Sondele si aparatele de la ITP, sunt in general aparate ieftine, fara precizie,decalibrate sau operate necorespunzator.Nu vor face deosebirea dintre monoxid si dioxid de carbon, si nu masoara oxidul de azot.Sansa sa te depisteze fara catalizator este practic ZERO.Nu pot depista daca mai ai sau nu filtrul de particule la motoare Diesel.Dupa cum am vazut , tot procesul de verificare ITP este o mascarada, o gluma proasta,te si intrebi de ce dracu mai pierd vremea cu tine si nu-ti pun stampila si-ti iau banii in loc sa se prefaca ca testeaza masina la sange.Niste golani!!!
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Am făcut revizia și am schimbat bujiile.
Am pus 5w40 și vad ca nu mai consuma.
Am verificat după un drum de 600km.
In schimb, tot la drumul asta, sa aprins martorul de Check Engine. Am scanat și din nou: