probleme la pornire mini cooper s 2007
Re: probleme la pornire mini cooper s 2008
Buna!
Sunt curioasa daca ai rezolvat cumva problema si daca ai descoperit cauza, pt ca de vreo 2 zile si mini one-ul meu din 2009 de 1.4 cmc, 95 cp are aceleasi simptome. Cand e motorul rece porneste, dar balbaie si apoi moare O plimb, merge absolut normal, se incalzeste, opresc motorul si apoi porneste ca si cand nu ar avea nimic. Eu am primit sugestii cum ca as fi nimerit benzina proasta si e posibil sa am gunoaie prin filtre sau carburator.
Sunt curioasa daca ai rezolvat cumva problema si daca ai descoperit cauza, pt ca de vreo 2 zile si mini one-ul meu din 2009 de 1.4 cmc, 95 cp are aceleasi simptome. Cand e motorul rece porneste, dar balbaie si apoi moare O plimb, merge absolut normal, se incalzeste, opresc motorul si apoi porneste ca si cand nu ar avea nimic. Eu am primit sugestii cum ca as fi nimerit benzina proasta si e posibil sa am gunoaie prin filtre sau carburator.
Re: probleme la pornire mini cooper s 2008
probleme obisnuite pt R56......toate care vin la MINI garaj au aceleasi prb enumerate de voi.....in termen scurt trebuie schimbata distributia....asta in cel mai bun caz,mai departe prb mai grave
.......ghost...
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: probleme la pornire mini cooper s 2008
sau poate carburatorul
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: probleme la pornire mini cooper s 2008
La 80.000 km?Sharpe scrie:probleme obisnuite pt R56......toate care vin la MINI garaj au aceleasi prb enumerate de voi.....in termen scurt trebuie schimbata distributia....asta in cel mai bun caz,mai departe prb mai grave
Re: probleme la pornire mini cooper s 2008
Sa-mi fie cu iertare,dar mult mai probabil este uzura intinzatorului de lant,desigur ca solutia radicala cu distributia da rezultat,dar dupa parerea mea schimbarea intinzatorului hidraulic cu procedura corecta-repet procedura corecta-poate inlocui o operatie costisitoare de distributie.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: probleme la pornire mini cooper s 2008
Momentan s-a rezolvat cu clapeta de acceleratie si cu verificarea unor contacte de la valvetronic (daca zic bine). Vedem cum merge si daca revin problemele mai facem si alte verificari si revin
Mersi
Mersi
Re: probleme la pornire mini cooper s 2008
da, la 80000 km.... procedura corecta te reveri la scula ce se foloseste atunci cand schimbi distributia care strange lantul
.......ghost...
Re: probleme la pornire mini cooper s 2008
Nu ,ma refer la ce trebuie facut exact atunci cand schimbi intinzarorul,procedura este descrisa in BMW TIS sau se poate gasi in Rheingold ,la capitolul Proceduri tehnice.Se gaseste si in manualul de service on-line pentru R56.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: probleme la pornire mini cooper s 2008
nu se poate schimba intizatorul fara trusa de CALE,te uiti in Autodata si vezi procedura
.......ghost...
Re: probleme la pornire mini cooper s 2008
Procedura corecta este descrisa in TIS BMW, nu in Autodata, acolo procedura este sumara,Sharpe scrie:nu se poate schimba intizatorul fara trusa de CALE,te uiti in Autodata si vezi procedura
Aici ce gasesti in Autodata, mai exact doar timing,dar nu este necesar sa-l faci daca schimbi doar intinzatorul. Aici din TIS-cred ca se vede diferenta:
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power