Pagina 2 din 3
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Scris: Mar Feb 20, 2018 10:26 am
de dedant68
edsick95 scrie:Salut ,apa sigur pierde pe la radiator ca ies aburi in timp ce e pornita ... ,doar ca imi era frica sa nu intre cumva si in motor ...bule nu am avut in vas de expansiune m am uitat atent la apa dupa ce am completat sa vad cum scade ,a scazut dupa ce am oprit motorul dupa ce sa depresurizat
Remediaza pierderile/verifica etansarea...in plus in instalatie se formeaza o anumita presiune, si este normal.
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Scris: Mar Feb 20, 2018 10:42 am
de edsick95
https://imgur.com/2W9P6ep dimineata asta am verificat la rece uleiul Si nivelul e scazut la max ieri cand era peste era dupa ce am lasat masina sa mearga cam 45 min. Si asa arata uleiul si blocul motor interior
https://imgur.com/2w2y6hI
https://imgur.com/blam5q6
Deci excludem apa/benzina in ulei? Mentionez ca am dat si foc jojei si nu arde
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Scris: Mar Feb 20, 2018 10:49 am
de MiniRC31
faci experiente ciudate... citeste ce ti-am scris si opreste-te inainte de a bubui masina...
credeai ca daca aveai antigel in ulei ar fi "ars"?
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Scris: Mar Feb 20, 2018 10:51 am
de edsick95
faci experiente ciudate... citeste ce ti-am scris si opreste-te inainte de a bubui masina...
credeai ca daca aveai antigel in ulei ar fi "ars"?
Daca avea benzina in ulei ...
Spune mi te rog daca uleiul arata ciudat sau nu ca ma hotarasc sa o dau la loc daca are garnitura dusa...
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Scris: Mar Feb 20, 2018 10:57 am
de MiniRC31
este timpul sa schimbi uleiul, ce iti spune in bord ? service range?
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Scris: Mar Feb 20, 2018 11:04 am
de edsick95
Nu zice nimic de ulei si ieri dupa ce am oprit notorul era mai deschis...
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Scris: Mar Feb 20, 2018 11:05 am
de dedant68
Nu ai conditii sa faci un test complet ca sa-ti dai seama, dar ai o problema tehnica. care poate sa fie simpla sau complexa

Este greu daca nu ai un pachet de date concrete:
-pierderi rezolvate coliere/etansare, radiator, etc.;
-daca radiatorul este incalzit uniform pe toata suprafata/ posibil sa fie obturat;
-test de CO in lichid de racire;
La prima vedere uleiul este OK!
Daca nu ai cumparat-o inca, te poti duce cu proprietarul intr-un service pentru o constatare. Sau, nu ai facut o proba de drum cu ea initial

Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Scris: Mar Feb 20, 2018 11:06 am
de MiniRC31
edsick95 scrie:Nu zice nimic de ulei si ieri dupa ce am oprit notorul era mai deschis...
cand bagi cheia in contact si faci "primul pas" iti spune de service OIL ...deci ceva spune...uita-te pe vitezometru - display ("oala" aia mare in mijlocul bordului)
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Scris: Mar Feb 20, 2018 11:17 am
de edsick95
Revin diseara cu mai multe detalii la radiator ! Si cu service oil !
Re: Problema radiator sau chiuloasa?
Scris: Mar Feb 20, 2018 1:18 pm
de MiniRC31
Cazul ulei prea mult (peste maxim):
- dauneaza catalizatorului
- creaza presiune prea mare si duce in timp la uzura prematura a motorului - componentelor sale - semeringuri etc etc
bieneteles nu cred ca mai este cazul sa explic cealalta varianta:
- slaba ungere a componentelor motorului - uzura fara revers
- slaba presiune a uleiului iar asta poate ajunge la LIMP mode etc etc...
(ca si noi oamenii - prea mutle glubule rosii --> anemii etc, viceversa --> predispus la imbolnaviri etc)
iata ca in orice domeniu trebuie tinut un echilibru cat de cat in parametri.
edsick95 scrie: Si asa arata uleiul si blocul motor interior

ala nu e bloc motor este o "simpla" tabla care atenueaza caderea uleului cat si "indrumarea" acestuia catre canalul de cadere in baia de ulei
uite de ce iti spun sa il schimbi, culoarea uleiului tau nu e departe de al meu -- la momentul schimbarii si avea circa 20k rulaj