Sfat achiziție mini r50 facelift!
-
- Membru nou
- Mesaje: 2
- Membru din: Mar Dec 08, 2020 10:01 am
Sfat achiziție mini r50 facelift!
Salutare tuturor, de ceva vreme tot caut problemele comune pentru Mini Cooper R50 1.6 116hp 2005-2006. Ma interesează în special problemele la motor și ce pica foarte des la aceasta mașina.
Re: Sfat achiziție mini r50 facelift!
In 12 ani am schimbat pompa de servo, broasca use,garnitura baie de ulei la motor ,un kit de ambreiaj , 2 bucsi bara egalizare punte spate,un cablu de frana de mana.Restul au fost consumabile.Rulaj 190.000km.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Sfat achiziție mini r50 facelift!
Salutare si bine te-am gasit
La R50 ai problematice pompa de servo si uneori motorasele de la geamuri, in rest, dupa cum a spus si Adrian, nu e nimic deosebit fata de orice alta masina de varsta ei.
Conteaza mult cum a fost rulata si intretinuta.
Atentie la haion, in partea de jos a usilor si sub stopuri la zone de rugina. Haionul si usile se schimba usor de la dezmembrari, insa sub stopuri e nasol de reparat daca vrei sa o faci cum trebuie.
In rest e o masinuta excelenta pentru cat costa, gasesti piese foarte usor si ieftin, plus ca in ultimii ani a explodat si piata de dezmembrari. Plus ca ai si o comunitate faina care te ajuta cu sfaturi si un service specializat pe Mini la Sharpe (unde ma duc si eu exclusiv de foarte mult timp)
Poti sa arunci un ochi pe topicul meu din forum, al meu are o istorie foarte bogata
La R50 ai problematice pompa de servo si uneori motorasele de la geamuri, in rest, dupa cum a spus si Adrian, nu e nimic deosebit fata de orice alta masina de varsta ei.
Conteaza mult cum a fost rulata si intretinuta.
Atentie la haion, in partea de jos a usilor si sub stopuri la zone de rugina. Haionul si usile se schimba usor de la dezmembrari, insa sub stopuri e nasol de reparat daca vrei sa o faci cum trebuie.
In rest e o masinuta excelenta pentru cat costa, gasesti piese foarte usor si ieftin, plus ca in ultimii ani a explodat si piata de dezmembrari. Plus ca ai si o comunitate faina care te ajuta cu sfaturi si un service specializat pe Mini la Sharpe (unde ma duc si eu exclusiv de foarte mult timp)
Poti sa arunci un ochi pe topicul meu din forum, al meu are o istorie foarte bogata
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
-
- Membru nou
- Mesaje: 2
- Membru din: Mar Dec 08, 2020 10:01 am
Re: Sfat achiziție mini r50 facelift!
Salutare, va multumesc frumos pentru informatiile primite! Ma asteptam sa fie mult mai problematic la cate scriu astia pe net.. din cauza asta am preferat sa intru pe forum si sa intreb! Am citit ca ar avea probleme cu sistemul de racire si ca o anume piesa se arde si ramane ventilatorul pornit. In rest dupa cate a-ti spus chiar pare o masina fiabila si aveam de ales intre suzuki swift mk2 si mazda 3 dar mini-ul e singurul care ma atrage. In trecut am detinut un valvetronic de la bmw si mi-a mancat zilele, am investit in ea peste 8000 lei in doar 15k km in decursul a 3 ani, platforme , service-uri.. m-am cam saturat de ele si vreau sa raman mai mult pe sosea.