cristi o'RAL scrie:si cam asta e lumina pe care o fac de fapt
A G 4 O R A L
Re: A G 4 O R A L
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: A G 4 O R A L
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: A G 4 O R A L
nu, nu e noua! dar am consumat pe ea jumatate de spray mare WD40 si jumatate de rola de servetele
imi pare rau ca n-am facut poza si inainte, dar probabil ca s-ar fi vazut doar o pata neagra
imi pare rau ca n-am facut poza si inainte, dar probabil ca s-ar fi vazut doar o pata neagra
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: A G 4 O R A L
Ai cumva filtru sport ?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: A G 4 O R A L
n-am, de ce?
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: A G 4 O R A L
De la filtrul sport clapeta se murdareste mai repede,dar si de la mersul mult in oras.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: A G 4 O R A L
nu cred ca fusese curatata vreodata, si acum are 145.000Km
am observat ca e mult mai murdara pe spate decat pe fata, ca sa zic asa... in sensul de circulatie al aerului
am observat ca e mult mai murdara pe spate decat pe fata, ca sa zic asa... in sensul de circulatie al aerului
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: A G 4 O R A L
Este normal,dupa clapeta,in galeria de admisie intra si epuratorul si acolo sunt vapori de ulei din baie, si particolele de praf se lipesc din cauza uleiului pe interiorul tubulaturii de admisie ,si dupa clapeta, deci in spatele ei. Cand uleiul este pe duca-ca si calitate la sfarsitul intervalului de service-se face mizeria si mai mare.Cu cat mergi mai mult in oras cu atat este mai murdara,pornirile si opririle dese sunt cauza majora, mersul cu motorul rece,etc.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: A G 4 O R A L
epuratorul vine in furtunul dintre filtru si clapeta, deci inainte de clapeta
are vreun rost sa ma chinui (sau sa ma duc undeva sa se chinuie altii) sa dau galeria de admisie jos sa o curat?
are vreun rost sa ma chinui (sau sa ma duc undeva sa se chinuie altii) sa dau galeria de admisie jos sa o curat?
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: A G 4 O R A L
La mine intra in galerie dupa clapeta cred totusi.Cred ca merita sa cureti galeria de adm. sigur poti sa o faci singur.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power