Un vis devenit realitate: Mini Cooper chili red & white 2002
Re: Un vis devenit realitate: Mini Cooper chili red & white
Pai e vorba de buget, pt. ca daca ne trezim cu taxa peste 1000 euro, nu-mi prea convine...
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Un vis devenit realitate: Mini Cooper chili red & white
chiar si asa, tot il vinzi cu profit dupa aia, ca ai povestea buna in spate
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Un vis devenit realitate: Mini Cooper chili red & white
Iti dau un sfat prietenesc, ca actual proprietar de cooper S R53: Daca iti cumperi masina sub 2005 la un pret de sub 9000 Euro, astepta-te la investitii, bineinteles daca intentionezi s-o pastrezi. Daca o iei doar de joaca 1an atunci nu are rost discutia.
Avand in vedere ca masina are 10 ani+ ai de investit in urmatoarele:
- supercharger: majoritatea habar n-au ce e ala, cu atat mai mult cum se intretine unul. Daca vrei sa pastrezi masina e esential sa il reconditionezi sau ideal sa-l schimbi, deoarece angreneaza mecanic pompa de apa si e evident de aici incolo ce se poate intampla daca nu functioneaza in parametrii. Pe la noi n-am gasit pe nimeni deocamdata care sa se bage la opeatiunea asta. Unul nou, am gasit doar prin state la 1.425$, fara transport si taxe. Am gasit 2-3 companii care le reconditioneaza, insa costa 900-1100$, deci nu merita in opinia mea. Problema mare cu el este ca e scos de mult din productie si se gasesc destul de rar piesele. Eaton M45 e modelul.
- reconditionare motor: nu zic nimic de primul proprietar din Germania, care a dus-o la service regulat si a bagat in ea componente de calitate, dar dupa ce a vandut-o au preluat-o turcii samsari, care au dat-o la habarnisti, care s-au udat la 170 cai si i-au dat in "goarna" dar n-aveau bani sa ii bage un ulei calumea. Motorul de pe R53 este categorisit de multa lume ca fiind "buletproof", insa este un motor de ture, intra rosu la 6.800. In opinia mea este nevoie de o atentie mai mare cu el decat cu ce suntem noi invatati.
- transmisie: vezi mai sus
- caseta directie, racire, electrica, caroserie, suspensie. Nu mai vorbim de plasticele din interior care au o varsta si trosnesc ca toate alea.
Nu ma intelege gresit, iubesc masina asta si nu as da-o pentru nimic in lume. Toate defectele ei o fac umana, are talentul de a te face sa te indragostesti de ea si sa nu-i mai vezi nici un neajuns. E singura masina cu care ies noaptea doar sa conduc si atat, desi imi vibreaza ceva la centura din spate, ceva in bord, scartaie putin ventilatorul pe treapta a 2-a, zdrangane un amortizor la gropi, trosneste trapa la frig, scartaie scaunul soferului. Cand trec de 4000 ture si aud "miorlaitul" superchargerului, cand iau piciorul de pe acceleratie si aud pocniturile evacuarii, dispar toate. Nu mai exista clienti idioti, taximetristi cretini, putoi cu loganuri tunate care vor sa se dea cu tine la semafor.
Eu am o vorba: daca dupa ce o parchezi nu te intorci sa te uiti la ea, ti-ai luat masina gresita.
Daca vrei mai multe informatii, iti stau la dispozitie.
Cheers
Avand in vedere ca masina are 10 ani+ ai de investit in urmatoarele:
- supercharger: majoritatea habar n-au ce e ala, cu atat mai mult cum se intretine unul. Daca vrei sa pastrezi masina e esential sa il reconditionezi sau ideal sa-l schimbi, deoarece angreneaza mecanic pompa de apa si e evident de aici incolo ce se poate intampla daca nu functioneaza in parametrii. Pe la noi n-am gasit pe nimeni deocamdata care sa se bage la opeatiunea asta. Unul nou, am gasit doar prin state la 1.425$, fara transport si taxe. Am gasit 2-3 companii care le reconditioneaza, insa costa 900-1100$, deci nu merita in opinia mea. Problema mare cu el este ca e scos de mult din productie si se gasesc destul de rar piesele. Eaton M45 e modelul.
- reconditionare motor: nu zic nimic de primul proprietar din Germania, care a dus-o la service regulat si a bagat in ea componente de calitate, dar dupa ce a vandut-o au preluat-o turcii samsari, care au dat-o la habarnisti, care s-au udat la 170 cai si i-au dat in "goarna" dar n-aveau bani sa ii bage un ulei calumea. Motorul de pe R53 este categorisit de multa lume ca fiind "buletproof", insa este un motor de ture, intra rosu la 6.800. In opinia mea este nevoie de o atentie mai mare cu el decat cu ce suntem noi invatati.
- transmisie: vezi mai sus
- caseta directie, racire, electrica, caroserie, suspensie. Nu mai vorbim de plasticele din interior care au o varsta si trosnesc ca toate alea.
Nu ma intelege gresit, iubesc masina asta si nu as da-o pentru nimic in lume. Toate defectele ei o fac umana, are talentul de a te face sa te indragostesti de ea si sa nu-i mai vezi nici un neajuns. E singura masina cu care ies noaptea doar sa conduc si atat, desi imi vibreaza ceva la centura din spate, ceva in bord, scartaie putin ventilatorul pe treapta a 2-a, zdrangane un amortizor la gropi, trosneste trapa la frig, scartaie scaunul soferului. Cand trec de 4000 ture si aud "miorlaitul" superchargerului, cand iau piciorul de pe acceleratie si aud pocniturile evacuarii, dispar toate. Nu mai exista clienti idioti, taximetristi cretini, putoi cu loganuri tunate care vor sa se dea cu tine la semafor.
Eu am o vorba: daca dupa ce o parchezi nu te intorci sa te uiti la ea, ti-ai luat masina gresita.
Daca vrei mai multe informatii, iti stau la dispozitie.
Cheers
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Un vis devenit realitate: Mini Cooper chili red & white
au mai avut unul vechi, stiu la ce sa se astepte
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Re: Un vis devenit realitate: Mini Cooper chili red & white
Multumim mult pentru sfaturi. Da, stim ca MINI nu este o masina ieftina deloc. Stim ca trebuie permanent investiti bani in ea. Am facut-o si in trecut, chiar daca uneori poate nu era necesar. Cu siguranta nu vrem sa o luam pentru un an, apoi s-o vindem! Prin urmare, stim la ce ne inhamam dar... Pe cea veche am fost nevoiti s-o dam atunci cand ne-am mutat din Bucuresti si efectiv nu prea mai aveam timp s-o scoatem la plimbare. A fost o decizie grea dar necesara la momentul acela, insa am ramas cu speranta ca ne vom intoarce cat de curand in comunitatea asta frumoasa.
Anul trecut am incercat sa luam in leasing un Countryman dar pur si simplu nu s-a putut. Acum avem un Opel Mokka care isi face treaba excelent. Asadar, MINI va fi din nou o a doua masina, un vis permanent si poate da, un moft.
Referitor la masina aceasta pe care ni s-a cam pus pata, totusi abia i s-au scos doua randuri de numere rosii, asadar nu prea a stat mult pe drumurile din Romania, prin urmare ce s-a facut in Germania la ea cred ca a fost cu spirit de raspundere.
Pe de alta parte ne-am cam bazat de multe ori pe instinct, rationalul a functionat in limita bugetului pe care ni l-am permis, inima a fost cea care a dictat, iar o doza de nebunie face viata mai frumoasa, nu?
Nu stiu daca va fi masina aceasta sau alta, mai vedem, mai cautam. Dar tare mi-e ca daca apunca sa megem s-o vedem, o sa ne indragostim iremediabil de ea.
Anul trecut am incercat sa luam in leasing un Countryman dar pur si simplu nu s-a putut. Acum avem un Opel Mokka care isi face treaba excelent. Asadar, MINI va fi din nou o a doua masina, un vis permanent si poate da, un moft.
Referitor la masina aceasta pe care ni s-a cam pus pata, totusi abia i s-au scos doua randuri de numere rosii, asadar nu prea a stat mult pe drumurile din Romania, prin urmare ce s-a facut in Germania la ea cred ca a fost cu spirit de raspundere.
Pe de alta parte ne-am cam bazat de multe ori pe instinct, rationalul a functionat in limita bugetului pe care ni l-am permis, inima a fost cea care a dictat, iar o doza de nebunie face viata mai frumoasa, nu?
Nu stiu daca va fi masina aceasta sau alta, mai vedem, mai cautam. Dar tare mi-e ca daca apunca sa megem s-o vedem, o sa ne indragostim iremediabil de ea.
Re: Un vis devenit realitate: Mini Cooper chili red & white
Super, in cazul asta, succes!
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
- cristi o'RAL
- Moderator
- Mesaje: 7295
- Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Un vis devenit realitate: Mini Cooper chili red & white
pai... hai!
fbi special agent dale b. COOPER
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays
Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays