Pagina 2 din 3
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Scris: Mar Mai 09, 2017 5:11 pm
de Sharpe
Schimba intai dopul vasului
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Scris: Mie Mai 10, 2017 7:55 am
de SpOOk
El are Cooper S si are dreptate cu vasul de aluminiu. Vreau sa fac si eu upgrade-ul asta, dar ce ai gasit tu, Bogdan, mi se pare cam suspect de ieftinache.
Eu pe asta pusesem ochii:
http://www.proalloy.co.uk/cgi-bin/sitew ... d=proalloy
Sa-mi spui cum e cand il instalezi, sunt curios.
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Scris: Mie Mai 10, 2017 11:08 am
de bogdanrauta
SpOOk scrie:El are Cooper S si are dreptate cu vasul de aluminiu. Vreau sa fac si eu upgrade-ul asta, dar ce ai gasit tu, Bogdan, mi se pare cam suspect de ieftinache.
Eu pe asta pusesem ochii:
http://www.proalloy.co.uk/cgi-bin/sitew ... d=proalloy
Sa-mi spui cum e cand il instalezi, sunt curios.
Sa vad ce o sa primesc, am primit delivery estimate 19 may - 12 june . Revin cu poze cand primesc piesa

Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Scris: Mie Mai 10, 2017 12:31 pm
de MiniRC31
Bogdan (Spook)
stiu ca par a fi Gigi contra, dar mie imi place sa obtin raspunsuri plauzibile/fondate in acest mod inteleg care ar fi motivul tehnic pt anumite alegeri.
nu am nimic cu nimeni si nici nu ma opun preferintelor, ca am si eu destule ...
cazul lui Bogdan R: nu as alege un "borcan" de aluminiu pt sistemul de racire cand se stie cum se comporta materialul de aluminiul la caldura cat si conductie electrica dar si pozitia lui in compartimentul motor, eu am sesizat o chestie ca acest motor fie de S fie NON emana al dracu de multa caldura in comparatie cu altele...cand deschideam capota ma "izbea" un val de cladura de aproape ma dadea jos!
de exempul nonS-ul meu nu avea "protectia aia" de tabla pe mainflow, acum o am pusa

dar nu prea s-a schimbat nimic
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Scris: Mie Mai 10, 2017 5:00 pm
de adrian
Vasul de aluminiu este un "pistol cu apa", toate R53 sunt mai vechi de 11 ani,cat mai vrei sa pastrezi masina asta, inca 10-012 ani , ????Daca vasul original dureaza 7-8 ani este OK, nu este nevoie sa pui nu stiu ce "upgrade",pentru ca cel original a crapat dupa 12 ani de chin.Plus ca, de acord cu colegul R51, te mai alegi si cu o sursa de caldura in compartiment motor!!!!!!!!!.Si daca e sudat prost???ce garantie iti ofera ceva cumparat de pe ebay???fix jumatea lui cinci.Daca mai si il atingi cu mana cand lichidul aree 100gr.C, te-ai scos pe ziua respectiva.
Originalul costa 170Ron, deci de 4 ori mai ieftin decat cel de aluminiu.
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Scris: Mie Mai 10, 2017 6:32 pm
de SpOOk
Eu sunt la al 3-lea vas in 3 ani.

Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Scris: Mie Mai 10, 2017 7:07 pm
de adrian
La mai mare!!!
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Scris: Joi Mai 11, 2017 9:23 am
de MiniRC31
Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Scris: Joi Mai 11, 2017 11:38 am
de SpOOk
Primele au fost originale BMW, cu BMW stantat pe el, factura, tot. Asta ultimul l-am luat aftermarket, poate poate

Re: r53 se incalzeste / ventilator ramane pornit cu motor oprit
Scris: Joi Mai 11, 2017 11:46 am
de bogdanrauta
Asta e un upgrade pe care il fac foarte comun pe forumurile mini de afara, nu or fi toti batuti in cap acum, sa conduca vasul electricitate ( de unde? ) si alte cele. Normal ca nu pun mana pe el la 100 grade. O sa ii pun un sticker mare cu un semn al exclamarii pe el

)
http://blog.cantonracingproducts.com/bl ... d-bad-ugly