mok scrie:Asa e !
Am tot amanat pana sa aflu ca se poate si fara
Acum e in service la Bimmer
Astept rezultatul
am facut operatia - schimbat simeringuri supape fara demontare chiulasa - la 175.000 km
a disparut fumul albastru
am resetat km sa monitorizez consumul (de ulei)
(trebuie sa spun ca aveam un consum exagerat de ulei)
urmeaza curatarea catalizatorului
mai mare de 300 ron
(oricum 300 mi se pare prea putin pt demontare distributie , vanos, garantie, tester, tva etc)
350 ron piese - simeringuri + garnitura + ulei
Eu folosesc pentru masinile firmei un kit de curatire filtru particule si catalizator, este un spray cu aprox.500ml continut, foarte usor de utilizat, presupune demontarea sondei Lambda primare si introducerea continutului sprayului in catalizator.Kitul(de fapt un spray si un furtun subtire flexibil) costa 100Ron, rezultatele sunt foarte bune.Catalizatorul cel mai bine se spala prin demontarea evacuarii, degresare la interior cu orice solutie degresanta si spalare cu apa calda sub presiune disponibila la orice spalatorie auto.Am curatat peste 30 catalizatoare in acest mod cu rezultat 100% reusit.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Ciudat, e prima oara cand aud de asta. Nici nu ma gandeam ca exista metode de curatat care sa nu afecteze fizic convertorului catalitic.
O sa ma mai documentez si o sa incerc si eu o solutie, ca al meu gri are peste 200k km si a trecut printr-o perioada de consum ulei excesiv.
Multumesc de info
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen