Problema radiator sau chiuloasa?
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Revin cu noutati a mai pierdut iar juma de litru de apa la cateva pedale de acceleratie si m am bagat sub ea sa vad si in partea stanga dedesubt este o piesa foarte umeda si de pe masca de dedesubt de la bara sunt picaturi uleioase si curge ar fi pompa de apa?
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Cum ti-am precizat si anterior, trebuie sa verifici cu atentie tot circuitul pentru ca sunt mai multe conexiuni intre pompa, schimbator de caldura/radiator, calorifer incalzire interioara, termostat si vas de expansiune. Sunt furtune/hoses, coliere/clamps, elemente de imbinare, etc. Daca nu ai acces la un elevator, atunci suspendata masina de suporti stabili/capre, demontat scutul si cu lampa portativa + motor pornit verificata fiecare imbinare/conexiune si reper. Se inlocuiesc colierele ruginite si furtunele care prezinta crapaturi, trebuie sa le cureti/sa apesi pe furtune ca sa-ti dai seama de starea lor, masina are 15 ani Dupa ce ai rezolvat aceste pierderi de lichid, dupa aceea putem discuta de defectiuni ale sistemului de racire
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Deci nu ar fi posibilitatea sa bage apa in motor si sa dea excesul afara... ?
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Daca intra apa in motor pe la chiulasa(garnitura distrusa. chiulasa cu probleme) se observa in vasul de expansiune, la evacuare cu fum alb, mers neregulat la ralanti, ti-am explicat anterior. Bloc motor/clindru fisurat, deja lichidul din vas 'clipoceste' , si mers neregulat. Lichidul de racire sub presiunea generata de pompa, intra si iese din motor pentru a face schimbul de caldura, iar cand sunt probleme de genul de mai sus, o parte din el se pierde( ulei, evaporare).
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Dar nu da afara gen afara detot nu in vas inapoi. Si mai am o intrebare ce piesa e la mini sub pompa de apa ma exact ultima de jos ?
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
compresor aer conditionatedsick95 scrie:Dar nu da afara gen afara detot nu in vas inapoi. Si mai am o intrebare ce piesa e la mini sub pompa de apa ma exact ultima de jos ?
Drive safe and keep the wheels down
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Mersi oricum cred ca nu o sa mai caut rezolvari la asta pana nu o duc in service ... ca daca ar fi sa ma iau dupa toata discutia ar iesi toata instalatia de racire praf, inclusiv motor dus ,dar apa in ulei nu am , nici temperatura nu ridica mai mult de 90 ,nici ulei in vas si am plecat doar de la niste aburi iesind din radiator...mersi oricum pentru tot ,apreciez poate o sa revin cu un post dupa service!
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Se pare ca masina e in Romania.Aici cu 150£ faci multe lucruri.
L-ati ametit total, o mie de sfaturi, de pareri, de scheme si sperieturi.
In loc de postari fluviu mai bine un sfat decent si corect.
L-ati ametit total, o mie de sfaturi, de pareri, de scheme si sperieturi.
In loc de postari fluviu mai bine un sfat decent si corect.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
eu deja ma impusc si in celalalt picior ..adrian scrie:Se pare ca masina e in Romania.Aici cu 150£ faci multe lucruri.
L-ati ametit total, o mie de sfaturi, de pareri, de scheme si sperieturi.
In loc de postari fluviu mai bine un sfat decent si corect.
Drive safe and keep the wheels down
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
eu sunt zapacit cand citesc sfaturile.......daca treci prin BUC ,TE ASTEPT LA MINI GARAJ
.......ghost...