Pagina 2 din 5

Re: upper stress bar

Scris: Dum Mar 07, 2010 4:59 pm
de Vali Iovi-Stere
Legat de rigiditatea caroseriei nu sunt de acord cu tine sau cu cei de la service. :D Ti-a lasat impresia ca nu este rigida caroseria? :lol: Am mai spus-o si cu alta ocazie aici pe forum ca de vina ar fi pozitia prea putin inclinat si de asemeni fara curbe.Practic nu-i permite libertatea de a fi cumva mai elastic si la prima presiune asupra lui cedeaza (pietricelele care nu sunt obligatoriu sa lase si urme,dar care probabil lasa o fisura "invizibila" si cedeaza in timp). ;) E doar o teorie.Nu ma luati in seama. :lol:

Re: upper stress bar

Scris: Dum Mar 07, 2010 5:06 pm
de tudor
Da, se poate sa ai dreptate... Are o forma tare deosebita. Hmmm :?: Cine stie pe aici FIZICA? :geek:

Re: upper stress bar

Scris: Dum Mar 07, 2010 5:08 pm
de Vali Iovi-Stere
Iti pot demonstra oricand chestia asta live. :ugeek: :lol: Tine de fortele de torsionare a caroseriei...Mult de povestit. :D

Re: upper stress bar

Scris: Dum Mar 07, 2010 5:16 pm
de tudor
La intalnire! :mrgreen:

Re: upper stress bar

Scris: Dum Mar 07, 2010 5:25 pm
de Vali Iovi-Stere
Dap. :D Ai inteles in mare ce se intampla? :D

Re: upper stress bar

Scris: Dum Mar 07, 2010 5:27 pm
de tudor
:idea: cred ca...

Re: upper stress bar

Scris: Dum Mar 07, 2010 10:08 pm
de cristi o'RAL
aspargilius... asta-i treaba cu teflonul, se spala!

Re: upper stress bar

Scris: Dum Mar 07, 2010 10:09 pm
de Vali Iovi-Stere
:lol: :lol: :lol:

Re: upper stress bar

Scris: Vin Noi 18, 2011 9:15 pm
de remus_sclemby
Deci ... cam asta ar fi explicatzia, mie mi sa crapat pabrizu ... si nu era urma sa fie sarita pietricica sau ceva ... pur si simplu crapat ... si din mijloc ... o sa pun poze dak doritzi s vedetzi ... Ms

Re: upper stress bar

Scris: Vin Noi 18, 2011 10:52 pm
de cristi o'RAL
nu e nevoie, stim cum e, toti am trecut prin asta :lol: