Abs / dsc / presiune roti - becuri aprinse

siloth
Membru nou
Mesaje: 30
Membru din: Sâm Feb 09, 2013 12:23 am

Abs / dsc / presiune roti - becuri aprinse

Mesaj de siloth »

Buna ziua.
De un timp a inceput sa mi se aprinda becurile astea. Am facut diagnoza si a dat eroare un senzor abs stanga fata. Doar ca o data pe luna cand merg se mai sting. Si functioneaza totul perfect.

S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Abs / dsc / presiune roti - becuri aprinse

Mesaj de cristi o'RAL »

Incearca sa pui frana brusc sa vezi daca se blocheaza rotile sau intra abs-ul (simti vibratia in pedala de frana).
Daca totul merge perfect, las-o asa, daca nu merge abs-ul trebuie sa schimbi senzorul care da eroarea, sa stergi eroarea, si apoi sa incerci din nou daca functioneaza abs-ul.

Unde ai facut diagnoza?
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
siloth
Membru nou
Mesaje: 30
Membru din: Sâm Feb 09, 2013 12:23 am

Re: Abs / dsc / presiune roti - becuri aprinse

Mesaj de siloth »

Nu intra Abs daca franez brusc, in schimb daca se sting becurile merge perfect.

Am dus-o pe tester si mi-a dat ca e senzorul din partea stanga, ideea e asa: ma gandesc ca pot fi si firele defecte undeva si ma asteptam sa se mai fi confruntat cineva cu aceiasi problema.

De exemplu ieri de la ora 17:00 pana la 23:00 nu s-a mai aprins nimic. In schimb dimineata cand am plecat iar s-a aprins si toata ziua aa fost aprins astazi
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Abs / dsc / presiune roti - becuri aprinse

Mesaj de adrian »

Firele nu prea au de ce sa se intrerupa doar daca ai mers prin cine stie ce coclauri si ai agatat unul.Cel mai usor este sa te bagi sub masina si sa vezi daca sunt intacte.Defect intermitent apare si cand ai joc la rulmentul de la roata respectiva, asa ca poti s-o ridici pe cric, sa vezi daca firul este rupt, sau daca ai joc la rulment.Daca vrei sa-l testezi inainte de a cumpara unul nou , atunci suspenda roata cu pricina, decupleaza conectorul de la senzor si cu un aparat de masura conectat la cei 2 pini de pe cupla dinspre senzor in timp ce invarti roata cat poti tu de repede,ar trebui sa gasesti o tensiune alternativa undeva de minim 1,5V dar daca ai mancat bine poti si 3sau 4V. Daca este asa , atunci senzorul este bun.Eventuale variante iti dau dupa ce faci proba de mai sus.Firele duc direct in modulul de ABS.Este greu sa localizezi un defect dupa experiente similare ale altora.Asta este valabil in cazul in care este un defect des intalnit la modelul respectiv si ar trebui sa fie notat la sectiunea "Known fixes and bulletins" din Autodata pentru marca MINI.M-am uitat eu pe Autodata si nu este mentionat.
Spor la senzor :ugeek: :ugeek: :ugeek:
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns