BRG si Union Jack

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Sharpe
Veteran
Mesaje: 2194
Membru din: Sâm Iul 11, 2009 10:17 am
Localitate: Bucuresti

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de Sharpe »

el se referea la umflatura ......am vrut sa zic ca e ceva in plus
.......ghost...
Avatar utilizator
sej
Viteza 1
Mesaje: 57
Membru din: Vin Mar 13, 2015 4:49 pm

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de sej »

ceasul afr & sonda este cumparat de la racingnick? ...sau din alta parte mai ieftin? :D
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

L-am cumparat din Germania,pretul era putin mai mic decat pe Racing Nick,dar din alte motive,tipii de acolo nu stiau daca este prevazut cu sonda wide band sau narrow band,nu stiau nimic de produsul respectiv,era la telefon o domnisoara care habar nu avea de ce vinde,ca de obicei in Romania.Nemtii stiau absolut tot despre produs,ei mi-au spus ca pachetul contine si CD-ul cu softul de instalat pe calculator ca sa poti face vizualizare in mod graph , sa salvezi logurile, sa programezi sonda pentru benzina, Diesel, ethanol etc.
De obicei asa se intampla in Ro.,unul deschide o afacere,un "baietel" cu ceva bani deschide o afacere de vanzari online, nu stie absolut nimic despre ce vinde,la telefon raspunde o pitipoanca care-si face unghiile in timp ce vorbeste cu tine la telefon.
Am cautat si la alte firme din Ro, majoritatea vindeau doar ceasul respectiv, fara controler,adica absolut inutil,cat despre notiunea de sonda wideband , deja discutam de de persana veche sau burgunda.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de cristi o'RAL »

n-ai prins pe cine trebuie la telefon la racing nick
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
cristi o'RAL
Moderator
Mesaje: 7295
Membru din: Lun Iul 13, 2009 2:02 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de cristi o'RAL »

la multi ani adrian!!!
fbi special agent dale b. COOPER

Intalnirea anuala a entuziastilor MINI ---> myMINI Days ---> http://www.facebook.com/myminidays


Imagine
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

Multumesc
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
SpOOk
Viteza 6
Mesaje: 518
Membru din: Lun Ian 09, 2012 10:12 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de SpOOk »

La multi ani Adrian. Sa fii sanatos si sa ne sfatuiesti pana la adanci batraneti
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

Multumesc din suflet tuturor.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

Noaptea trecuta mi s-a furat unul din proiectoarele de pe calandru.Ce-am de zis nu poate fi suportat de tastatura.Asta dupa 2 seturi de capacele de valve roti,autocolante,masca crom proiector de ceata si ceva chei trase de-a lungul aripilor.
Are cineva un proiector de vanzare?.Modelul OEM pentru R50,R53,cromat.
Astea sunt, nu este masina mea,doar de model,
f1a26413.jpg
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Avatar utilizator
adrian
Veteran
Mesaje: 3704
Membru din: Joi Apr 15, 2010 2:50 pm
Localitate: Calarasi,Targu mures

Re: BRG si Union Jack

Mesaj de adrian »

Update la modificarile pe care intentionez sa le finalizez in iarna, am comandat "Ajustable vernier cam sprocket de la GTT.
mini-gen-1-gtt-adjustable-vernier-cam-sprocket02-600x400.jpg
Lista finala ar fi asta:
Cold Intake K&N
Clapeta marita 57mm
Ax came Piper MINBP270
injectoare marite 270cc
Supape evacuare R53
Wideband sensor
Pinion ajustabil ax came
Soft custom

rezultat asteptat undeva peste 140HP, poate 145HP si cuplu undeva la 180Nm.
Ultima oară modificat Mar Oct 27, 2015 7:39 am de către adrian, modificat de 2 ori în total.
Real motors need forced induction

Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Scrie răspuns