Probleme servo oare?
Re: Probleme servo oare?
problema s-a rezolvat , mufa nu era pusa bine si facea contact imperfect:P acum totul e perfect
Re: Probleme servo oare?
de obicei trebuie schimbat uleiul in servio si verificat sa nu cumva sa fie stricat ventilatorul (cel putin la mini cooper s exista), daca ventilatorul e stricat trebuie eschimbat urgent altfel se strica repede pompa de servo care este electrica
M.C.S - FLX
Re: Probleme servo oare?
de aici deducem ca pompa de servo de R50 care nu are ventilator e mai buna
.......ghost...
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Probleme servo oare?
avand in vedere ca a mea nu s-a stricat in 5 ani de posesie, si ca nu pare nici schimbata vreodata, deci putem incerca sa estimam ca are 10 ani, sigur pompele de R50 sunt mai bune
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Probleme servo oare?
Umblati cu prostii,pompa este identica la R50,52,53,ventilatorul este optional la oricare din modele.
Asa suntem noi astia cu R50, ne iubim puiul
Asa suntem noi astia cu R50, ne iubim puiul
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Probleme servo oare?
Am observat ca acum cand e f cald afara si mai ales daca ma dau la ea ziua cand sunt 36 grade, cand ajung acasa si o opresc porneste un ventilator dupa ce este oprita ,o fi cel de servo sau de racire motor?
M.C.S - FLX
Re: Probleme servo oare?
Cel de racire, dupa oprire pompa de apa nu se mai invarte,lichidul de racire ajunge pentru scurt timp la temperatura la care ECU comanda electroventiatorul.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Probleme servo oare?
dar daca la R53 e pus pe masina si la R50 nu, pompa fiind identica, inseamna ca R50 e mai bun
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays