Pagina 16 din 31

Re: New MINI in town!

Scris: Mie Iun 16, 2010 4:00 pm
de ToyCooper82
SRP scrie:si sunt si falosi pe deasupra... nu se lasa cumparati de vw :)
au si cu ce! dece sa se lase vanduti cand:
1. detin recondul pt cele mai bune frane si sisteme de franare!
2. aerodinamica care o respecta de acum 30 ani, creatia Ferdinand Porsche, in forma de lacrima, are coeficient Cx in curbe mai bun de cat altor bolizi
3. motorul este unu si acelasi de acum 30 ani cilindree mica/cuplu maxim (mentionez sunt motoare BOXER) intradevar ajustate cu tot felul se sisteme noi electronice si alte cele.
4. e singura masina supersport din germania, get-be-get germania (sa nu ii aud pe cei cu M3 M5 si M6, alea sunt variante de sportivitate aduse cum sunt cele de la RUF etc etc)

acuma referitor la mini
1. caroseria prin forma ei atinge performante de aerodinamica asemanatoare porsche
2. cilindrea mica/cumplu mare (referitor la un GP JCW bla bla bla...)
3. tractiunea fata e mai usor de controlat in curbe fata de o tractiune spate
4. m-am uitat la filmuletul nr 4. circuitul este cu multe viraje! nu poti sa obtii cumplu mare pe asemenea circuit cu o masina care atinge suta in 4-5 sec, sa nu mai zicem de schimbatul vitezelor, e chinuitor
5. mini are manevrabilitate de KART, la porsche daca nu o ti bine o pierzi

sigur mai sunt multe alte caracteristici de comparatie!

:mrgreen:

Re: New MINI in town!

Scris: Mie Iun 16, 2010 8:46 pm
de io's
ToyCooper82 scrie: 3. tractiunea fata e mai usor de controlat in curbe fata de o tractiune spate
aici nu pot fi de acord cu tine

Re: New MINI in town!

Scris: Mie Iun 16, 2010 9:02 pm
de cristi o'RAL
dovedeste ;)

Re: New MINI in town!

Scris: Mie Iun 16, 2010 9:09 pm
de mmneg
trebuie sa faca un drift sau un powerslide?

Re: New MINI in town!

Scris: Mie Iun 16, 2010 9:11 pm
de io's
cristi o'RAL scrie:dovedeste ;)
oricand ;)

Re: New MINI in town!

Scris: Mie Iun 16, 2010 9:31 pm
de Papa Smurf
ToyCooper82 scrie:
SRP scrie:si sunt si falosi pe deasupra... nu se lasa cumparati de vw :)
au si cu ce! dece sa se lase vanduti cand:
1. detin recondul pt cele mai bune frane si sisteme de franare!
2. aerodinamica care o respecta de acum 30 ani, creatia Ferdinand Porsche, in forma de lacrima, are coeficient Cx in curbe mai bun de cat altor bolizi
3. motorul este unu si acelasi de acum 30 ani cilindree mica/cuplu maxim (mentionez sunt motoare BOXER) intradevar ajustate cu tot felul se sisteme noi electronice si alte cele.
4. e singura masina supersport din germania, get-be-get germania (sa nu ii aud pe cei cu M3 M5 si M6, alea sunt variante de sportivitate aduse cum sunt cele de la RUF etc etc)

acuma referitor la mini
1. caroseria prin forma ei atinge performante de aerodinamica asemanatoare porsche
2. cilindrea mica/cumplu mare (referitor la un GP JCW bla bla bla...)
3. tractiunea fata e mai usor de controlat in curbe fata de o tractiune spate
4. m-am uitat la filmuletul nr 4. circuitul este cu multe viraje! nu poti sa obtii cumplu mare pe asemenea circuit cu o masina care atinge suta in 4-5 sec, sa nu mai zicem de schimbatul vitezelor, e chinuitor
5. mini are manevrabilitate de KART, la porsche daca nu o ti bine o pierzi

sigur mai sunt multe alte caracteristici de comparatie!

:mrgreen:

cu toata calitatea, fiabilitatea si cu tot renumele lor .. porsche sunt de mult in buda (scuzati expresia) imi amintesc ca acum aprox 1 an au dezvaluit ca au probleme financiare si isi doreau sa fie cumparati de cineva. au primit oferte de la vw si fiat daca nu ma insel... si au declarat ca nu se lasa cumparati de companii de spetza joasa :) se pare ca logica lor e ca decat sa aiba altcineva (de spetza joasa :lol: ) pachetul majoritar de actiuni, mai bine sa inchida portile....insa oricum vw era de mult tp actionar la porche cu un pachet important de actiuni. pt a se salva de la faliment porsche avea nevoie de 9 miliarde de euro.

nu am mai citit presa auto de mult tp... se pare ca totusi cei de a porsche au lasat mandria la o parte :lol:
http://www.ziare.com/articole/fuziune+p ... volkswagen

...pana la urma e vorba de o companie de sute de milioane... nu se poate inchide chiar asa ca si hummer

exemple de succes dupa ce au fost vandute, sunt companiile jaguar, land rover. cine credea ca indienii vor fi capabili sa mentina acelasi stil la jaguar? si uite ce modele au scos acum :)

si vor uimi cu siguranta in cont si volvo (cumparati de chinezi) si saab (cumparati de grupul suedezo-chinez Koenigsegg)

Re: New MINI in town!

Scris: Mie Iun 16, 2010 9:47 pm
de cristi o'RAL
mmneg scrie:trebuie sa faca un drift sau un powerslide?
trebuie sa faca o urcare (sa zicem ca ar fi alea din slovenia) cu o masina cu tractiune spate, fara sisteme de controlul tractiunii... sa zicem escort mk1, cot la cot cu o masina tractine fata, aceeasi putere, fara sisteme de controlul tractiunii

Re: New MINI in town!

Scris: Mie Iun 16, 2010 9:52 pm
de mmneg
fiecare invata sa isi controleze masina, ai sa fii surprins ce previzibil este un rwd, daca ai si diferential blocant e perfect

sunt cazuri in care subvirarea este mai problematica decat supravirarea

Re: New MINI in town!

Scris: Mie Iun 16, 2010 9:58 pm
de io's
mmneg scrie: sunt cazuri in care subvirarea este mai problematica decat supravirarea
Imagine

Re: New MINI in town!

Scris: Mie Iun 16, 2010 10:05 pm
de cristi o'RAL
asa o fi... inseamna ca de aia erau plini de incredere asta iarna toti aia cu bmw-uri, probabil de aia nici nu se mai folosesc in raliuri masinile cu tractiune spate, sunt prea previzibile :lol: :lol: :lol:
nu zic ca nu trebuie sa stii sa conduci cu orice fel de tractiune... dar eu vad avantaje la tractiunea spate doar la liniute