

Cat despre cifrele vehiculate, daca tot vorbim de Superchips si mergand pe premisa ca au facut niste teste si nu scot cifrele chiar din burta, diferenta intre chip vs. puley kit + chip este de 31cp si 72NM! Pariez ca asta transforma radical masina!
Teoretic suna bine, practic este alta lista de performante.Mai exact 72Nm crestere nu cred ca se pot atinge cu modificare de fulie si resoftare.R53 are 210 Nm ,R53 JCW-2006 are 218CP si 250Nm(raport de compresie 8,3/1) pe aceeasi platforma de motor Chrysler dar si cu alte modificari de Hard.Singurul care atinge 280 Nm este R56 JCW din 2008 cu 210,9CP(ATENTIE ,raport de compresie 10/1), dar este motor BMW turbosuflanta,nu compresor.Castigurile de cuplu se obtin foarte greu la benzinare.30% crestere de cuplu la benzinar doar cu chiptuning si fulie micsorata la compresor dupa mine este un vis pe care il darama orice test pe un Dyno Maha nu de la Vitan.Putina fizica te lamureste;AFR (air/flow ratio) la benzina este in jur de 14,7/1(14,7 parti aer la o parte benzina).Este usor de calculat cat aer poti sa introduci in cilindru maxim cu presiunea de la compresor,(motorul este de 1,6l)si vezi cata benzina trebuie sa arzi.Te uiti ce injectoare ai pe masina si vezi cat poti sa pompezi cu ele in timpul maxim oferit de deschidere comandat de calculatorul motorului in regimul de forta.ALXege scrie:Iertati-ma ca intervin, ba mai mult, ca ma bag putin ca musca-n lapte, pentru ca nu stiu nici pe ce masina e Superchips-ul, nici cine-i Aurora si ce poate, dar cred ca o fulie modifcata facea exact diferenta intre a o prinde cu greu intre 2 stopuri si a te prinde cu greu intre 2 stopuriNu tre sa fii neaparat boy-racer ca sa iti doresti o masina mai lejera in condus si mai multa placere de a conduce
Cat despre cifrele vehiculate, daca tot vorbim de Superchips si mergand pe premisa ca au facut niste teste si nu scot cifrele chiar din burta, diferenta intre chip vs. puley kit + chip este de 31cp si 72NM! Pariez ca asta transforma radical masina!