Problema servo
Problema servo
Azi am avut neplacerea de a ramane fara servo (R50) Mai precis dupa cateva ture prin oras si cateva parcari s-a intarit volanul ,am ajuns acasa si mai tarziu am coborat sa vad daca si-a revenit , am avut neplacuta surpriza sa aud un bazait de sub capota am ridicat capota si se auzea pompa electrica fara sa fie cheia in contact am desfacut borna de la baterie si a tacut . Poate cineva sa imi spuna care ar fii problema sau daca este cineva care a mai patit ? Tin sa precizez ca ventilatorul a fost demontat pentru reparatie ca era blocat.
Re: Problema servo
Asta e biletul de intrare in clubul celor care au schimbat deja servo.Unii au vechime, altii deja au depus CV-ul,in general majoritatea cu R50 si R53 dupa ceva vreme devin membri cu drepturi depline.Bine ai venit printre noi, te asteptam.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Problema servo
Adrian sa inteleg ca servo ii caput? Dupa ce l-am lasat o perioada si-a revenit adica se invarte volanul usor revenind la masina dupa vreo 3-4 ore am auzit acel bazait!!!!!! Asta insemnand ca ii dusa pompa servo ? Si daca da se poate repara sau inlocuita cu una noua?
Re: Problema servo
Cu reparatul este putin mai greu cred,de obicei se inlocuieste cu una noua.mm01mni scrie:Adrian sa inteleg ca servo ii caput? Dupa ce l-am lasat o perioada si-a revenit adica se invarte volanul usor revenind la masina dupa vreo 3-4 ore am auzit acel bazait!!!!!! Asta insemnand ca ii dusa pompa servo ? Si daca da se poate repara sau inlocuita cu una noua?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Problema servo
Imi cer scuze dar tot nu sunt lamurit acum imi merge usor volanul dar ce e cu acel bazait fara sa fie pus contactul fara sa fie cheia in contact?
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Problema servo
poate e doar vreun scurt care tine pompa pornita... e ciudat.
teoretic, daca bazaie, inseamna ca merge, deci n-ai motive sa schimbi pompa.
problema e grava cand nu mai bazaie deloc si volanul merge greu. acum depinde ce fel de bazait e... e doar in bazait de motor electric blocat sau e bazait cum ca pompa se invarte?
in oricare din variante, ca ajunge curent la pompa fara contact nu e in regula.
vezi ce e cu pompa, daca se invarte, eu zic ca nu e grav. schimbi lichidul si totul ar trebui sa fie bine.
teoretic, daca bazaie, inseamna ca merge, deci n-ai motive sa schimbi pompa.
problema e grava cand nu mai bazaie deloc si volanul merge greu. acum depinde ce fel de bazait e... e doar in bazait de motor electric blocat sau e bazait cum ca pompa se invarte?
in oricare din variante, ca ajunge curent la pompa fara contact nu e in regula.
vezi ce e cu pompa, daca se invarte, eu zic ca nu e grav. schimbi lichidul si totul ar trebui sa fie bine.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Problema servo
Cristi, optimist ca intotdeauna,daca dupa cateva ture in oras(in care pompa a lucrat la greu)s-a oprit inseamna ca probabil a intrat in limitare de curent(la viraje pe loc sau la max. absoarbe zeci si zeci de amperi),deci ori pompa este dusa,ori electronica este pe moarte.Mai devreme sau mai tarziu va trebui inlocuita.Parerea mea este ca anvelopele mari scurteaza viata pompei.cristi o'RAL scrie:poate e doar vreun scurt care tine pompa pornita... e ciudat.
teoretic, daca bazaie, inseamna ca merge, deci n-ai motive sa schimbi pompa.
problema e grava cand nu mai bazaie deloc si volanul merge greu. acum depinde ce fel de bazait e... e doar in bazait de motor electric blocat sau e bazait cum ca pompa se invarte?
in oricare din variante, ca ajunge curent la pompa fara contact nu e in regula.
vezi ce e cu pompa, daca se invarte, eu zic ca nu e grav. schimbi lichidul si totul ar trebui sa fie bine.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Problema servo
normal ca sunt optimist, am ajuns la 175.000 fara sa schimb pompa, am trecut prin etapa cu "mers greu", dar am schimbat lichidul si totul s-a rezolvat de la sine.
stiu ca altii n-au fost atat de norocosi.
stiu ca altii n-au fost atat de norocosi.
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Problema servo
Uleiul servo a fost schimbat dar nu cu cel recomandat de producator (PENTOSIN CHF 11 S). Service-ul la care am fost a schimbat uleiul si a pus Febi bilstein cod nr. 06161 , culoare verde,temperatura de lucru minus 40 plus 130.Acest lucru imi da de gandit sa aiba curent si fara contact precizez ca ventilatorul de racire nu e montat. Am pornit am invartit de volan mergea usor am oprit motorul am scos cheia si pompa tot functiona am luat borna plus am stat un minut crezand ca se reseteaza , am pus borna si tot se auzea. Asa ca am luat borna de plus si l-am lasat asa, sunt curios cand o sa cobor azi tot la fel face . O sa va tin la curent cu aceasta situatie sa stiti daca patiti la fel ca mine care o sa fie rezolvarea.O zi buna
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Problema servo
oricum, daca ajungi sa schimbi pompa, sa stii ca se da la schimb cand cumperi una noua (se reconditioneaza) si platesti in jur de 1500-1700ron in loc de vreo 3000-3500ron
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays