Faruri/proiectoare ceata (instalare step by step)- Mini Cooper [REZOLVAT]
Faruri/proiectoare ceata (instalare step by step)- Mini Cooper [REZOLVAT]
Salut,
Am achizitionat farurile aditionale si cele de ceata pt Mini Copper in vederea montarii acestora.
Facand un studiu "de caz" am observat ca acest "cărăbuș" are doua instalatii de ceata distincte intre ele: cel de fata si cel de spate, acest lucru mi-a creeat un pic de disconfort si m-a scos de pe trasa mea de plecare
Planul de inceput era: sa folosesc tabloul de sigurante si soclurile releelor deja existente
1. Farurile de ceata fata sa le cuplez pe aceeasi instalatie cu farul de ceata de pe spate: in acest mod utilizez doar un singur intrerupator de pe consola centrala de ceata si se aprind concomitent la apasarea intrerupatorului ceata ->stanga, ceea ce mi se pare normal sa functioneze in acest mod
2. Farurile aditionale (cele de pe capota) sa utilizez specificatiile instalarii farurilor de ceata si sa folosesc al 2-lea intrerupator ceata -> dreapta
Intrebari:
A. a mai facut careva acest lucru?
1. sunt riscuri de supraincarcare a instalatiei de ceata spate releu, cablaj, etc?
inca studiem si alte posibilitati "How to..."
Am achizitionat farurile aditionale si cele de ceata pt Mini Copper in vederea montarii acestora.
Facand un studiu "de caz" am observat ca acest "cărăbuș" are doua instalatii de ceata distincte intre ele: cel de fata si cel de spate, acest lucru mi-a creeat un pic de disconfort si m-a scos de pe trasa mea de plecare
Planul de inceput era: sa folosesc tabloul de sigurante si soclurile releelor deja existente
1. Farurile de ceata fata sa le cuplez pe aceeasi instalatie cu farul de ceata de pe spate: in acest mod utilizez doar un singur intrerupator de pe consola centrala de ceata si se aprind concomitent la apasarea intrerupatorului ceata ->stanga, ceea ce mi se pare normal sa functioneze in acest mod
2. Farurile aditionale (cele de pe capota) sa utilizez specificatiile instalarii farurilor de ceata si sa folosesc al 2-lea intrerupator ceata -> dreapta
Intrebari:
A. a mai facut careva acest lucru?
1. sunt riscuri de supraincarcare a instalatiei de ceata spate releu, cablaj, etc?
inca studiem si alte posibilitati "How to..."
- Fişiere ataşate
-
- Mini Cooper aditional lights.rar
- (553.33 KiB) Descărcat de 273 ori
Ultima oară modificat Mie Mai 10, 2017 10:01 pm de către MiniRC31, modificat de 3 ori în total.
Drive safe and keep the wheels down
Re: Faruri aditionale + faruri ceata (instalare step by step)- Mini Cooper
Salut,
ai studiat schema electrica de conectare a luminilor exterioare??Daca da, atunci stii ca nu ai nici o siguranta fuzibila si nici un releu pentru comanda luminilor,toate comanzile merg prin Multifunction control module(cel dein interior fata dreapta jos pe stalp)
Butoanele de comanda nu folosesc tensiunea clasica de12V.Nu cred ca este bine sa supraincarci electronica de comenzi,daca o arzi te costa ceva chiar la second plus recodarea ei.Daca ai nevoie iti trimit schemele electrice ,trebuie sa-mi spui ce masina ai exact sau seria de sasiu.Eu am montat proiectoare pe capota dar am luat si instalatia originala de la BMW, si ele se alimenteaza pe partea de forta direct de la baterie in schema de conectare originala.In cel mai rau caz , foloseste un releu intermediar de comanda, ca sa incarci MCM-ul doar cu sarcina de pe bobina releului care este nesemnificativa.
ai studiat schema electrica de conectare a luminilor exterioare??Daca da, atunci stii ca nu ai nici o siguranta fuzibila si nici un releu pentru comanda luminilor,toate comanzile merg prin Multifunction control module(cel dein interior fata dreapta jos pe stalp)
Butoanele de comanda nu folosesc tensiunea clasica de12V.Nu cred ca este bine sa supraincarci electronica de comenzi,daca o arzi te costa ceva chiar la second plus recodarea ei.Daca ai nevoie iti trimit schemele electrice ,trebuie sa-mi spui ce masina ai exact sau seria de sasiu.Eu am montat proiectoare pe capota dar am luat si instalatia originala de la BMW, si ele se alimenteaza pe partea de forta direct de la baterie in schema de conectare originala.In cel mai rau caz , foloseste un releu intermediar de comanda, ca sa incarci MCM-ul doar cu sarcina de pe bobina releului care este nesemnificativa.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Faruri aditionale + faruri ceata (instalare step by step)- Mini Cooper
Salut Adi, exact la tine ma gandeam cand am decis sa creez acest thead
VIN - trimis in PM
am atasat si documentatia de instalare a farurilor Mini Cooper aditional lights.rar (intre cele 2 poze)
deci,
1. la consola centrala originala la mine ii lipseste switch-ul farurilor frontale de ceata pana aici nimic deosebit.
2. am achizitionat o noua consola cu toate switch-urile
tinand cont ca "am deja" un circuit de ceata pe spate ziceam ca pot sa "ma agat de cel existent" unde pun in paralel becurile de ceata de pe fata...deci imi mai ramane un switch liber in consola, desigur este de discutat si de calculat incarcarea acesto consumatori pe circuit.
ce este drept nu stiu ce voltaj se vehiculeaza in intreruptorul aditional din prezentare (Mini Cooper aditional lights.rar) si daca este un banal intrerupator sau este unul pulsant, daca ar fi pulsant atunci as putea folosi cel ramas in consola (inconjurat cu rosu)- totul este desigur teorie
pt acest motiv as dori sfaturi cat mai clare inainte sa dau foc fara sa vreau masinii

VIN - trimis in PM
am atasat si documentatia de instalare a farurilor Mini Cooper aditional lights.rar (intre cele 2 poze)
deci,
1. la consola centrala originala la mine ii lipseste switch-ul farurilor frontale de ceata pana aici nimic deosebit.
2. am achizitionat o noua consola cu toate switch-urile
tinand cont ca "am deja" un circuit de ceata pe spate ziceam ca pot sa "ma agat de cel existent" unde pun in paralel becurile de ceata de pe fata...deci imi mai ramane un switch liber in consola, desigur este de discutat si de calculat incarcarea acesto consumatori pe circuit.
ce este drept nu stiu ce voltaj se vehiculeaza in intreruptorul aditional din prezentare (Mini Cooper aditional lights.rar) si daca este un banal intrerupator sau este unul pulsant, daca ar fi pulsant atunci as putea folosi cel ramas in consola (inconjurat cu rosu)- totul este desigur teorie





- Fişiere ataşate
-
- MIN_Foglights_gen1.rar
- (330.51 KiB) Descărcat de 264 ori
Drive safe and keep the wheels down
Re: Faruri aditionale + faruri ceata (instalare step by step)- Mini Cooper
totusi mi se pare ciudat sa nu utilizezi un releu si nici o sigurata pt farurile aditionale...
aceasta lista pare sa le includa
Reference Number
Description Qty MINI Part Number
A Supplemental Wiring Harness 1 63 12 0 144 133
B Auxiliary Driving Light 2 63 12 0 137 303
W Relay 1 63 12 0 144 135
X Auxiliary Driving Light Cover 2 63 12 0 144 065
Y Auxiliary Driving Light Switch 1 63 12 0 144 134
Ac Template – Light switch cutout 1 01 29 0 147 414
----------------- Mounting Parts (Package): 63 12 0 137 304
C Mounting Bracket Right Side 1
D Mounting Bracket Left Side 1
E Mounting Bracket for Fuse Holder 1
F Fuse Holder 1
G Fuse Holder Cover 1
H Fuse Holder Rubber Grommet 1
I Fuse 1
J Grub screw with M4 Slot 2
K Blade Receptacle 2
L Ring Cable Lug 2
M Rivet 6
N Cable Tie 10
O Cable Tie – Hood 5
P Hexagonal Nut M4 2
Q Blade receptacle Fuse 2
R Fuse Holder Securing Clip 1
S Shrink tubing 2
T Blind Rivet Nut M4 2
U Immersion Cap 2
V Plastic Washer 2
z Quick Connect ( 5 Contact) 1
aa Quick Connect (2 Contact) 2
ab Connector Housing 2
aceasta lista pare sa le includa

Reference Number
Description Qty MINI Part Number
A Supplemental Wiring Harness 1 63 12 0 144 133
B Auxiliary Driving Light 2 63 12 0 137 303
W Relay 1 63 12 0 144 135
X Auxiliary Driving Light Cover 2 63 12 0 144 065
Y Auxiliary Driving Light Switch 1 63 12 0 144 134
Ac Template – Light switch cutout 1 01 29 0 147 414
----------------- Mounting Parts (Package): 63 12 0 137 304
C Mounting Bracket Right Side 1
D Mounting Bracket Left Side 1
E Mounting Bracket for Fuse Holder 1
F Fuse Holder 1
G Fuse Holder Cover 1
H Fuse Holder Rubber Grommet 1
I Fuse 1
J Grub screw with M4 Slot 2
K Blade Receptacle 2
L Ring Cable Lug 2
M Rivet 6
N Cable Tie 10
O Cable Tie – Hood 5
P Hexagonal Nut M4 2
Q Blade receptacle Fuse 2
R Fuse Holder Securing Clip 1
S Shrink tubing 2
T Blind Rivet Nut M4 2
U Immersion Cap 2
V Plastic Washer 2
z Quick Connect ( 5 Contact) 1
aa Quick Connect (2 Contact) 2
ab Connector Housing 2
Drive safe and keep the wheels down
Re: Faruri aditionale + faruri ceata (instalare step by step)- Mini Cooper
N-ai de lucru. Material de ciordeala pt unii, altii 

EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Re: Faruri aditionale + faruri ceata (instalare step by step)- Mini Cooper
de data asta nu te-am intelesSpOOk scrie:N-ai de lucru. Material de ciordeala pt unii, altii


Drive safe and keep the wheels down
Re: Faruri aditionale + faruri ceata (instalare step by step)- Mini Cooper
E o regula pe la noi: orice e usor detasabil de pe masina cel mai probabil va fi detasat de cineva cu maini dibace (mie mi-au furat un carlig de remorcare, fara axul in care se prindea - trebuia sa-l sudez probabil). Am impresia ca si lui Adrian i-au atentat la aceste faruri aditionale
EX MINI Cooper S R53 - 2004
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Actual Mazda 3 Skyactive X 2.0 NA | Husqvarna Svartpilen
Re: Faruri aditionale + faruri ceata (instalare step by step)- Mini Cooper
Sustin,si mie mi s-a furat un proiector, am cumparat altul nou, 400Ron.Am sudat piulitele de fizare , deci mai greu de furat.
Aici ai toate schemele electrice, vezi ca pentru lumini exterioare incep de la pagina 54 .
Aici ai toate schemele electrice, vezi ca pentru lumini exterioare incep de la pagina 54 .
Ultima oară modificat Joi Ian 19, 2017 5:35 pm de către adrian, modificat 1 dată în total.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Re: Faruri aditionale + faruri ceata (instalare step by step)- Mini Cooper
Acum am inteles unde ai vrut sa "bati" Bogdane! eu totusi sper sa fiu evitat de astfel de situati...sincer chiar ma gandeam la "sudatul"piulitei





Drive safe and keep the wheels down
Re: Faruri aditionale + faruri ceata (instalare step by step)- Mini Cooper
vezi ca am editat mesajul anterior, ai acolo diagramele
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power