Proaspat proprietar de MINI
Re: Proaspat proprietar de MINI
prb ta ,nu este de la injector este de la bobina,fise sau mufa care alimenteaza bobina
.......ghost...
-
- Viteza 1
- Mesaje: 78
- Membru din: Joi Aug 07, 2014 11:28 am
- Localitate: Bucuresti
Re: Proaspat proprietar de MINI
Mersi Sharpe. O sa ma uit si la mufa aia, cine stie, poate problema e mai simpla decat pare.
Astazi am schimbat injectoarele intre ele si avem aceeasi problema. Am schimbat si bujiile si fisele intre ele si problema ramane - cilindrul 2 la un moment dat nu mai functioneaza. Maine o sa schimbam si bobina veche cu cea noua, poate scoatem si capacul de la culbutori sa-ncercam sa ne uitam la tacheti si vedem ce se-ntampla. Tot maine vreau sa merg sa curat injectoarele unde mi-a recomandat Spook ( multam Spook ).
Aveti idee cum se poate verifica aprinderea cat mai precis pentru a vedea ce nu functioneaza corect?
Problema asta de aprindere poate sa vina si de la senzorul ala care e pe blocul motor in spatele radiatoarelor ( senzorul de la axul cucame parca )?
Va tin la curent si va multumesc pentru sfaturi.
Astazi am schimbat injectoarele intre ele si avem aceeasi problema. Am schimbat si bujiile si fisele intre ele si problema ramane - cilindrul 2 la un moment dat nu mai functioneaza. Maine o sa schimbam si bobina veche cu cea noua, poate scoatem si capacul de la culbutori sa-ncercam sa ne uitam la tacheti si vedem ce se-ntampla. Tot maine vreau sa merg sa curat injectoarele unde mi-a recomandat Spook ( multam Spook ).
Aveti idee cum se poate verifica aprinderea cat mai precis pentru a vedea ce nu functioneaza corect?
Problema asta de aprindere poate sa vina si de la senzorul ala care e pe blocul motor in spatele radiatoarelor ( senzorul de la axul cucame parca )?
Va tin la curent si va multumesc pentru sfaturi.
Re: Proaspat proprietar de MINI
Nu mai pierde vremea , fa un test de compresie,o sa ai o surpriza la cilindrul 2.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Proaspat proprietar de MINI
Bafta, tine-ne la curent
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
-
- Viteza 1
- Mesaje: 78
- Membru din: Joi Aug 07, 2014 11:28 am
- Localitate: Bucuresti
Re: Proaspat proprietar de MINI
Multumesc Adrian. Maine o sa fac si testul de compresie. De asta mi-e cam frica, poate sa usture putintel la buzunare. Dar daca ajungem sa desfacem motorul il vom aranja de la A la Z (sa-i mai dau 10-12 de ani de viata )si o sa te deranjez cu un telefon pt. a ma ajuta cu cateva detalii de strangere a motorului.
Dar vin si intrebarile: ce valori de compresie are motorul nou? Si ce diferente intre cilindrii sunt acceptate?
Sau ce valori ar trebui sa citesc maine pe manometru?
Masina mea are 1.6 116 CP.
Dar vin si intrebarile: ce valori de compresie are motorul nou? Si ce diferente intre cilindrii sunt acceptate?
Sau ce valori ar trebui sa citesc maine pe manometru?
Masina mea are 1.6 116 CP.
Re: Proaspat proprietar de MINI
Nu exista valori date de fabrica pentru valoarea compresiei in cilindrii pentru ca rezultatul depinde de foarte multi factori,temperatura aerului,umiditate,starea bateriei si a electromotorului,etc.Esential este ca diferenta intre cilindri sa nu fie mai mare de 1Bar,adica in jur de 10℅.Teoretic ar trebui sa gasesti valori in jur de 10Bar.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 1
- Mesaje: 78
- Membru din: Joi Aug 07, 2014 11:28 am
- Localitate: Bucuresti
Re: Proaspat proprietar de MINI
Am verificat si compresia la motor si avem o problema. Cilindrul 1 - 11 bar, cilindrul 2 - 5 bar, cilindrul 3 - 12 bar si cilindrul 4 - 9 bar. Asta e partea nasoala. Partea buna e cam uleiul e schimbat de 2000 de km si nu a consumat deloc. Deci, se pare ca problema este de la chiuloasa, probabil vreo supapa de la cilindrul 2, si trebuie sa vedem daca e nevoie de segmentare.
Multumesc pt. sfaturi si raspunsuri.
Va tin la curent.
Multumesc pt. sfaturi si raspunsuri.
Va tin la curent.
-
- Viteza 1
- Mesaje: 78
- Membru din: Joi Aug 07, 2014 11:28 am
- Localitate: Bucuresti
Re: Proaspat proprietar de MINI
Astazi mecanicul a desfacut motorul si am gasit cele doua supape de evacuare de la cilindrul 2 cam praf. Mai jos sunt cateva poze.
Chiuloasa urmeaza sa fie trimisa la reparat la un centru specializat.
Am comandat garnitura de chiuloasa, de la evacuare, de la admisie si de la capacul supapelor ( toate de la Victor Reinz aprox. 300 ron ).
Maine o sa ajung si la curatat de injectoare in locul recomandat de Spook.
Va tin la curent cu ce s-ntampla.
Chiuloasa urmeaza sa fie trimisa la reparat la un centru specializat.
Am comandat garnitura de chiuloasa, de la evacuare, de la admisie si de la capacul supapelor ( toate de la Victor Reinz aprox. 300 ron ).
Maine o sa ajung si la curatat de injectoare in locul recomandat de Spook.
Va tin la curent cu ce s-ntampla.
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Proaspat proprietar de MINI
sa ne spui la sfarsit si care au fost costurile totale pe operatiunea asta si unde ai facut-o pana la urma.
s-ar putea sa mai apara problema asta pe la noi astia cu masini de peste 12-13 ani vechime
o cauza pentru chestia asta ti-a dat mecanicul?
s-ar putea sa mai apara problema asta pe la noi astia cu masini de peste 12-13 ani vechime
o cauza pentru chestia asta ti-a dat mecanicul?
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
-
- Viteza 1
- Mesaje: 78
- Membru din: Joi Aug 07, 2014 11:28 am
- Localitate: Bucuresti
Re: Proaspat proprietar de MINI
Salutare
Am curatat injectoarele si mai jos sunt si cateva poze. Cu ocazia asta am descoperit si o garnitura care trebuie schimbata la unul dintre ele.
@Cristi, pana acum nu am platit decat garniturile de care am spus mai sus ( garnitura de chiuloasa, de evacuare, de admisie si de la capacul supapelor ) care au costat 300 de lei. Am inteles de la mecanicul meu ca reparatia chiuloasei o sa coste in jur de 500 de lei si o sa mai fie si manopera. Oricum cand se termina toate nebunia o sa va spun exact cat a costat si de unde am luat piesele sau unde am reparat ce a fost de reparat.
Iar despre cauzele care au dus la problema asta nu am vorbit cu mecanicul. Eu cred ca e oarecum normal sa apara si probleme de felul asta pt. ca masina are aproape 13 ani, a avut cativa proprietari, nu stiu cat de grea a avut fiecare talpa si nici nu am un istoric al reparatiilor sau intervalelor de service.
Am curatat injectoarele si mai jos sunt si cateva poze. Cu ocazia asta am descoperit si o garnitura care trebuie schimbata la unul dintre ele.
@Cristi, pana acum nu am platit decat garniturile de care am spus mai sus ( garnitura de chiuloasa, de evacuare, de admisie si de la capacul supapelor ) care au costat 300 de lei. Am inteles de la mecanicul meu ca reparatia chiuloasei o sa coste in jur de 500 de lei si o sa mai fie si manopera. Oricum cand se termina toate nebunia o sa va spun exact cat a costat si de unde am luat piesele sau unde am reparat ce a fost de reparat.
Iar despre cauzele care au dus la problema asta nu am vorbit cu mecanicul. Eu cred ca e oarecum normal sa apara si probleme de felul asta pt. ca masina are aproape 13 ani, a avut cativa proprietari, nu stiu cat de grea a avut fiecare talpa si nici nu am un istoric al reparatiilor sau intervalelor de service.