Problema ralanti la rece
-
- Membru nou
- Mesaje: 21
- Membru din: Joi Dec 23, 2010 1:11 am
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Problema ralanti la rece
Salutare,
multumesc Adrian si Cristi!
azi merg la bavaria, vreau sa fac o revizie generala, astept sa vad ce mi spun ei in privinta pornitului greoi.
multumesc Adrian si Cristi!
azi merg la bavaria, vreau sa fac o revizie generala, astept sa vad ce mi spun ei in privinta pornitului greoi.
MINI COOPER S
Re: Problema ralanti la rece
Doua saptamani am avut si eu probleme de relanti la rece, oscila intre 1200 si 800 u/min.Dupa ce se incalzea mergea bine. Am rezolvat cu 4 bujii noi(iridium pentru 100.000km) , cele vechi aveau 125.000km(erau cele originale),mai mare rusinea.Rezolvat duminica,merge perfect si parca a scazut si consumul.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Problema ralanti la rece
adrian.. la fel imi face si mie la rece.. si tot bujiile originale le am.. imi poti spune mai exact ce bujii ai luat? ca habar n-am de care sa cumpar . msadrian scrie:Doua saptamani am avut si eu probleme de relanti la rece, oscila intre 1200 si 800 u/min.Dupa ce se incalzea mergea bine. Am rezolvat cu 4 bujii noi(iridium pentru 100.000km) , cele vechi aveau 125.000km(erau cele originale),mai mare rusinea.Rezolvat duminica,merge perfect si parca a scazut si consumul.
Eenie, MINI , miney , mo lover
Re: Problema ralanti la rece
Bujii Beru sau Bosch ,FGR 7 DQP+ (sunt platinum nu iridium).
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 21
- Membru din: Joi Dec 23, 2010 1:11 am
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Problema ralanti la rece
Salut,
acum m am intors de la Bavaria,
practic nu am facut nimic, in afara de faptul ca m au chemat sa mi schimbe o pompa de racire de la turbina,
e o actiune a bmw europe...
nu le a dat nicio eroare, asa cum i a dat mecanicului meu, plus ca ziceau ca ar trebui sa le las masina pe acolo, sa o porneasca maine si sa vada daca le face si lor aceeasi problema.
am zis nu momentan, si daca am maine problema, o sa filemz eu sa le arat filmul......
acum m am intors de la Bavaria,
practic nu am facut nimic, in afara de faptul ca m au chemat sa mi schimbe o pompa de racire de la turbina,
e o actiune a bmw europe...
nu le a dat nicio eroare, asa cum i a dat mecanicului meu, plus ca ziceau ca ar trebui sa le las masina pe acolo, sa o porneasca maine si sa vada daca le face si lor aceeasi problema.
am zis nu momentan, si daca am maine problema, o sa filemz eu sa le arat filmul......
MINI COOPER S
Re: Problema ralanti la rece
Daca eroarea nu apare pe testerul de la BMW atunci probabil este o problema de natura mecanica nu electrica sau electronica.In mod normal testerul prietenului tau este mult sub cel de la Bavaria.Probabil ca tot mecanicul tau o sa te rezolve,la BMW service, daca defectul nu iese pe diagnoza sunt terminati sau nu au chef sa caute mai departe.Ex.prieten cu X3, motorul lesinat , fara putere, diagnoza la 3 service-uri diferite-BMW oficiali-fara rezultat, masina nu are nimic,ba chiar propuneri de segmentat,turbosuflanta noua, etc.La un amarat de service mecanicul vede ca siguranta de la axul actuatorului turbinei lipsea si nu se transmitea miscarea la geometria turbinei.Dupa 1 an de BMW, l-a rezolvat un mecanic cu putina rabdare si putina pasiune.alecspricop scrie:Salut,
acum m am intors de la Bavaria,
practic nu am facut nimic, in afara de faptul ca m au chemat sa mi schimbe o pompa de racire de la turbina,
e o actiune a bmw europe...
nu le a dat nicio eroare, asa cum i a dat mecanicului meu, plus ca ziceau ca ar trebui sa le las masina pe acolo, sa o porneasca maine si sa vada daca le face si lor aceeasi problema.
am zis nu momentan, si daca am maine problema, o sa filemz eu sa le arat filmul......
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Problema ralanti la rece
nu-ti recomand sa lasi masina la ei sa vada ei dimineata cum merge, s-ar putea sa-ti gaseasca cu totul alte defecte
lasi masina in curte fara cheie si te duci tu dimineata si le-o pornesti. dar, cum zicea si adrian, daca nu le-a dat nimic pe diagnoza lor, o sa incepa cu datul de gard
lasi masina in curte fara cheie si te duci tu dimineata si le-o pornesti. dar, cum zicea si adrian, daca nu le-a dat nimic pe diagnoza lor, o sa incepa cu datul de gard
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Problema ralanti la rece
Cel mai ieftin este sa controlezi clapeta de acceleratie, sa nu fie murdara,trebuie curatata perfect asa incat clapeta sa faca cursa completa la inchidere.Vad din istoric ca a fost demontata si montata la loc.Nu este defecta, daca era defecta aparea pe tester.Din ce-am mai sapat si eu sunt ceva sanse si la pompa de benzina care alimentaeza rampa dar putin probabil.
Daca zici ca ai si consum mare de ulei atunci ai si o groaza de depuneri de mizerie, zgura, etc. prin tot felul de locuri pe la admisie si evacuare.Cred ca pe partea asta trebuie sapat.
Asta-i clapeta:
Daca zici ca ai si consum mare de ulei atunci ai si o groaza de depuneri de mizerie, zgura, etc. prin tot felul de locuri pe la admisie si evacuare.Cred ca pe partea asta trebuie sapat.
Asta-i clapeta:
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 21
- Membru din: Joi Dec 23, 2010 1:11 am
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Problema ralanti la rece
Salutare,
asa e, ma bazez pe Traian, mecanicul meu.
Sinccer sa fiu, dupa ce am fost programnat la ora 08.30 si am plecat de acolo dupa 3 ore!!! si mai usor cu 140 lei,
fara ca ei sa ma ajute in vreun fel, sunt f sceptic ca ma pot ajuta cu ceva.....
Clapeta mi a curatat o Traian saptamana trecuta,
intre timp i am bagat si un aditiv de curatat injectia de la duralube.....
sa vedem cum reactioneaza in continuare.
va multumesc tuturor.
asa e, ma bazez pe Traian, mecanicul meu.
Sinccer sa fiu, dupa ce am fost programnat la ora 08.30 si am plecat de acolo dupa 3 ore!!! si mai usor cu 140 lei,
fara ca ei sa ma ajute in vreun fel, sunt f sceptic ca ma pot ajuta cu ceva.....
Clapeta mi a curatat o Traian saptamana trecuta,
intre timp i am bagat si un aditiv de curatat injectia de la duralube.....
sa vedem cum reactioneaza in continuare.
va multumesc tuturor.
MINI COOPER S
-
- Viteza 1
- Mesaje: 50
- Membru din: Sâm Noi 27, 2010 3:46 am
- Localitate: oradea
- Contact:
Re: Problema ralanti la rece
poapte sa fie hpfp care are garantia extinsa la 10 ani