Salut flaviucostea,
am si eu aceasta problema, doar ca la mine este atat vara cat si iarna

am un cooper s din 2007, luat la mana a doua la 70k km, cu toate ca nu prea mai cred acum ca chiar astia erau km reali.
vreau sa zic ca de cand am luat o (in 2010) am avut parte numai de necazuri cu ea (cam o data la 2 luni mers cu ea la mecanic si bagat bani)
ca idée, uite ce am schimbat (doar ce imi mai aduc eu aminte)
prima problema: ianuarie 2011
INLOC.POMPA APA
INLOC.ANTIGEL
DEMONTAT/MONTAT GALERIE ADMISIE
INLOC.TEAVA APA
DEMONTAT/MONTAT TERMOSTAT
INLOC.GARNITURA TERMOSTAT
INLOC.ORING TERMOSTAT
DEMONTAT/MONTAT CLAPETA ACCELERATIE
DEMONTAT/MONTAT TUBULATURA INTERCOOLER
pret 1500 lei
problema 2: februarie 2011
D/M GALERIE ADMISIE
INLOC.CONVERTORI PRESIUNE X1
INLOC.VALVA SOLENOIDA ADMISIE
INLOC.VALVA SOLENOIDA EVACUARE
INLOC.SENZOR AX CAME ADMISIE
INLOC.SENZOR AX CAME EVACUARE
INLOC.SENZOP PRESIUNE GALERIE ADMISIE
INLOC.BOBINA INDUCTIE X4 BUC
pret 3500 lei
problema 3, la dif de cateva zile:
INLOC.CUREA ALTERNATOR
INLOC.ROLA INTINZATOARE
INLOC.INTINZATOR CUREA
pret 1100 lei
problema 4 (deja cu nervii la pamant - la diferenta de 1 luna)
INLOC.TURBINA
INLOC.GARNITURA
INLOC.SENZOR BOOST PRESURE
INLOC. ULEI MOTOR
D/M FILTRU ULEI
RESETARE ULEI
8000 lei!!!!!!!!
de fapt cred ca multe dintre ce am schimbat mai sus nu era cazul sa schimb dar mecanicii o faceau prin inlocire de probleme.
pt ca imi tot dadea engine check si nu stiau de ce. In realitate trebuia de la bun inceput schimbata turbina (care iar nu inteleg de ce dracului s a stricat, avand in vedere ca fostul proprietar o schimbase la 33000 km in garantie la bavaria)
si problemele mele nu s au oprit aici:
ianuarie 2012
DIAGNOZA COMPUTERIZATA
INLOC.SET BUJII
430 lei.
plus ca mananca ulei ceva ce nu am mai intalnit (am ramas de 2 ori fara ulei!!!!) in max 10000 km efectuati
intre timp am mai bagat aprox 3000 lei (am mai schimbat inca o data bujiile, fisele si bobinele plus mi s a mai spart o data recipientul cu lichidul de racire asta vara, etc)
dup[a care asta vara i am schimbat tot chitul de ambreiaj (aprox 3000 lei)
acum am aceeasi problema, la pornire dimineata sau dupa 2 zile de repaos daca nu o acelerz imi moare mototul, plus ca la relanti am usoare oscilatii.
nu mi se aprinde niciun martor dar nu scap de aceasta problema orice as face.
Mecanicul meu a mai pus o o data pe tester si i a dat o eroare la pompa de inalta presiune (parea destul de ingrijorat) a programat o si la bavaria si merge cu ea luni.
Precizez ca primele 4 interventii le am facut la DORMAG dupa care i am schimbat si acum merg doar la mecanicul meu (care imi este si bun prieten si am mare inceredere in el)
mai precizez ca i am facut si chiptuning (dar se pare ca nu de aici sunt probleme)
asadar, ce parere aveti?
simt ca ma lasa nervii si puterile, ideea e ca tin al naibii de mult la aceasta masina cu toate ca mi a creat atat de multe probleme!!!!!!!!
ca si comparatie mai am o toyota avensis cu care am facut 120k km si nu i am schimbat nimic pana acum!!!!!!
iar la acest mini am bagat in 2 ani peste 22000 lei, adca aproximativ 6000 euro (mie si rusine sa le spun prietenilor cati bani am bagat in ea)

)))
multumesc anticipat tuturor celor care imi ofera vreo explicatie
