Re: Troncane hayonul
Scris: Mie Dec 27, 2017 1:44 pm
Sa fie si mai rigida de-atat? E suficient pentru drumurile noastre - la cat costa un set de bucsi si cat de usor se schimba, mai bine le schimb periodic.
myMINI.ro - Comunitatea entuziastilor MINI
https://mymini.ro/myforum/
Exact, ai procedat corect, montarea de Powerflex pe puntea fata este inutila si schimba in rau comportamentul masinii.Pentru puntea fata bucsile OEM sunt cele mai bune si sigure.Sharpe scrie:eu am montat pe masina mea doar pe spate POWER FLEX acum 8 ani ,sunt fff multumit,costurile pe masura
Desigur te referi la R56, dar daca ai sa cunosti mai bine motoarele W10B16A si W11B16A,care echipeaza R50,R52, R53, ambele manufacturate la Chrysler, fara debitmetru,management motor SIEMENS EMS 2000,ai sa vezi ca este unul din cele mai fiabile motoare din generatia lor.Nici pomeneala de uzura lant distributie, ,intinzator, role, pierderi de ulei,este practic un motor indestructibil,ca sa nu mai vorbesc de performanta.Motorul cu interne stock de pe R53 poate scoate in regim safe 240-250HP(inlocuire doar de injectoare marite si fulie micsorata la compresor).Este o performanta greu de atins de orice motor benzina de 1,6l.Calitatea materialelor si proiectarea perfecta face din acest motor unul din cele mai bune sportive la clasa lui.dedant68 scrie:Scuze initiatorului pentru off topic:
iar probleme pe motoarele de pe Mini sunt pe toate variantele, ex: distributia pe lant pe care nu te poti baza mai mult de 80.000 km, tensionerul hidraulic care poate sa-ti cada la fiecare 35-40.000 km, sistemul de accesorii(role, intinzator,poma de apa, etc), pierderi de ulei si/sau consum "and so on".