Si cateva imagini din atelierul lui Marian, in timpul lucrului la piele/alcantara.
https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=608793C1
CARBONIZER MINI Cooper S
- CARBONIZER
- Membru nou
- Mesaje: 23
- Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
- Contact:
Re: CARBONIZER MINI Cooper S
Impresionant tot topicul!!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- CARBONIZER
- Membru nou
- Mesaje: 23
- Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
- Contact:
Re: CARBONIZER MINI Cooper S
...si inca nu s-a incheiat, Adrian! Pare o poveste fara sfarsit...!!!
- CARBONIZER
- Membru nou
- Mesaje: 23
- Membru din: Dum Sep 03, 2017 12:08 pm
- Contact:
Re: CARBONIZER MINI Cooper S
La terminarea sezonului de iarna 2019, la intoarcerea din Anglia, am cumparat un set de roti de vara pe 18", Team Dynamics fabricate tot in UK. Evident ca a trebuit sa le reconditionez, fiind SH, nu doar la nivel estetic/ vopsea, ci mai ales la nivel anti coroziv. Mai toate fabricile si atelierele care vopsesc electrostatic, aplica pulberea vopselei direct pe materialul crud (fie feros fie aliaj de aluminium), ceeace nu confera nici o preotectie anti coroziva in timp!
De aceea, solutia dupa sablarea unor jante din aliaj (sau slefuirea lor pana la aluminium curat, in special in zonele afectate de oxid de aluminium) este acoperirea lor cu mai multe straturi traslucide de Wash Primer pe baza de acid fosforic sau/si grund filler epoxi bicomponent (nu 1K!!!).
Peste aceste materiale se poate aplica fillerul de dinaintea vopselei, care dupa uscare totala se slefuieste fin (cu P800 la apa sau bureti Scotchbrite 3M uscat).
Abia dupa aceasta etapa, se poate aplica vopseua/ vopselurile (in cazul meu, pt ca au fost 2) si la final lacul acrilic bicomponenet.
Deci, pe aceleasi suprafete de lucru, practic se aplica 4-5 materiale diferite, fiecare din ele cu un numar de 2-4 pulverizari.
De aceea, solutia dupa sablarea unor jante din aliaj (sau slefuirea lor pana la aluminium curat, in special in zonele afectate de oxid de aluminium) este acoperirea lor cu mai multe straturi traslucide de Wash Primer pe baza de acid fosforic sau/si grund filler epoxi bicomponent (nu 1K!!!).
Peste aceste materiale se poate aplica fillerul de dinaintea vopselei, care dupa uscare totala se slefuieste fin (cu P800 la apa sau bureti Scotchbrite 3M uscat).
Abia dupa aceasta etapa, se poate aplica vopseua/ vopselurile (in cazul meu, pt ca au fost 2) si la final lacul acrilic bicomponenet.
Deci, pe aceleasi suprafete de lucru, practic se aplica 4-5 materiale diferite, fiecare din ele cu un numar de 2-4 pulverizari.
Re: CARBONIZER MINI Cooper S
Super tutorial.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power