R53 249HP si 270Nm
R53 249HP si 270Nm
Masina din 2003, R53 Cooper S ,modificari hw minime,fulie compresor 19%,injectoare 550cc,evacuare finala sport.Dupa resoftare, testata pe dyno in Madrid ,temperatura aer 30gr.C,avem 249HP si 270Nm cuplu.Softul a necesitat doar doua usoare corectii legate doar de relanti.In zona de pedala acceleratie maxima avem un AFR 11, deci absolut safe pentru regimuri indelungate de putere maxima.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
Re: R53 249HP si 270Nm
Chapeau!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Re: R53 249HP si 270Nm
Inca doua treceri pe Dyno , masini tunate de mine in Germania,softul de baza a fost cel de GP, la care am facut cateva modificari exact acolo unde trebuie.Ambele masini nu au axa cu came sport,doar o evacuare mai libera, fulie 17% si filtru aer Cold Intake.Ambele masini cu injectoare de 380cc cele stock de JCW sau GP.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 30
- Membru din: Mar Noi 27, 2018 11:06 am
Re: R53 249HP si 270Nm
Super tare, felicitari si sper sa va contactez in viitorul apropriat pentru un soft, imediat ce cumpar restul de piese necesare.
Re: R53 249HP si 270Nm
O alta masina de data asta cu modificari serioase de hw, citez din mesajul original"The values are correct. Engine is tuned from Hardwareside from Thomas. Special Cam, ported Head and big Valves. Soft is from you. GP modified and rev -7,5k."
[attachment=0]received_1415248341959906.jpeg[/attachment]
[attachment=0]received_1415248341959906.jpeg[/attachment]
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: R53 249HP si 270Nm
Sal,cât costă să aduc un mini cooper s r 53 170 cp 2005 la.performantele descrise și unde le pot face. Un cost estimativ real per total
Re: R53 249HP si 270Nm
Eventual un video sa vedem cum se comporta la 249 cp ,0-100kmh ,0-400m,timpi .Multumesc anticipat pentru efort
Re: R53 249HP si 270Nm
Nu am video, am avut doar testele dyno.
Pentru 225hp ai nevoie de fulie 17%, injectoare de 380cc, filtru sport K&N, si calculator motor sa fie MS5150(la masinile fabricate dupa 01.2005)
cost fulie+curea 100-130Euro
injectoare 100Euro
filtru K&N 100Euro(nu e obligatoriu filtrul)
Daca masina ta este facelift cu calculator MS5150, atunci discutam pretul softului in privat.
Daca vrei test dyno la soft, atunci trebuie neaparat test dyno inainte de resoftare si de modificari de hw, si apoi test dyno cu masina modificata si resoftata, pe acelasi dyno.plecam de la ideea unui castig de 55hp, si daca masina pleaca stock nu de la 170hp cat are teoretic atunci finalul nu va fi de 225hp se va adauga la stock diferenta de 55hp.
Daca nu ai calculator MS5150, unul gata tunat plug and play pe masina este 250Euro.
Pentru 225hp ai nevoie de fulie 17%, injectoare de 380cc, filtru sport K&N, si calculator motor sa fie MS5150(la masinile fabricate dupa 01.2005)
cost fulie+curea 100-130Euro
injectoare 100Euro
filtru K&N 100Euro(nu e obligatoriu filtrul)
Daca masina ta este facelift cu calculator MS5150, atunci discutam pretul softului in privat.
Daca vrei test dyno la soft, atunci trebuie neaparat test dyno inainte de resoftare si de modificari de hw, si apoi test dyno cu masina modificata si resoftata, pe acelasi dyno.plecam de la ideea unui castig de 55hp, si daca masina pleaca stock nu de la 170hp cat are teoretic atunci finalul nu va fi de 225hp se va adauga la stock diferenta de 55hp.
Daca nu ai calculator MS5150, unul gata tunat plug and play pe masina este 250Euro.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power