Pagina 2 din 28
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Joi Mar 01, 2018 12:14 pm
de MiniRC31
dedant68 scrie:Sunt doua echipamente total diferite 'Dynamometer' sau Dyno, si bancul de probe/testare frane.
Unul verifica puterea si cuplul motorului, iar celalalt sistemul de franare.
ce spun eu si ce zici tu...ambele "sisteme" iti permit sa pui masina si sa ajungi in acel prag unde ii taie puterea iar cu testerul atasat in OBD vede ce si cum...
eu la asta m-am referit...
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Joi Mar 01, 2018 12:22 pm
de Gabriel CT
Acum am lasat-o la doctor. Am transmis toate informatiile si ideile voastre. Se testeaza pompa de benzina inainte sa faca alte lucrari . Poate trebuie schimbata cu totul.
Ms de feedback!
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Joi Mar 01, 2018 12:46 pm
de Gabriel CT
MiniRC31 scrie:Gabriel CT scrie:Tester se frane? Scuze,nu inteleg.
dyno sau testerul de frana unde ai acei tamburi unde iti permite sa testezi in siguranta "pierderea de putere" cu testerul pus pe obd
practic stai pe loc
PS: in sfarsit un Hondar pe aici

Stiam ce e ala stand de frane

nu vedeam legatura cu lipsa de putere.
Se apuca acum de ea deci pana diseara o sa am o idee depsre ce vorbim. Ei spun ca pana maine seara e gata. Sper sa fie asa.
Sunt Hondar devenit Cooperist de nevoie ca nu mi-am gasit EP3 dar nu regret deloc. Jucaria asta mi-a intrat sub piele deja. Uite poza cu deszapezirea: locul mini e curatat de mine la lopata pana la asfalt. Honda inzapezita la maxim.
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Joi Mar 01, 2018 1:02 pm
de MiniRC31
sunt 2 masini mult diferite ca si concept, clasa si tehnologie
H-ul chiar ii pui ulei si mergi in schimb Mini este un pic "baga bani +++" dar imi place MIni-ul pe curbe maxim
intre timp ne mai distram si cu un model ca asta: Honda Integra TypeR '98
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Joi Mar 01, 2018 5:34 pm
de Gabriel CT
Primul feedback de la service : bujiile de pe masina erau BRK6- cele de cooper s

in loc de BRK7 cele de JCW. Sper de aici sa fie problema cu intreruperea de putere,as iesi foarte ieftin. La restu nu prea au putut lucra pt ca era plina de zapada si gheata pe dedesubt. Au spalat-o si maine se apuca serios de ea.
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Joi Mar 01, 2018 6:03 pm
de adrian
Bafta mare, nu este din cauza bujiilor BRK6 , decat daca erau defecte.Daca nu erau defecte, nu este de-acolo.
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Joi Mar 01, 2018 6:21 pm
de dedant68
MiniRC31 scrie:dedant68 scrie:Sunt doua echipamente total diferite 'Dynamometer' sau Dyno, si bancul de probe/testare frane.
Unul verifica puterea si cuplul motorului, iar celalalt sistemul de franare.
ce spun eu si ce zici tu...ambele "sisteme" iti permit sa pui masina si sa ajungi in acel prag unde ii taie puterea iar cu testerul atasat in OBD vede ce si cum...
eu l-a asta m-am referit...
Care este procedura prin care cu "Standul de verificare frane'' verifici puterea unui motor, cu testerul pus pe OBD s.a.m.d, chiar sunt curios...
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Vin Mar 02, 2018 5:38 am
de dedant68
Cum isi pot da seama baietii ca pompa de bezina e pe duca?poate fi masurat debitul sau presiunea dezvoltata?
La R52 si R53 Cooper S din 2002-2004, pompa de benzina trebuie sa produca o presiune de 3.5 + 0.2 bar. Pe circuitul rampei de benzina, in compartimentul motor, se afla si regulatorul de presiune cu rol de a uniformiza presiunea combustibilului la fluctuatiile de sarcina(este corelat cu sarcina motorului). Presiunea in rampa se masoara simplu cu manometrul de combustibil ( exista pe circuit nut de cuplare). Orice service auto trebuie sa aiba in dotare asa ceva

Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Vin Mar 02, 2018 7:22 am
de Gabriel CT
dedant68 scrie:Cum isi pot da seama baietii ca pompa de bezina e pe duca?poate fi masurat debitul sau presiunea dezvoltata?
La R52 si R53 Cooper S din 2002-2004, pompa de benzina trebuie sa produca o presiune de 3.5 + 0.2 bar. Pe circuitul rampei de benzina, in compartimentul motor, se afla si regulatorul de presiune cu rol de a uniformiza presiunea combustibilului la fluctuatiile de sarcina(este corelat cu sarcina motorului). Presiunea in rampa se masoara simplu cu manometrul de combustibil ( exista pe circuit nut de cuplare). Orice service auto trebuie sa aiba in dotare asa ceva

Deci e pe circuitul pompei de benz punct de conexiune pentru manometru. Baietii de la service mi-au spus ceva de genul ca poate fi masurata numai la pornire,sigur au manometrul ala in dotare,sper sa o masoare cum trebuie.
O sa trec azi pe la service sa vad care mai e treaba. Va tin la curent.
Bafta!
Re: Intrerupere putere in sarcina mare -2004 R53 Mini Cooper S John Cooper Works
Scris: Vin Mar 02, 2018 8:20 am
de dedant68
Sunt doua etape in masurarea presiunii generate de catre pompa:
1. Se conecteaza contactul cu cheie pe ON, releul comanda pompa de benzina, pompa care presurizeaza rampa de combustibil(injectoarele inchise, motor nepornit). Presiunea trebuie sa nu scada din valoare timp de 2 min(presiunea statica in rampa de combustibil).
2. Motor pornit

presiunea nu trebuie sa aiba fluctuatii mari fata de valoarea standard( regulatorul care este activ)
Ai putea sa mai stai putin pe langa ei, asa ca idee sa vezi ce fac cu 'masinuta ta'
