daca am ajuns la 218.000km cu un pumn din cand in cand, si doar pe dreapta, eu cred ca e ok... faceti voi ce trebuie facut
dupa ce schimbati si revine problema, schimbati din nou, eu nu va opresc
WD 40 rezolva anumite 'situatii problema' pentru moment, amelioreaza, dar nu 'trateaza' defectiuni. Bun pentru protectie la umiditate, rugina, etc. Fiind un produs petriolier( hidrocarbura alifatica, ulei de baza din petrol, compusi aromatici, surfactant/detergent si ingrediente) prin pulverizare sub presiune dizolva si inlatura particulele fine de praf, rugina, depuneri, etc., si face ca mecanismul sa functioneze si pastreaza zona sub o plicula uleioasa. Varianta clasica nu este indicata in cazul circuitelor electrice deschise, in mediu, pentru ca atrage particulele fine de praf. Compania wd40 are si produsul pentru contacte electrice(WD40 Electrical Contact Cleaner) cu o concentratie mai mica de ulei, sau se poate folosi un Electrical Circuit Protector.
Fişiere ataşate
ECP.jpg (14.1 KiB) Vizualizat de 6337 ori
WD40_Contact Cleaner.jpg (7.37 KiB) Vizualizat de 6337 ori
Am mancat putin din poveste, la mine, nu mai urca geamul automat cand il actionez din buton, trebuie sa tin butonul ridicat ca sa urce geamul. De coborat, coboara la un singur impuls de buton.
Miscarea sus - jos la deschiderea/inchiderea portierei o face.
O sa incerc si resetarea asta, in speranta ca are efect.
Se pare ca '' Legea Pumnului'', dat cum trebuie si mai ales unde trebuie , functioneaza perfect. Dupa incercari, verificari, schimbat sigurante, dat fata usa jos, nervi, promisiuni ( bine ca nu am facut comanda de ansamblu macara =motoras) , totul s-a rezolvat aplicand " legea" de mai sus.
Totusi , intreb si eu ca un novice ce sunt in ale MINI, nu a descoperit nimeni defectul? Sa fie vorba doar de contacte imperfecte??