1.4d 4E19 rail pressure plausibility delivery-controlled

calinlei
Membru nou
Mesaje: 2
Membru din: Mie Feb 15, 2023 6:41 pm

1.4d 4E19 rail pressure plausibility delivery-controlled

Mesaj de calinlei »

Buna,

Va rog ajutati-ma….

Uneori intra in limp mode, acum mai nou moare motorul, in sarcina in special. Nu mai stiu ce sa ii fac, am schimbat filtru motorina, pompa rezervor, 2 injectoare, rampa cu senzorii si regulator presiune pompa inalta.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: 1.4d 4E19 rail pressure plausibility delivery-controlled

Mesaj de adrian »

Ai vazut si ceva live data ? In special presiunea din rampa comuna?Ajunge pe la 900bar cand accelerezi mai tare?(masina oprita, nu in mers)
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
calinlei
Membru nou
Mesaje: 2
Membru din: Mie Feb 15, 2023 6:41 pm

Re: 1.4d 4E19 rail pressure plausibility delivery-controlled

Mesaj de calinlei »

Doar in mers am facut, cere 16xx face 16xx, dar in sarcina in special face, dar foarte rar acum…

Scoate fum negru de cand am schimbat cele doua injectoare defecte, dar cu ele murea motorul tot timpul in sarcina sau dupa 3rpm.

Poate sa fie pompa de inalta? Sau sa fie si injectoarele alea defecte?

PS: inainte sa schimb injectoarele la 900bar se oprea motorul pe live.
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: 1.4d 4E19 rail pressure plausibility delivery-controlled

Mesaj de adrian »

Verifica valorile de compensare ale injectoarelor la relenti.Trebie sa fie intre +5 si -5
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns