Problema ralanti la rece

Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema ralanti la rece

Mesaj de cristi o'RAL »

e amuzant oricum ca flaviu ti-a spus sa nu mai mergi 1m abia dupa 2 luni... :lol:
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
flaviucostea
Viteza 1
Mesaje: 50
Membru din: Sâm Noi 27, 2010 3:46 am
Localitate: oradea
Contact:

Re: Problema ralanti la rece

Mesaj de flaviucostea »

s-ar putea sa trebuiasca sa faci o resegmentare de motor
Chris
Membru nou
Mesaje: 16
Membru din: Mie Noi 02, 2011 12:20 am

Re: Problema ralanti la rece

Mesaj de Chris »

Vesti bune! Dupa inca 1000 de km ralantiul e stabil fara a il mai ajuta eu, masina porneste fara probleme chiar si la -20 de grade. Sunt foarte multumit de cum s-a comportat in nametii din tara si bucuresti, e o masina foarte reusita si cu mofturi se pare in acelasi timp!
In primavara o asteapta o vizita la service pt diagnoza completa si binenteles punerea la punct atat mecanic cat si vizual(am in cap cate imbunatatiri cromatice).
Multumesc oricum de raspunsuri!
flaviucostea
Viteza 1
Mesaje: 50
Membru din: Sâm Noi 27, 2010 3:46 am
Localitate: oradea
Contact:

Re: Problema ralanti la rece

Mesaj de flaviucostea »

ai sa mai plangi
alecspricop
Membru nou
Mesaje: 21
Membru din: Joi Dec 23, 2010 1:11 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema ralanti la rece

Mesaj de alecspricop »

Salut flaviucostea,

am si eu aceasta problema, doar ca la mine este atat vara cat si iarna :(
am un cooper s din 2007, luat la mana a doua la 70k km, cu toate ca nu prea mai cred acum ca chiar astia erau km reali.

vreau sa zic ca de cand am luat o (in 2010) am avut parte numai de necazuri cu ea (cam o data la 2 luni mers cu ea la mecanic si bagat bani)

ca idée, uite ce am schimbat (doar ce imi mai aduc eu aminte)

prima problema: ianuarie 2011
INLOC.POMPA APA
INLOC.ANTIGEL
DEMONTAT/MONTAT GALERIE ADMISIE
INLOC.TEAVA APA
DEMONTAT/MONTAT TERMOSTAT
INLOC.GARNITURA TERMOSTAT
INLOC.ORING TERMOSTAT
DEMONTAT/MONTAT CLAPETA ACCELERATIE
DEMONTAT/MONTAT TUBULATURA INTERCOOLER

pret 1500 lei

problema 2: februarie 2011
D/M GALERIE ADMISIE
INLOC.CONVERTORI PRESIUNE X1
INLOC.VALVA SOLENOIDA ADMISIE
INLOC.VALVA SOLENOIDA EVACUARE
INLOC.SENZOR AX CAME ADMISIE
INLOC.SENZOR AX CAME EVACUARE
INLOC.SENZOP PRESIUNE GALERIE ADMISIE
INLOC.BOBINA INDUCTIE X4 BUC

pret 3500 lei

problema 3, la dif de cateva zile:
INLOC.CUREA ALTERNATOR
INLOC.ROLA INTINZATOARE
INLOC.INTINZATOR CUREA

pret 1100 lei

problema 4 (deja cu nervii la pamant - la diferenta de 1 luna)
INLOC.TURBINA
INLOC.GARNITURA
INLOC.SENZOR BOOST PRESURE
INLOC. ULEI MOTOR
D/M FILTRU ULEI
RESETARE ULEI

8000 lei!!!!!!!!

de fapt cred ca multe dintre ce am schimbat mai sus nu era cazul sa schimb dar mecanicii o faceau prin inlocire de probleme.
pt ca imi tot dadea engine check si nu stiau de ce. In realitate trebuia de la bun inceput schimbata turbina (care iar nu inteleg de ce dracului s a stricat, avand in vedere ca fostul proprietar o schimbase la 33000 km in garantie la bavaria)

si problemele mele nu s au oprit aici:
ianuarie 2012
DIAGNOZA COMPUTERIZATA
INLOC.SET BUJII

430 lei.

plus ca mananca ulei ceva ce nu am mai intalnit (am ramas de 2 ori fara ulei!!!!) in max 10000 km efectuati

intre timp am mai bagat aprox 3000 lei (am mai schimbat inca o data bujiile, fisele si bobinele plus mi s a mai spart o data recipientul cu lichidul de racire asta vara, etc)
dup[a care asta vara i am schimbat tot chitul de ambreiaj (aprox 3000 lei)

acum am aceeasi problema, la pornire dimineata sau dupa 2 zile de repaos daca nu o acelerz imi moare mototul, plus ca la relanti am usoare oscilatii.
nu mi se aprinde niciun martor dar nu scap de aceasta problema orice as face.
Mecanicul meu a mai pus o o data pe tester si i a dat o eroare la pompa de inalta presiune (parea destul de ingrijorat) a programat o si la bavaria si merge cu ea luni.
Precizez ca primele 4 interventii le am facut la DORMAG dupa care i am schimbat si acum merg doar la mecanicul meu (care imi este si bun prieten si am mare inceredere in el)
mai precizez ca i am facut si chiptuning (dar se pare ca nu de aici sunt probleme)

asadar, ce parere aveti?
simt ca ma lasa nervii si puterile, ideea e ca tin al naibii de mult la aceasta masina cu toate ca mi a creat atat de multe probleme!!!!!!!!

ca si comparatie mai am o toyota avensis cu care am facut 120k km si nu i am schimbat nimic pana acum!!!!!!
iar la acest mini am bagat in 2 ani peste 22000 lei, adca aproximativ 6000 euro (mie si rusine sa le spun prietenilor cati bani am bagat in ea) :))))

multumesc anticipat tuturor celor care imi ofera vreo explicatie :)
MINI COOPER S
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema ralanti la rece

Mesaj de cristi o'RAL »

eu cred ca dormag ti-a facut intentionat probleme pe care sa ti le repare... din moment ce n-ai rezolvat nimic
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Problema ralanti la rece

Mesaj de adrian »

Daca masina nu a luat foc((numai asa puteai sa schimbi atatea piese), inseamna ca ai incaput pe mana unor idioti.Este inadmisibil sa schimbi atatea piese la aceasta masina.Indiferent de ce zic unii si altii este totusi o masina facuta sub egida BMW- deci discutam totusi de calitate.Cred ca problema adevarata este ocolita.Totusi, n-ar fi rau daca ai reinstala softul original al masinii, numai de proba,este oricum mult mai ieftin decat sa tot schimbi la senzori,ventile, etc.Diagnoza la Mini Cooper R56- dupa mine -trebuie facuta cel putin cu GT1,sau cu testerul de la Dealer oficial.Daca ai facut diagnoza privata cu INPA,sansa sa gesesti exact un defect este de 50%,asta merge f. bine la R50,R53.Apoi mai ar fi ceva f. important-orice diagnoza care te trimite la un senzor nu inseamna senzor defect.Majoritatea senzorilor ,ventile, etc. se pot masura "la rece",dar asta este iar alta poveste, putini sunt cei care fac asta,doar mecanicul este pe banii clientului nu pe banii lui.Din cauza asta MI-E SCARBA DE SERVICE CU SIGLA LA POARTA,gen BMW,MERCEDES, OPEL,VW,etc.
Sa ai bafta!!!
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
alecspricop
Membru nou
Mesaje: 21
Membru din: Joi Dec 23, 2010 1:11 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema ralanti la rece

Mesaj de alecspricop »

va multumesc pentru gandurile bune si pentru sfaturi.
in prima faza voi merge (l am pus pe mecanic sa mearga de fapt si sa se dea drept proprietarul masinii) la bavaria sapt viitoare,
ii fac toate testele posibile sa vedem ce ne spun cei de acolo.
si in toamna voi merge la cel care mi a facut chiptuning si il rog sa imi reinstaleze softul original.

ideea e ca cel care mi a instalat chiptuningul imi este prieten, este pasionat de bmw (mini cooper s, bmw seria 5, seria 1 in curtea lui) soft original cumparat din austria, etc.
oricum voi reinstala softul original si fac comparatie.

va tin la curent, si in momentul in care ii voi da de cap, o sa scriu si solutia.

ps: cand se face prima intalnire a pasionatilor de mini?
as vrea sa particip si eu.
MINI COOPER S
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: Problema ralanti la rece

Mesaj de adrian »

Dupa ce am recitit posturile tale am tras concluzia ca in afara de faptul ca ai avut un inceput cu ghinion,cea mai mare cheltuiala-turbosuflanta-trebuie sa o consideri vina ta sau a proprietarului anterior.
Daca a cazut dupa 35000km este urmare a 2 sau 3 talpi la regim maxim urmate de o oprire in parcare si oprirea motorului imediat.Turbina la regim maxim lucreaza la"rosu", ai oprit imediat motorul si normal, fara circulatie de ulei , fara rotire, lagarele au preluat toata temperatura,urmare distrugerea turbinei.Regula de aur,.dupa o goana , daca vrei sa te opresti , lasa motorul sa functioneze la relanti macar 2 minute, timp in care turbina se raceste treptat.Inca un sfat-turbina nu se schimba decat atunci cand este sparta, in 90% din cazuri se repara in ateliere specializate-sunt destule in Bucuresti- costurile sunt la 30% din pretul turbinei noi si dupa reparatie turbina este identica cu cea noua.
Daca softul este profi - nu facut pe genunchi- poti sa-l lasi acolo.Totusi prietenul tau dace se ocupa de asa ceva poate sa verifice mapele de la turbo, nu cumva valorile sa de paseasca valorile max. acceptate de turbina,stie el mai bine ce inseamna asta.
Bafta mare .De ce consuma ulei, chiar si dupa ce ai schimbat turbina?
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Problema ralanti la rece

Mesaj de cristi o'RAL »

prima intalnire in bucuresti va fi discutata pe MINI MAP - Capitala MINI-urilor
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Scrie răspuns