In love with my Mini
Re: In love with my Mini
Ultima oară modificat Mar Oct 20, 2015 5:40 pm de către Sharpe, modificat 1 dată în total.
.......ghost...
-
- Membru nou
- Mesaje: 23
- Membru din: Mie Sep 09, 2015 5:53 pm
Re: In love with my Mini
Va multumesc tuturor! Sper sa ramana consumul in parametrii astia.
Si na...stiti ca ma revansez. Acum pot strange, ca nu mai dau pe benzina. )))
Si na...stiti ca ma revansez. Acum pot strange, ca nu mai dau pe benzina. )))
-
- Membru nou
- Mesaje: 23
- Membru din: Mie Sep 09, 2015 5:53 pm
Re: In love with my Mini
Neața! Din păcate, minunea n-a ținut.....deloc
Am consum mediu de 17l. Am mers 150 de km de când am schimbat bobina și am băgat benzină cu nemiluita.
Am consum mediu de 17l. Am mers 150 de km de când am schimbat bobina și am băgat benzină cu nemiluita.
-
- Membru nou
- Mesaje: 23
- Membru din: Mie Sep 09, 2015 5:53 pm
Re: In love with my Mini
Ok. Deci mașina merge impecabil. Fără întreruperi, motorul se aude excelent. O prietenă cu Cooper S din 2005 mi-a spus că al meu merge mai bine decât al ei. Dar consumul? Să fie chiuloasa? Unde să mă mai uit? Am lăsat-o în parcare și merg cu un Smart pentru că nu îmi permit 50 de lei pe zi pentru Mini.
Alte probleme: nu bagă căldură deloc. Nici după 40 de km parcurși. Nici cu aer, deloc. Degivrarea lunetei nu funcționează...
Alte probleme: nu bagă căldură deloc. Nici după 40 de km parcurși. Nici cu aer, deloc. Degivrarea lunetei nu funcționează...
Re: In love with my Mini
Daca termostatul este defect sau scos de fostul proprietar, masina consuma mai mult pentru ca motorul merge rece si calculatorul injecteaza benzina mai multa decat normal.Asta ar fi raspunsul faptului ca nu ai caldura si consuma mult.Daca termostatul a fost desfiintat sau gaurit de fostul proprietar, este semnal de alarma,probabil ceva pe la garnitura de chiulasa.Controleaza termostatul.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 23
- Membru din: Mie Sep 09, 2015 5:53 pm
Re: In love with my Mini
Iar lichidul de racire dispare peste noapte... si nu cred ca e din cauza busonului, iar vasul este intreg...
Adrian, dar acul de la temperatura apei sta la 90... are legatura?
Adrian, dar acul de la temperatura apei sta la 90... are legatura?
Re: In love with my Mini
Trebuie probabil sa dai chiulasa jos, daca dispare lichidul de racire.Mergi la un service si spune-le toate simptomele, nu doar ca-ti consuma mult, spune-le ca nu ai caldura, ca dispare lichidul de racire si o sa primesti un diagnostic mult mai exact.edwardandrewv scrie:Iar lichidul de racire dispare peste noapte... si nu cred ca e din cauza busonului, iar vasul este intreg...
Adrian, dar acul de la temperatura apei sta la 90... are legatura?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Membru nou
- Mesaje: 23
- Membru din: Mie Sep 09, 2015 5:53 pm
Re: In love with my Mini
Back. Am rezolvat...
De vina era sonda lambda care era nefunctionala. Am rezolvat si cu busonul, si cu contactele pentru degivrare si incalzire in habitaclu care nu functionau, iar mecanicul mi-a aratat ca la viteza riscam sa imi sara rotile din fata...nu am inteles de ce, voi va pricepeti mai bine.
Cu 50 de lei am mers 113 km prin oras, desi consumul se plimba de la 11 la 16.
Astazi am spalat-o.
De vina era sonda lambda care era nefunctionala. Am rezolvat si cu busonul, si cu contactele pentru degivrare si incalzire in habitaclu care nu functionau, iar mecanicul mi-a aratat ca la viteza riscam sa imi sara rotile din fata...nu am inteles de ce, voi va pricepeti mai bine.
Cu 50 de lei am mers 113 km prin oras, desi consumul se plimba de la 11 la 16.
Astazi am spalat-o.
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: In love with my Mini
misto capacele oglinzilor!
de ce tot faceti consumul la 50ron? ce e cu astia 50ron... au devenit etalon?
de ce tot faceti consumul la 50ron? ce e cu astia 50ron... au devenit etalon?
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
-
- Membru nou
- Mesaje: 23
- Membru din: Mie Sep 09, 2015 5:53 pm
Re: In love with my Mini
Daaaaa, sunt frumoase!!! Mi se potriveste manusa masinuta asta.
Am nimerit la Petrom (parca) la Kaufland Vitan. In weekend e 4.99 litrul de benzina si am bagat 10 litri sa vad cat merg cu ea...sa inteleg ca e chiar sub 9 consumul la 113 km parcursi?
PS: daca imi este permis...
1. Cat de bine ma simt eu in Mini
2. Cum m-am deplasat in ultimele 2 saptamani... ))))
Am nimerit la Petrom (parca) la Kaufland Vitan. In weekend e 4.99 litrul de benzina si am bagat 10 litri sa vad cat merg cu ea...sa inteleg ca e chiar sub 9 consumul la 113 km parcursi?
PS: daca imi este permis...
1. Cat de bine ma simt eu in Mini
2. Cum m-am deplasat in ultimele 2 saptamani... ))))