Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
Buna seara,sunt posesorul unui minunat R50 din 2002 pe o culoare mai rara si anume Red Velvet cu plafon negru care,asemeni dumneavoastra,este o parte din mine.Va promit ca o sa postez poze cu dansa cat de curand,insa am o problema ce ma deranjeaza de cateva luni.
Pentru inceput,la finalul verii anului trecut,suprasolicitand-o in trafic am observat abur de sub capota dupa care am vazut ca amestecul din vasul de expansiune tasneste incet cu jet prin gaura prevazuta a capacului. Am schimbat antigelul care avea o tenta de negru cu unul nou dupa care problema a persistat.
Daca o pornesc acum la rece si o las 10-15-20 de minute la relanti,mici bule de aer incep sa apara in vasul de expasiune dupa acest interval de timp pana cand lichiul da sa sara afara.Acesta nu fierbe,este putin caldut si ventilatorul nu porneste cand se intampla asta si normal,indicatorul din bord sta la mijloc fara sa aiba fluctuatii. Dupa ce am schimbat antigelul ultima data nu am mai circulat mult cu masina si doar am pornit-o din cand in cand,asta insemnand ca a stat pe bara din septembrie pana acum.In schimb,in mers nu se intampla nimic Asta inseamna ca nu este garnitura de chiuloasa corect? Nu este ulei in apa sau invers,spuma alba pe joja sau capac etc. Din toti mecanicii unde am fost au dat-o in altele,iar problema aceasta nu prea am gasit pe net ceva concludent.
Va urmaresc discutiile inca de cand ma documentam ce sa aleg intre R50 si R53 si am mai vazut probleme despre aerisirea instalatiei de racire.
Daca mi-ati putea da o opinie va multumesc mult si imi cer scuze ca am scris atata
Pentru inceput,la finalul verii anului trecut,suprasolicitand-o in trafic am observat abur de sub capota dupa care am vazut ca amestecul din vasul de expansiune tasneste incet cu jet prin gaura prevazuta a capacului. Am schimbat antigelul care avea o tenta de negru cu unul nou dupa care problema a persistat.
Daca o pornesc acum la rece si o las 10-15-20 de minute la relanti,mici bule de aer incep sa apara in vasul de expasiune dupa acest interval de timp pana cand lichiul da sa sara afara.Acesta nu fierbe,este putin caldut si ventilatorul nu porneste cand se intampla asta si normal,indicatorul din bord sta la mijloc fara sa aiba fluctuatii. Dupa ce am schimbat antigelul ultima data nu am mai circulat mult cu masina si doar am pornit-o din cand in cand,asta insemnand ca a stat pe bara din septembrie pana acum.In schimb,in mers nu se intampla nimic Asta inseamna ca nu este garnitura de chiuloasa corect? Nu este ulei in apa sau invers,spuma alba pe joja sau capac etc. Din toti mecanicii unde am fost au dat-o in altele,iar problema aceasta nu prea am gasit pe net ceva concludent.
Va urmaresc discutiile inca de cand ma documentam ce sa aleg intre R50 si R53 si am mai vazut probleme despre aerisirea instalatiei de racire.
Daca mi-ati putea da o opinie va multumesc mult si imi cer scuze ca am scris atata
I HATE Volkswagen Beetle and Smart FourFour !
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
uite ici https://www.youtube.com/watch?v=5YlHlOkQer0
verifica asta:
The radiator cap that you can see in the photo was warped and not keeping the pressure in the system, and so a new one from Mini fixed the problem! About £14 if I remember correctly.
verifica daca nu pierzi presiune pe aici -> foto
verifica asta:
The radiator cap that you can see in the photo was warped and not keeping the pressure in the system, and so a new one from Mini fixed the problem! About £14 if I remember correctly.
verifica daca nu pierzi presiune pe aici -> foto
Drive safe and keep the wheels down
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
Daca spui ca in mers nu e problema, cea mai simpla chestie la care ma gandesc eu este electroventilatorul de pe radiator. Verifica siguranta sa nu fie arsa si de acolo vezi mai departe.
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
adaug asta la ce zice Spook
the same problem with my r53 jcw yesterday, and today I've sorted the problem of the coolant tank bubbling over,
1. Change the coolant cap.
2. Replace the thermostat.
3. Replace the coolant temperature sensor.
4.Check and change fuses and relays for coolant system.
5. Check that both high and low speed on the fan is working.
You can do this by using a 12v battery and two lengths of wire, earth to eath, live to small live wire for slow speed and live to live on thick wire for high speed.
Mine wasn't working on low speed so replaced that with a salvage part, also do a check on the replacement parts before fitting.
Drop the old coolant and replace with new and bleed the system from one point on the coolant pipe above the radiator, and an 8mm bolt next to the thermostat housing.
The tank now doesn't over heated and the fan kicks in when it should keeping the system cool.
Hope this helps.
sursa: http://www.mini2.com/forum/first-genera ... fixed.html
the same problem with my r53 jcw yesterday, and today I've sorted the problem of the coolant tank bubbling over,
1. Change the coolant cap.
2. Replace the thermostat.
3. Replace the coolant temperature sensor.
4.Check and change fuses and relays for coolant system.
5. Check that both high and low speed on the fan is working.
You can do this by using a 12v battery and two lengths of wire, earth to eath, live to small live wire for slow speed and live to live on thick wire for high speed.
Mine wasn't working on low speed so replaced that with a salvage part, also do a check on the replacement parts before fitting.
Drop the old coolant and replace with new and bleed the system from one point on the coolant pipe above the radiator, and an 8mm bolt next to the thermostat housing.
The tank now doesn't over heated and the fan kicks in when it should keeping the system cool.
Hope this helps.
sursa: http://www.mini2.com/forum/first-genera ... fixed.html
Drive safe and keep the wheels down
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
Va multumesc mult! Stiu acel videoclip dar nu m-am gandit sa fie capacul ala.O sa verific maine cele enumerate de dvs si cat de curand va impartasesc solutionarea!
I HATE Volkswagen Beetle and Smart FourFour !
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
Sigur ,aerisirea instalatiei nu e facuta cum trebuie
.......ghost...
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
ce sa mai aerisesti???garnitura de chiulasa poate, merita incercat, stiu leacul-aerisesti de trei ori pe zi timp de 6 ani, fix la 7:03 am, la 11:41am si la 9:44 pm.Faci asta cu cartea de identitate in buzunarul de la spate de la pantaloni, si o piulita M8 sub talpa piciorului drept.In mana stanga tii cartea Critica ratiuni Pure, deschisa la pagina 56.Cu dreapta aerisesti, si reciti Oda(in metru antic)de Eminescu, incepi obligatoriu cu "Nu credeam să-nvăţ a muri vrodată", ca oricum ai sa mori si tot o sa scoata bule.!!!!Sharpe scrie:Sigur ,aerisirea instalatiei nu e facuta cum trebuie
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
am vazut prea multe R50 care bolboroseau si chiar aruncau apa afara si din pacate pana acum nu am facut nici o chiuloasa
trebuie aerisita cu rabdare si tutun ...timp de lucru 1/2 ora
trebuie aerisita cu rabdare si tutun ...timp de lucru 1/2 ora
.......ghost...
Re: Bolboroseste antigelul in vasul de expansiune
Daca e doar aerisire ai un Jack de la mine, daca e altceva dai inapoi tot jack-ul baut de la mine.!!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power