Re: R56 Motor N14- consum exagerat ulei
Scris: Joi Iun 21, 2018 10:54 pm
Pfff..chiar sunt curios de costuri..
myMINI.ro - Comunitatea entuziastilor MINI
http://mymini.ro/myforum/
daca ai ajuns pana aici nu se mai pune problema de costuri pt ca acum e motor km0 ....este totusi regretabil faptul ca acest motor este din start prost poiectat si a avut un singur tel consumul cat mai mic..dar restul din ce am urmarit lasa de dorit....adrian scrie:Final de lucrare.
Cateva impresii despre masina.
Motorul a fost proiectat de niste tipi care au studiat indelung dar fara sa fi vazut in realitate multe motoare la viata lor.Inghesuiala mare, multe piese greu de demontat, deci inlocuirea unor piese necesita demontari laborioase, maini indemanatice si de dimansiuni mici.Capacul chiulasei, un mare fiasco.Antrenarea pompei de apa, sistemul de intindere curea agregate, o mare ineptie. Electroventilatorul porneste in prima treapta la 109gr.C, mi se pare mult prea sus, probabil ca 107gr.C ar fi fost temperatura potrivita.Cutia de viteze joaca in liga superioara.Este primul motor desfacut de mine la care punerea la punct a distributiei se face cu pistoanele la un unghi de rotire al arborelui cotit de 90°.Multumesc Andrei pentru ideea cu intinzatorul.
Marti trag linie legat de costuri.
Piese comandate:
Set pistoane CP Carillo
Bloc motor reparat , alezat 77.5mm si honuit
Garn, chiulasa
garn baie
fulie motor
Intinzator lant distributie
simering palier si frontal
tub refulare pompa apa
curea agregate
role intinzatoare
kit ambreiaj
Bujii
Garnitura capac chiulasa
ulei 2 schimburi + filtre
ulei cutie viteze
antigel
garnituri etrier stg. spate
cablu fr. mana dreapta
set placute frana spate si fata
senzor uzura placute spate
bec pozitie dr. spate
cablu deschidere capota
capac oglinda st.