Pagina 2 din 2

Re: Probleme far

Scris: Dum Dec 24, 2017 2:34 pm
de Giony 30
Am rezolvat problema, se pare ca erau amândouă arse, dar cred ca totuși au legătura între ele, pentru ca am schimbat prima data unul și nu au mers, când l-am schimbat și pe celălalt sau aprins! Deci pentu cei care mai întâmpina problema asta este de reținut!

Re: Probleme far

Scris: Dum Dec 24, 2017 3:20 pm
de dedant68
Circuitele pentru iluminarea exterioara, ca de altfel toate circuitele de lumina pentru autovehicule, sunt in paralel, nefunctionarea unui consumator/bec pentru faza scurta/lunga, dreapta sau stanga, nu implica nefunctionarea si a celuilalt. Probabil ai probleme cu circuitul/conductoarele de masa(minus) pentru aceste circuite. De asemenea, tensiunea ridicata produsa de generator( peste 14,5V) scade durata de viata a becurilor cu incandescenta, verifica si tensiunea la bornele acumulatorului cu motorul pornit, turat la 2000 rot/min, cu faza lunga si fara.

Re: Probleme far

Scris: Dum Dec 24, 2017 4:13 pm
de adrian
Omul are xenoane.Durata de viata este.limitata, functie de calitate , timp de utilizare si nr. de aprinderi.
Supraincarcare am intalnit numai la Mercedes Actros si Axor,un releu regulator defect ducea tensiunea pe baterii la 31V.Sigur si la Dacie cu releu electromecanic,daca roteai cama de reglaj ca prostu'.

Re: Probleme far

Scris: Dum Dec 24, 2017 5:15 pm
de dedant68
Scuze nu am vazut cuvantul 'xenon '. In plus, daca are HID-uri, durata de viata este in medie 2500 oreentru acestea, fata de halogen care are 1000 ore( pentru care la baza tehnica incandescentei). Daca circuli 250 ore/an, si le ai in functiune 10 ani !Dar sunt 250 ore/an, iar cele mai multedintre automobile circula urban .... Sunt n+1 automobile cu probleme pe supraincarcare! Cand se discuta de supravoltaj, inseamna valori tensiunii electrice care depasesc 14.5 V pentru auto( 15 V pentru motociclete).