Mini Cooper S R56 LCI
Scris: Mie Ian 17, 2018 1:24 pm
Salutare tuturor,
De la mijlocul lunii decembrie sunt nou posesor de Mini Cooper S R56.
Datorita presiunilor sotiei (care este obsedata de Mini), dar si pentru ca eram deja plictisit de fosta masina si mai ales de cutia automata (Golf GTI V DSG), am zis hai sa vedem cum este viata cu un Mini .
Stiam probleme de fiabilitate ale acestei generatii (acum 2 ani am mai avut o tentativa de a lua Cooper S) si la inceput m-am uitat putin dupa un R53, dar nu am reusit sa ma impac cu el, deoarece gandul tot la R56 imi fugea. Apoi am zis hai sa imi incerc norocul si sa iau un R56, dar macar sa fie mai ieftin si sa ne facem moftul. Cand cautam a aparut acest exemplar, care din intamplare era si de la un cunoscut. Am zis ca in acest caz merita un efort financiar in plus, deoarece avea motorul N18, km ok, era de la un cunoscut si imi placea cum era configurat.
Asadar, masina este din 2011, iar fostul proprietar a luat-o din Cehia in 2013 la 17.000 km. In prezent are 64.000, din care 2.000 i-am facut eu de cand este la mine.
Ca si dotari are trapa, faruri negre Bi-xenon, senzori parcare spate, alarma, scaune incalzite, Harman Kardon, etc. Are adaugat ulterior un sistem bluetooth de la Nokia , ceva sistem de monitorizare prin GPS (nu stiu cum functioneaza), filtru sport K&N si evacuarea finala de la Don Silencioso care suna foarte bine, dar arata putin cam vulgar (o am si pe cea originala).
Ce pot sa zic dupa 2.000 km este ca m-am indragostit de masina si imi place extraordinar de tare.
Chiar nu ma asteptam sa fiu asa fermecat de ea si desi are multe neajunsuri - mica, rigida, suna toate plasticurile prin ea... pur si simplu o ador
Fata de GTI este mult mai agresiva si mai engaging la condus. Exact asta imi place foarte mult...ca desi arata destul de clasic...sub este o mica bestie
Voi avea grija de ea si sper sa nu am probleme. In 2.000 km nu a consumat deloc ulei, desi am tras tare de ea. Sper sa se mentina asa
Urmeaza sa ii fac revizia, sa schimb rulmentii spate (unul are zgomot), discuri si placute noi, bare portbagaj si cauciucuri vara non-run-falt. Urmeaza si cele de iarna la fel. Am achizitionat deja kit pana original cu compresor si solutie in locul celui standard din portbagaj.
Distributia e inca pe silent ma gandesc sa o schimb preventiv...
De la mijlocul lunii decembrie sunt nou posesor de Mini Cooper S R56.
Datorita presiunilor sotiei (care este obsedata de Mini), dar si pentru ca eram deja plictisit de fosta masina si mai ales de cutia automata (Golf GTI V DSG), am zis hai sa vedem cum este viata cu un Mini .
Stiam probleme de fiabilitate ale acestei generatii (acum 2 ani am mai avut o tentativa de a lua Cooper S) si la inceput m-am uitat putin dupa un R53, dar nu am reusit sa ma impac cu el, deoarece gandul tot la R56 imi fugea. Apoi am zis hai sa imi incerc norocul si sa iau un R56, dar macar sa fie mai ieftin si sa ne facem moftul. Cand cautam a aparut acest exemplar, care din intamplare era si de la un cunoscut. Am zis ca in acest caz merita un efort financiar in plus, deoarece avea motorul N18, km ok, era de la un cunoscut si imi placea cum era configurat.
Asadar, masina este din 2011, iar fostul proprietar a luat-o din Cehia in 2013 la 17.000 km. In prezent are 64.000, din care 2.000 i-am facut eu de cand este la mine.
Ca si dotari are trapa, faruri negre Bi-xenon, senzori parcare spate, alarma, scaune incalzite, Harman Kardon, etc. Are adaugat ulterior un sistem bluetooth de la Nokia , ceva sistem de monitorizare prin GPS (nu stiu cum functioneaza), filtru sport K&N si evacuarea finala de la Don Silencioso care suna foarte bine, dar arata putin cam vulgar (o am si pe cea originala).
Ce pot sa zic dupa 2.000 km este ca m-am indragostit de masina si imi place extraordinar de tare.
Chiar nu ma asteptam sa fiu asa fermecat de ea si desi are multe neajunsuri - mica, rigida, suna toate plasticurile prin ea... pur si simplu o ador
Fata de GTI este mult mai agresiva si mai engaging la condus. Exact asta imi place foarte mult...ca desi arata destul de clasic...sub este o mica bestie
Voi avea grija de ea si sper sa nu am probleme. In 2.000 km nu a consumat deloc ulei, desi am tras tare de ea. Sper sa se mentina asa
Urmeaza sa ii fac revizia, sa schimb rulmentii spate (unul are zgomot), discuri si placute noi, bare portbagaj si cauciucuri vara non-run-falt. Urmeaza si cele de iarna la fel. Am achizitionat deja kit pana original cu compresor si solutie in locul celui standard din portbagaj.
Distributia e inca pe silent ma gandesc sa o schimb preventiv...