probleme la pornire mini cooper s 2007
Re: probleme la pornire mini cooper s 2008
Schimba-l,e varza,clapeta in pozitie repaos este deschisa in jur de 7 grade,daca este inchisa perfect este defecta,se poate vedea cand face adaptarea clapetei cu testerul de diagnoza.
https://m.youtube.com/watch?v=aY4ASoGP0ak
https://m.youtube.com/watch?v=aY4ASoGP0ak
Ultima oară modificat Dum Mar 27, 2016 9:05 pm de către adrian, modificat 1 dată în total.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: probleme la pornire mini cooper s 2008
Ce imi place mie treaba asta cu tester-u'. Nu da nici o eroare, dar masina nu porneste. Pai si ce are? Scame in sange? electricianul la care am fost eu mi-a spus, la un moment dat, ca dupa 2000 si ceva bmw-u' a cam dat buleala cu pinii de la contactele electrice.
Adrian, sharpe, e posibil sa fie vreun contact imperfect pe undeva?
Adrian, sharpe, e posibil sa fie vreun contact imperfect pe undeva?
Re: probleme la pornire mini cooper s 2008
Exclus contacte proaste dupa 2000,MINI este electric echipat cu cablaje si conectori de foarte buna calitate,daca vrei sa vezi ceva prost in domeniul asta,uita-te la Renault si Opel.
Testerul are si el "magia" lui,in primul rand trebuie sa fie de calitate,de preferat dedicat marcii masinii respective,si in al doilea rand trebuie sa intelegi ce-ti spune,o simpla scanare a erorilor face orice "Dorel" de la service care stie sa porneasca un laptop.Sa intelegi in schimb care este logica gestiunii unui motor este ceva mai "elevat",daca stii cum functioneaza o gestiune Bosch MED 17 de pe masina ta,atunci stii exact la ce date reale trebuie sa te uiti in diagnoza.
De fapt trebuie sa stii care sunt semnalele de intrare in procesor-date primite de la senzorii de pe masina-ce face procesorul cu ele, cum interpoleaza,cum prioritizeaza,si care sunt rezultatele acestui proces,respectiv semnale de iesire care comanda functionarea motorului.
Daca stii asta,deja joci in alta liga.Din pacate majoritatea mecanicilor si electricienilor de service joaca in liga de amatori la sate si comune suburbane.
Chiar nu inteleg de ce multi nu vor sa priceapa ca masinile au evoluat enorm,ca nu mai pot fi aplicate sabloane,ca ucenicia la un service de cartier nu te ajuta sa treci de faza de schimbat pivoti, sigurante si becuri,ca un tester cumparat de pe net nu te desteapta de nici un fel,daca tu nu studiezi ,nu citesti si nu ai o minte deschisa.
La toti acestia le transmit atat:"Treziti-va"!!!!!!!!!
Testerul are si el "magia" lui,in primul rand trebuie sa fie de calitate,de preferat dedicat marcii masinii respective,si in al doilea rand trebuie sa intelegi ce-ti spune,o simpla scanare a erorilor face orice "Dorel" de la service care stie sa porneasca un laptop.Sa intelegi in schimb care este logica gestiunii unui motor este ceva mai "elevat",daca stii cum functioneaza o gestiune Bosch MED 17 de pe masina ta,atunci stii exact la ce date reale trebuie sa te uiti in diagnoza.
De fapt trebuie sa stii care sunt semnalele de intrare in procesor-date primite de la senzorii de pe masina-ce face procesorul cu ele, cum interpoleaza,cum prioritizeaza,si care sunt rezultatele acestui proces,respectiv semnale de iesire care comanda functionarea motorului.
Daca stii asta,deja joci in alta liga.Din pacate majoritatea mecanicilor si electricienilor de service joaca in liga de amatori la sate si comune suburbane.
Chiar nu inteleg de ce multi nu vor sa priceapa ca masinile au evoluat enorm,ca nu mai pot fi aplicate sabloane,ca ucenicia la un service de cartier nu te ajuta sa treci de faza de schimbat pivoti, sigurante si becuri,ca un tester cumparat de pe net nu te desteapta de nici un fel,daca tu nu studiezi ,nu citesti si nu ai o minte deschisa.
La toti acestia le transmit atat:"Treziti-va"!!!!!!!!!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: probleme la pornire mini cooper s 2007
Cineva umbla la "butoane"este un post vechi,nu am atins forumul astazi.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: probleme la pornire mini cooper s 2007
In sfarsit i-am dat de capăt ...pompa de înaltă presiune era dusa...la rece baga doar 0,68 bari. Bafta la cei cu asemenea probleme!
- architempo
- Membru nou
- Mesaje: 11
- Membru din: Mar Aug 25, 2015 11:40 pm
Re: probleme la pornire mini cooper s 2007
Romy, ai inlocuit pompa de inalta presiune? Cat te-a costat?
Re: probleme la pornire mini cooper s 2007
Salut. Ai inlocuit pompa sau ai reparat-o? Am vazut ca se pot reconditiona