Pagina 185 din 198

Re: Capitala MINI-urilor.

Scris: Lun Mai 13, 2013 10:19 am
de cristi o'RAL
ok, dar vezi ca e scump, dureaza 2 zile sa-ti schimb o bara, si sa nu ma presezi :P

numai cu MINI se poate in poze, altfel stii ca nu e o problema. poze cu TOY-ul pe mytoyota.ro :P

Re: Capitala MINI-urilor.

Scris: Lun Mai 13, 2013 11:46 am
de Luce
:lol: de vara asa :)

Re: Capitala MINI-urilor.

Scris: Lun Mai 13, 2013 1:52 pm
de razvan333
Ba ia nu mai radeti voi, ca va iau MINI-urile in bull-bar si vedem noi care rade dupa...ai auzit Luce? :mrgreen:

Re: Capitala MINI-urilor.

Scris: Lun Mai 13, 2013 1:54 pm
de Luce
hai ba Razvane ca eu radeam ca au fost doar 4 MINI-uri. In nici un caz de o Toyota veche care mananca putini bani :lol:

Luce

Re: Capitala MINI-urilor.

Scris: Lun Mai 13, 2013 2:04 pm
de razvan333
Stai linistit ca si eu glumeam, nu-mi stric eu bull-bar ul cu voi :lol:

Re: Capitala MINI-urilor.

Scris: Lun Mai 13, 2013 4:57 pm
de adrian
razvan333 scrie:Stai linistit ca si eu glumeam, nu-mi stric eu bull-bar ul cu voi :lol:
Ca sa nu poluam topicul de la MMD 2013,Razvan, ai aici o posibilitate sa-ti faci mana cu Toyota,cred ca te incadrezi la clasa 115CP-150CP.
Noi astia mai mici mergem la clasa 90CP-115CP
Drag racing.jpg
http://forum.4tuning.ro/709-curse-legal ... tter_90363

Re: Capitala MINI-urilor.

Scris: Lun Mai 13, 2013 5:30 pm
de razvan333
Interesant... da, e un bull-shit total acolo si categoriile nu mi se par echilibrate: de exemplu la clasa 90-115, e clar ca un Cooper va depasi un One fara probleme, iar eu degeaba am 125, pt. ca un Golf de 140 ma face lejer :P

Re: Capitala MINI-urilor.

Scris: Lun Mai 13, 2013 6:28 pm
de adrian
razvan333 scrie:Interesant... da, e un bull-shit total acolo si categoriile nu mi se par echilibrate: de exemplu la clasa 90-115, e clar ca un Cooper va depasi un One fara probleme, iar eu degeaba am 125, pt. ca un Golf de 140 ma face lejer :P
Pai ce te baga pe dyno sa vada cati CP ai?Aia cu Golful de 140CP daca vin aici sa se dea au cel putin 170CP din soft,cu injectoare marite,turbina,evacuare,debitmetru,etc, schimbate se duc lejer la 200CP,vin cu ele goale,fara rezerva, fara perne spate,pot sa bata multe masini bunicele,idea dupa mine este sa te dai cu o masina identica,sa-l cunosti pe cel de langa tine,sa stii ce are modificat la masina,nu sa te bata unul care a pus pe sasiu de Dacie un motor de BMW,asta-i golanie.
Daca zici ca te bate lejer un Golf de 140 CP care ia suta in 9,3 secunde(cifra oficiala),cum vrei sa-l bati pe MINI al meu care face suta in 8,7sec.????

Re: Capitala MINI-urilor.

Scris: Lun Mai 13, 2013 6:55 pm
de razvan333
adrian scrie:
razvan333 scrie:Interesant... da, e un bull-shit total acolo si categoriile nu mi se par echilibrate: de exemplu la clasa 90-115, e clar ca un Cooper va depasi un One fara probleme, iar eu degeaba am 125, pt. ca un Golf de 140 ma face lejer :P
Daca zici ca te bate lejer un Golf de 140 CP care ia suta in 9,3 secunde(cifra oficiala),cum vrei sa-l bati pe MINI al meu care face suta in 8,7sec.????
Simplu, cu Audi :lol:
Vezi, tocmai de aia spuneam ca e o mare cacanarie acolo. Eu vorbesc de masini stock, daca tu nu o resoftai pe a ta aveam sanse oarecum egale....pe cand asa, ma obligi sa vin cu Audi :mrgreen:

Re: Capitala MINI-urilor.

Scris: Lun Mai 13, 2013 7:09 pm
de adrian
N-am nici o sansa la Audi,suta oficial in 7,3 sec,ma bagam doar daca aveam R53.
Ma tot bate gandul la un R53,initial m-au pus pe ganduri putin consumul si puterea,mi se parea prea mult 163CP.Ma gandesc la un R53 pentru ca imi place din ce in ce mai mult compresorul in locul turbinei,sunetul de compresor este O.K. motorul de R53 suna mult mai bine decat R56, cred ca este si mai fiabil.Poate anul viitor am sa fac miscarea asta,ma mai gandesc inca.