Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Eu am confirmat ca e în jur de 10 ,din experienta e o compresie bună Pt vechimea masinii
.......ghost...
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
10 este o valoare, 9 este alta.Ce spune Sharpe este OK.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Am dat mail la Bavaria, mi-au promis ca maine imi trimit rapoartele de service,unul dintre testele facute e compresia pe cilindri. Am sapat si eu un pic pe net si am vazut o pleiada de masuratori. Depinde f mult de scula de masurare si de cum si cand s-a facut testul. E general acceptat ca mai important este ca valorile sa fie cat mai apropiate si toata lumea mi-a spus ca presiunile cilindrilor sunt foarte apropiate, ceea ce m-a linistit. am sunat la CT la service si am vb cu mecanicul si a zis ca valorile erau f apropiate la 9.5 bar cu scula lor. Sharpe zice compresie 10 fara diferente mari cu scula lui. Astept maine sa vad si eu ceva scris si oficial de la Bavaria.
Revenind la problema mea initiala care era rezistenta mare la suflarea in furtunul de retur de la valvula de drenare presiune carter. De curiozitate a mai verificat cineva daca e normal sa fie asa rezistenta? Unde duce acel furtun?
Bafta!
Revenind la problema mea initiala care era rezistenta mare la suflarea in furtunul de retur de la valvula de drenare presiune carter. De curiozitate a mai verificat cineva daca e normal sa fie asa rezistenta? Unde duce acel furtun?
Bafta!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
De ce nu cumperi un tester de compresie?Nu e scump.Eu am unul de vanzare folosit o singura data, pret 70Euro.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Te referi la sistemul de ventilare a carterului Crankase Ventilation care asigura o legatura printr-un tub intre galeria de admisie ( Inlet Manifold) si carter (crankcase). Pe circuit se afla o valve mecanica( memrana si arc 1 in figura), cu rolul de a mentine un vacuum controlat in carter, si astfel prin acel tub din fig gazelle ajung sus in capac ax cu came /distribuie. Fiind valva, lucreaza la o anumita presiune, nu la "suflul" tau Dar, ca orice piesa, aceasta se poate proba, deci cum ti-am mai spus, piesele se schimba numai in urma unor verificariGabriel CT scrie: Revenind la problema mea initiala care era rezistenta mare la suflarea in furtunul de retur de la valvula de drenare presiune carter. De curiozitate a mai verificat cineva daca e normal sa fie asa rezistenta? Unde duce acel furtun?
Bafta!
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Am gasit pe net o modalitate de a testa presiunea din carter utilizand o manusa de cauciuc subtire. Am bagat la vulcanizare putin aer sub presiune pe furtunasul de la valvula de evacuare presiune si a scazut sesizabil rezistenta la suflare pe furtun. am pus manusa,am pornit motorul si nu se umfla, deci nu mai am presiune in carter am verificat vechea valva si era imbacsita, nu mai functiona la parametri normali.
Am rezolvat-o si pe asta!
Bafta!
Am rezolvat-o si pe asta!
Bafta!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Valvula respectiva e doar o valvula de sens dinspre carter catre galeria de admisie, nu are arc ci este actionata de diferenta de presiune pe cele doua fete ale pistonasului interior(se aude cum se misca cand o scuturi usor in mana ca nu are arc). La relanti pe furtunul respectiv se creaza vacuum si deci absoarbe presiunea din carter.dedant68 scrie:Te referi la sistemul de ventilare a carterului Crankase Ventilation care asigura o legatura printr-un tub intre galeria de admisie ( Inlet Manifold) si carter (crankcase). Pe circuit se afla o valve mecanica( memrana si arc 1 in figura), cu rolul de a mentine un vacuum controlat in carter, si astfel prin acel tub din fig gazelle ajung sus in capac ax cu came /distribuie. Fiind valva, lucreaza la o anumita presiune, nu la "suflul" tau Dar, ca orice piesa, aceasta se poate proba, deci cum ti-am mai spus, piesele se schimba numai in urma unor verificariGabriel CT scrie: Revenind la problema mea initiala care era rezistenta mare la suflarea in furtunul de retur de la valvula de drenare presiune carter. De curiozitate a mai verificat cineva daca e normal sa fie asa rezistenta? Unde duce acel furtun?
Bafta!
Din ce am vazut asa la prima vedere pe net verificarea se face la relanti cu vacuum pe admisie , deci se verifica doar functionarea valvulei.
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Posibil sa fie varianta fara arc, dar lucreaza pe o contragreutate si con/ scaun de inchidere a tijei culisante. Eu nu am la R56 supapa exterioara de ventilare, la R56 este in interiorul capacului de la distributie. Daca se defecteaza supapa se inlocuieste capacul
-
- Viteza 2
- Mesaje: 197
- Membru din: Lun Feb 26, 2018 2:38 pm
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
De cand am schimbat pompa de benzina si carcasa filtrului benzina si geria de evacuare pe langa castigul de putere si cuplu mi-a scazut si consumul La naveta linistita 20 km extraurban si 15 km urban am medie de 8 , de mult nu am mai vazut mai putin de 10L/100 km. Am facut si schimbul de ulei ca tot facusem deja 8000 km si am pus la sfatul lui Sharpe Liqui Moly Syntoil 5W40.
Ii sfatuiesc pe toti cei care au facut modificari de crestere a puterii la R53 sa isi schimbe geria de evacuare. Am sapat mult pe net cu ale mele probleme si am observat ca problemele cu infundat/deteriorat precatalizatorul(catalizatorul mic) se intampla cu preponderenta la masinile cu modificari de putere,inclusiv la masinile dotate cu kiturile originale JCW de 200 si 211 cai.Ideal ar fi sa schimbe si finalele insa a schimba cap coada evacuarea este destul de scump. Eu cu galeria aftermarket decat si finalele de JCW sunt foarte multumit. La mers linistit nu este zgomotoasa nici chiar la mers pe autostrada insa cand ii dai talpa se aude ca o masina de curse. Zilele astea imi vin si gumele noi Dunlop Sportmaxx RT2 care sunt cele mai usoare si cele mai putin zgomotoase la rulare si au aderenta foarte buna.
Mai sunt multe nimicuri de rectificat la masina mea ,o sa fac un thread separat cu toate problemele si sper cat mai repede sa le rezolv.
Bafta!
Ii sfatuiesc pe toti cei care au facut modificari de crestere a puterii la R53 sa isi schimbe geria de evacuare. Am sapat mult pe net cu ale mele probleme si am observat ca problemele cu infundat/deteriorat precatalizatorul(catalizatorul mic) se intampla cu preponderenta la masinile cu modificari de putere,inclusiv la masinile dotate cu kiturile originale JCW de 200 si 211 cai.Ideal ar fi sa schimbe si finalele insa a schimba cap coada evacuarea este destul de scump. Eu cu galeria aftermarket decat si finalele de JCW sunt foarte multumit. La mers linistit nu este zgomotoasa nici chiar la mers pe autostrada insa cand ii dai talpa se aude ca o masina de curse. Zilele astea imi vin si gumele noi Dunlop Sportmaxx RT2 care sunt cele mai usoare si cele mai putin zgomotoase la rulare si au aderenta foarte buna.
Mai sunt multe nimicuri de rectificat la masina mea ,o sa fac un thread separat cu toate problemele si sper cat mai repede sa le rezolv.
Bafta!
2004 Mini Cooper S JCW- mergem inainte ca inainte era mai bine
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
2016 Honda Civic Tourer - apa paie si bataie
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Ai grije cu evacuarea aia.Majoritatea(indiferent de cu chiulasa sau se fisureaza la suduri.Otelul gen "Inox"prin definitie nu se preteaza la constructia galeriilor de evacuare,este folosit aici doar in scopuri comerciale, mai exact sa ia fata clientului.De obicei nu rezista mai mult de cateva zeci de mii de km.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power