Cateva date despre un R53 ,modificat drastic de un prieten din UK pentru curse.Costurile sunt pe masura telului final , am doar pretul calculatorului de motor, fabricat de MBE, in jur de 2700 Lire sterline.Turbo este Garett GT 3071R.Capacitatea cilindrica nu este modificata pentru a se incadra in clasa 1600cc.
Cateva din modificarile de Hw.
7.8:1 compression ratio fully forged. Balanced and blueprinted to rev to 8200rpm
Custom camshaft for turbocharged application.
RS4 coil on plug conversion. JEK exhaust and inlet. JEK radiator and intercooler pack. Full Motorsport MIL spec loom, OBR PDM. MBE ECU.Garett GT3071R
Nu am permisiunea tunerului sa postez si dyno test, este inca secret, la ultimul test , numar din trei cifre, incepe cu 4,target un numar care sa inceapa cu 5.
Aici cateva poze.
R53 Turbo conversion
R53 Turbo conversion
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: R53 Turbo conversion
Am studiat putin fenomenul, este un kit descris la cei de la mini 1320 dar costa...si costa mult!
https://www.1320.co.uk/1320mini-turbocharger-kit
Am vazut (pe net) si o masina cu un astfel de kit (probabil ceva mai customizat) si cred ca face toti banii tinand cont ca la origine a fost un mini ONE
Priviti si va minunati! https://youtu.be/4bRwo1bDcDM
https://www.1320.co.uk/1320mini-turbocharger-kit
Am vazut (pe net) si o masina cu un astfel de kit (probabil ceva mai customizat) si cred ca face toti banii tinand cont ca la origine a fost un mini ONE
Priviti si va minunati! https://youtu.be/4bRwo1bDcDM