Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Nu as vrea sa am dreptate , dar daca nu rezolvi cu bobina de inductie, atunci trebuie sa mergi la tipul de care am vorbit sa-ti citeasca softul.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Facem si aia dupa ce o scot de la service. Deocamdata oamenii mai cauta.adrian scrie:Nu as vrea sa am dreptate , dar daca nu rezolvi cu bobina de inductie, atunci trebuie sa mergi la tipul de care am vorbit sa-ti citeasca softul.
De ce merge mai rau cu BRK7 decat cu BRK6?
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Daca electricianul are osciloscop rapid se rezolva problema. Se pot verifica si modul cu lucreaza injectoarele/comenzile pe injectoare, dar si aprinderea. Este un echipament eficient pentru citire si interpretare date.Gabriel CT scrie:Am transmis info tale electricianului care vine maine. Sper sa aiba osciloscop.dedant68 scrie:Salut,
Trebuie sa faca teste pe injectie, dar si pe aprindre. Au tester(sau ar trebui) pentru inalta tensiune la bobine, dar si pentru comanda impulsurilor pe joasa tensiune la bobine. Practic pana in prezent dupa cum spui, nu ai nicio informatie...ai deja o lista de 'suspecti' dar politistul este in concediu
Osciloscopul este de baza pentru verificarea formelor semnalelor, durata si simultaneitatea semnalelor. Dupa cum vezi in foto semnalul albastru este pe joasa tensiune, iar pe inalta tensiune( rosu) ajunge la 12-13 KV. Valori scazute sau semnale decalate indica nefunctionarea bobinei sau generatorul de semnal. Pentru generare semnal, ECU are nevoie de informatii de la Crankshaft Position Sensor(CPS) si Camshaft Position Senzor pentru a da semnal corespunzator pe infasurarea primara a bobinelor. Obligatoriu sa-ti conecteze osciloscop pe aprindere, daca nu rezolva din injectie problema
Mi-am adus aminte citind postul tau ca fostul proprietar a schimbat anul trecut garnitura de la crankshaft position sensor pentru eterna problema cu scurgerea de ulei. Corelat cu informatia ca masina a inceput sa mearga prost de doar cateva luni ma gandesc ca poate asta este root cause. Am transmis si asta mai departe la service.
Daca nici maine nu gasim ceva in neregula cu masina o sa ma apuc sa dau telefoane prin alte parti.
Anunt: caut Service pentru MyMini!
Sa auzim de bine!
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Deci in concluzie?Au gasit buba sau nu?A venit electricosul cu osciloscop?Sau tot cu mana in fund?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
vazand ca esti intr-un "renumit" service BMW...parca asa ai zis la inceput....nu?Gabriel CT scrie:Deocamdata oamenii mai cauta. De ce merge mai rau cu BRK7 decat cu BRK6?
si au scule de scule...le-ai cerut sau au facut un test de compresie? nu de alta dar sa nu dam cu osciloscopu' de pamant...
sunt teste empirice dar normale in depistarea unui defect...in plus un service care se "respecta" probabil 20min in plus nu i-ar strica sa vada si acest aspect...
intrebare "idioata" masina a venit din fabrica JCW? sau "pe drum" a prins acest swap?
gluma negluma pe masina asta s-a intervenit pe lantul de distributie (impropriu zis lant de distributie)? unui coleg cu o alta marca "renumita" tot la un service "renumit" au reusit sa ii avansese de un pin distributia si in turatii de peste 3000 i se actrivau martorii in bord ca pomul de craciun ... su uite asa senzorul de came "dadea informatii gresite" Ecu-ului si ecul taia "elanul" pe la 4500rpm...
oricum toata aceasta aventura se traducea prin erori de missfire pe cilindii 1 2 3...practic doar 4 bun....
imi dau cu parerea pt ca nu stiu exact comportamentul masinii dar senzatia de "taiat gazul" o stiu
ai mai relatat o chestie ca in idle masina toarce bine ....deci eu m-as orienta si catre o verificare a compresorului mecanic ...ala ar trebui sa "intre" de pe la 3000rpm...nu? cum sta motorul in 2500?
Drive safe and keep the wheels down
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Interesant ca in acest service vin pe rand...apare azi mecanicul care a fost in concediu, maine vin electricianul, poimaine vine electronistul... dar inca nu stim rezultatul
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
prost este ca financiarul este in fiecare zidedant68 scrie:Interesant ca in acest service vin pe rand...apare azi mecanicul care a fost in concediu, maine vin electricianul, poimaine vine electronistul... dar inca nu stim rezultatul
Drive safe and keep the wheels down
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Salut!
Am o banuiala sinistra ca stiu care e problema.
M-a lovit ideea efectiv in somn.
Va tin la curent.
Somn usor!
Am o banuiala sinistra ca stiu care e problema.
M-a lovit ideea efectiv in somn.
Va tin la curent.
Somn usor!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Ne-am trezit, nu ne impartasesti reveria?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Poate ne spui ca ai doua fise inversate la bujii Eu am intalnit asa ceva la un kawasaki zx10, mers aproape de rotund la ralani, pornire OK, dar lipsa de putere la accelerare si detonatii in esapament.