, make contact, white green 1 61360141229 ENDED
02 Relay, make contact, white green 1 61360141229 ENDED
03 Relay, make contact 1 07/2005 61366977982 $13.96
04 Relay, make contact, white green 1 61360141229 ENDED
exact piesa 3(cea cu ventilatorul) are alt cod, dar celelalte nu se mai fac
sa inteleg ca pot schimba cu oricare altul ?(din cele 3 ramase)
Re: ventilatorul porneste cand nu e cazul si ramane pornit
Ce-ai facut cu ventilatorul??
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- NEAGU LIVIU
- Viteza 6
- Mesaje: 794
- Membru din: Lun Noi 02, 2009 6:48 am
- Localitate: Techirghiol
- Contact:
Re: ventilatorul porneste cand nu e cazul si ramane pornit
Citeam mesajele voastre si ma gandeam ca trebuia verificat in primul rand antigelul si apoi restul.
Am patit si eu la fel dar,am completat cu antigel si nu am mai avut probleme.
Apropos nu ar trebui sa fie vreun senzor pe acolo.Scuze dar,femeile nu prea stiu la ce folosesc borcanele de la motor
Cred ca nu ar strica sa facem pagina cu defecte intalnite si ce trebuie verificat inainte de a ajunge la hotii de la service
De multe ori e asa de simplu de schimbat.
Ex:Cablul de la senzorul de DSC-manopera 80Roni
Am patit si eu la fel dar,am completat cu antigel si nu am mai avut probleme.
Apropos nu ar trebui sa fie vreun senzor pe acolo.Scuze dar,femeile nu prea stiu la ce folosesc borcanele de la motor
Cred ca nu ar strica sa facem pagina cu defecte intalnite si ce trebuie verificat inainte de a ajunge la hotii de la service
De multe ori e asa de simplu de schimbat.
Ex:Cablul de la senzorul de DSC-manopera 80Roni
MINImaniacs