Eu imi pun frane de r56 S adica franele originale de r53 jcw. Caut kit de reparatie frane pt r56 S.
Kitul Valeo vine cu volanta masa simpla si placa de presiune cu arcuri pentru atenuarea socurilor.
Am deja kitul original JCW de 211 cai ce putere mai mare sa vreau? Mai am pana acolo. Intai sa fac upgrade de frane eventual diff sa pot pune puterea jos si apoi voi creste puterea. Si astia 211 sunt destul de greu de pus la sol dapai sa urc la vreo 250 la arbore.
Kitul SMF duce lejer pana la 250 HP la roata deci loc ar mai fi daca vreau sa cresc puterea. Toate masinile dotate cu kitul JCw de 211 cai si la fel cele tunate cu fulie micsorata au distrus fulia in timp scurt. Am facut si un curs pe net de DMF si ele sunt calculate la o anumita putere si mai ales cuplu. Am luat kitul de ambreiaj si pentru sotie, ii plac masinile sport si nu o poate conduce pentru ca e ambreiajul foarte tare. Pare-se ca dupa conversie o sa am ambreiajul ca de masina japoneza.
Diff-ul...inca imi fac curaj sa mi-l cumpar, deocamdata fac stock de piese si cand ma apuc poate o fac si pe asta.
Sharpe m-a "satisfacut" doar ca nu as mai face drumuri de bucuresti daca nu ar fi nevoie. Ce am vazut pana acum de ex la prietenul meu din CT cu celalalt r53 jcw din oras nu m-a satisfacut. Ar fi si varianta sa imi iau un elevator foarfeca acasa si sa o fac eu insa nu imi permite timpul. Cred ca pana la urma tot la Andrei si Sharpe ajung dar parca as vrea sa ma implic si eu. Ma stiu pe mine: montaj inclus 100 lei daca vrea clientul sa ajute la montaj 200 lei
