pe la 100k ziceam, in gluma atunci, ca ne vedem la 200k... dar se pare ca nu a fost greu deloc
becurile le-am stins prin vara, cand am pus poza aia cu berea la roata, iar la peco nu m-am dus inainte de poza ca sa nu mai comentati ca merg doar cu plinul
cristi o'RAL scrie:pe la 100k ziceam, in gluma atunci, ca ne vedem la 200k... dar se pare ca nu a fost greu deloc
becurile le-am stins prin vara, cand am pus poza aia cu berea la roata, iar la peco nu m-am dus inainte de poza ca sa nu mai comentati ca merg doar cu plinul
Sa nu mai dai pe la benzinarie, te-am socotit, ti-au trecut prin injectoare peste 13.000 litri de benzina,cred ca s-au subtiat si furtunele si conductele de benzina,daca vrei am niste injectoare merse doar 120.000km.Gata treci pe motorina.
Eu am papat pana acum in jur de 100 tone de combustibil.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
din septembrie 2010 pana in octombrie 2014 am facut 90.000km... nu cred ca am bagat chiar 13.000, dar 10.000 sigur am bagat
deci in jur de 60.000ron... iti dai seama ce insemna daca mergeam 4 ani cu bicicleta?! acum imi luam hampton S!