Probleme semnalizare
Re: Probleme semnalizare
Lampile spate au minus comun.Daca lipseste minus la lampa nu mai functioneaza nici un bec.Alta e buba.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Probleme semnalizare
Incerc sa-ti ofer o metoda simpla de verificare/analiza, cu toate ca o aplicatie practica in domeniul electric necesita scule si o anumita rutina/experienta. In acest sens ti-am descarcat si trei scheme pentru utilizare.
1. In schema electrica(attachment), BC1 transmite semnal pentru lampi la comanda data de catre comutatorul de semnalizare. Circuitul se inchide prin semnalul intermient de la BC1 si MINUS-ul dat de conexiunea de masa ( X1108-X23-X32).
2. Foloseste o lampa de control de 12 V( un bec auto de 5W si doua conductoare flexibile), activeaza semnalizarea(ex. stanga) si verifica in soclurile lampilor de semnalizare cu aceasta lampa daca exista PULS(semnal activ). Un conductor al lampii portabile trebuie conectat la un MINUS VERIFICAT, si eu iti recomand MINUS acumulator, iar cu celalalt conductor se tatoneza cele doua contacte din scoclul becului. Daca pe unul din cele doua contacte din soclu( centru) lampa de control se aprinde intermitent exista plus, dar MINUS-ul este inactiv.(vezi foto lucru).
3. MINUS-ul (X1108) care inchide circuitul de semnalizare se afla la pragul de la usa stanga sub protectia de PVC(vexi foto).
Verifica si posteaza ce ai gasit, apoi vedem ce urmeaza.
Bafta
1. In schema electrica(attachment), BC1 transmite semnal pentru lampi la comanda data de catre comutatorul de semnalizare. Circuitul se inchide prin semnalul intermient de la BC1 si MINUS-ul dat de conexiunea de masa ( X1108-X23-X32).
2. Foloseste o lampa de control de 12 V( un bec auto de 5W si doua conductoare flexibile), activeaza semnalizarea(ex. stanga) si verifica in soclurile lampilor de semnalizare cu aceasta lampa daca exista PULS(semnal activ). Un conductor al lampii portabile trebuie conectat la un MINUS VERIFICAT, si eu iti recomand MINUS acumulator, iar cu celalalt conductor se tatoneza cele doua contacte din scoclul becului. Daca pe unul din cele doua contacte din soclu( centru) lampa de control se aprinde intermitent exista plus, dar MINUS-ul este inactiv.(vezi foto lucru).
3. MINUS-ul (X1108) care inchide circuitul de semnalizare se afla la pragul de la usa stanga sub protectia de PVC(vexi foto).
Verifica si posteaza ce ai gasit, apoi vedem ce urmeaza.
Bafta
Re: Probleme semnalizare
Daca tot suntem la semnalizari, se pot coda sa blinkane de 3 ori? Trebe releu confort?
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Probleme semnalizare
Nu iti trebuie releu pentru ' 3X' , se rezolva din selectorul BC, parghia comutator stanga(semnalizare).
1. Se apasa BC pana apare SET INFO la bord.
2. Din SET INFO se selecteaza SET(apare cheia cu OK/selectata)
3.In SET se selecteaza DOUBLE CLICK (doua sageti opuse)
4. In DOUBLE CLICK se selecteaza 'three times' / '3X'
5. 'Hold' si rezolvat.
Atentie in intersectii pentru ca BC1/semnalizarea lucreaza de 3 ori, si apoi stop
1. Se apasa BC pana apare SET INFO la bord.
2. Din SET INFO se selecteaza SET(apare cheia cu OK/selectata)
3.In SET se selecteaza DOUBLE CLICK (doua sageti opuse)
4. In DOUBLE CLICK se selecteaza 'three times' / '3X'
5. 'Hold' si rezolvat.
Atentie in intersectii pentru ca BC1/semnalizarea lucreaza de 3 ori, si apoi stop
Re: Probleme semnalizare
Nu are R56, are R50 sau R53.Nu se poate seta semnalizare 3x din body computer.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Probleme semnalizare
Adrian, codat?
Re: Probleme semnalizare
Nu exista codare in BC pentru asa ceva la modelele R50,R52, R53.Danyutz scrie:Adrian, codat?
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Probleme semnalizare
Salut, am testat soclul semnalizare cu fir minus direct din baterie si nici un rezultat. Incep sa banui ca problema ar fi din BC1 dar deja ma depaseste. Daca ar fi sa cumpar un BC de la dezmembrari as putea sa il inlocuiesc pur si simplu sau mai trebuie facut si altceva?
Re: Probleme semnalizare
Trebuie codat dupa masina ta,s-ar putea ca unele setari sa nu corespunda.Functiile de baza vor functiona fara probleme, dar exista setari pe lumini, AC, stergatoare parbriz, etc, care s-ar putea sa nu corespunda.Dar se pot recoda ulterior.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- dedant68
- Viteza 6
- Mesaje: 643
- Membru din: Mar Noi 28, 2017 8:09 pm
- Localitate: Craiova, Voinesti(DB), Targoviste, Plymouth(United Kingdom)
- Contact:
Re: Probleme semnalizare
Ai verificat daca si celelalte echipamente/circuite functioneaza? Ma refere la tot, si anume: luminie exterioare, interioare, AC, recirculare aer interior, inchidere centralizata, actionare geamuri usi, sistemul de informare din bord, incalzire luneta, spalare si stergere parbriz si luneta. Practic toate sistemele controlate de catre BC1.
Sunt curios daca numai o singura functie(semnalizarea) nu mai este activata de catre BC1
Sunt curios daca numai o singura functie(semnalizarea) nu mai este activata de catre BC1