Salutare, bine v-am gasit !
Re: Salutare, bine v-am gasit !
Eu sunt curios cum e cu bucsile.
Re: Salutare, bine v-am gasit !
Cum sa fie cu suspensia:)) bine.. sincer ma asteptam la mai rau de atat. Sa fie mai rigida.. este in limita bunului simt pt o suspensie sport. Nu poti sa ai pretentia sa treci peste liniile de tramvai cu ea normal...
Despre bucsi nu prea am ce sa spun mare lucru.. troncaneau destul de rau ambele pe fata acum este silent:)). Tinuta de drum s a imbunatatit..
Per total incantat de "upgrade"
Interioriorul se va monta in curand.. nu prea exista timp...
Despre bucsi nu prea am ce sa spun mare lucru.. troncaneau destul de rau ambele pe fata acum este silent:)). Tinuta de drum s a imbunatatit..
Per total incantat de "upgrade"
Interioriorul se va monta in curand.. nu prea exista timp...
MC R56 --> WUM
Stance in progress
Stance in progress
Re: Salutare, bine v-am gasit !
Arata foarte bine Spor.
Re: Salutare, bine v-am gasit !
Multumesc, sper sa fie gata luna asta...
MC R56 --> WUM
Stance in progress
Stance in progress
Re: Salutare, bine v-am gasit !
Urmeaza: evacuare completa din inox cu serpi renuntam la catalizator, cu valva de sunet controlanbila din buton ))
Splitter fata
Si admisie, eliminare cutie filtru aer si cutia in care se sparge sunetul si ii voi face eu traseu din teava de aluminiu MULT mai gros fata de cel stock si un filtru K&N
Am mai coborat o putin si pe fata si pe spate... este mai jos cu 4.5 cm fata de stock
Pe principiul... ce am atins? Ah o frunza )
A primit plafon imbracat in ceva asemator alcantara... pentru hateri alcantara fake da!
Si pe viitor ma gandesc sa iau un motor de S pe care sa l tiganesc bine inainte sa l montez pe masina:)))
Flacari , popcorn... ceva sa placa la toata lumea ))))
Splitter fata
Si admisie, eliminare cutie filtru aer si cutia in care se sparge sunetul si ii voi face eu traseu din teava de aluminiu MULT mai gros fata de cel stock si un filtru K&N
Am mai coborat o putin si pe fata si pe spate... este mai jos cu 4.5 cm fata de stock
Pe principiul... ce am atins? Ah o frunza )
A primit plafon imbracat in ceva asemator alcantara... pentru hateri alcantara fake da!
Si pe viitor ma gandesc sa iau un motor de S pe care sa l tiganesc bine inainte sa l montez pe masina:)))
Flacari , popcorn... ceva sa placa la toata lumea ))))
MC R56 --> WUM
Stance in progress
Stance in progress
Re: Salutare, bine v-am gasit !
Ai grije cu evacuarea, este motor aspirat, daca umbli la ea ai sansa sa pierzi 7-8 HP lejer.Daca scoti catalizatorul, ai tot timpul eroare pe a doua sonda Lambda, va sta becul MIL tot timpul aprins.Doar ca sfat, motorul asta nu este chiar cel mai fiabil motor din europa, ba chiar este cotat cu forte multe probleme de proiectare si uzinare,incearca sa il ajuti sa mearga mai bine, nu sa-l omori, ca de murit moare foarte repede si costa scump reanimarea.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Salutare, bine v-am gasit !
Multumesc de sfat, evacuarea este pentru acest motor este mai exact pentru citroen ds3 pe care vreau sa o iau "serpii" ii voi face si soft dupa ce o montez, o voi face la cineva care cu asta se ocupa...
Da stiu ce zici despre motor... asta se intampla cand peugeout face motoare.. iese un cacat mainpe romaneste:)))
Da stiu ce zici despre motor... asta se intampla cand peugeout face motoare.. iese un cacat mainpe romaneste:)))
MC R56 --> WUM
Stance in progress
Stance in progress
Re: Salutare, bine v-am gasit !
Cat despre check engine sunt obisnut cu el sta oricuum mereu aprins:)))))) este starter pack pt mini mai ales in conditiile de la noi
MC R56 --> WUM
Stance in progress
Stance in progress
Re: Salutare, bine v-am gasit !
De ce sa stea aprins? Stai ca m am gandit mai bine:))
Are loc pt amebele lmbda... si oricum a doua se poate anula din calculator...
Are loc pt amebele lmbda... si oricum a doua se poate anula din calculator...
MC R56 --> WUM
Stance in progress
Stance in progress
Re: Salutare, bine v-am gasit !
Pai nu merita sa o anulezi din soft, ca e ceva de munca, doar de dragul de a scoate catalizatorul., prin scoaterea lui nu ai nici un castig.Un bec MIL aprins tot timpul te face sa nu mai stii daca apare alta eroare decat cea de la sonda lambda 2.Si pot apare erori de vanos, de sonda lambda 1, care te duc la consum de benzina exagerat, usoare pierderi de putere, etc.Becul ala (de fapt un LED) e montat ca sa te atentioneze ca ceva merge prost, nu sa faca lumina pe la ceasuri, pentru asta sunt alte surse de lumina.Dar desigur fiecare face ce vrea cu masina lui.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power