Problema incalzire motor
Re: Problema incalzire motor
WAHLER
VALEO
astea stiu ca intr-un timp echipau "de fabrica" pt anumiti fabricanti , poate si restul sunt bune dar nu le stiu.
cica JAPANPARTS ar echipa masinile japoneze
VALEO
astea stiu ca intr-un timp echipau "de fabrica" pt anumiti fabricanti , poate si restul sunt bune dar nu le stiu.
cica JAPANPARTS ar echipa masinile japoneze
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

ACS C30 - gone
D22 for sale https://www.olx.ro/oferta/nissan-np300- ... cbr5b.html
Chevy Colorado V6 LT

Re: Problema incalzire motor
Fa-ti un bine tie si masinii si comanda unul original,probabil fabricat de una din firmele enumerate dar sigur neclonat de turci sau chinezi,e o piesa ieftina dar care daca merge prost te baga la bani mari ca sa repari motorul.Sunt cateva piese la motor cu care este interzis sa te joci.Una din ele este termostatul.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- Gabi Iacob
- Membru nou
- Mesaje: 33
- Membru din: Joi Sep 26, 2013 9:27 pm
- Localitate: Bacau
Re: Problema incalzire motor
Asta e si ideea, diferenta dintre ele e nesemnificativa, acesta e motivul pentru care am pus aceasta intrebare. Vroiam sa stiu care firma producatoare este recomandata, n-am incredere de cei de la magazinul de piese auto.
It’s more fun in a Mini!
Re: Problema incalzire motor
Comanda piesa la BMW,nu stiu ce producator face prima echipare la MINI,poate fi Valeo sau altul dar daca cumperi de la colt poti sa iei un stift de Valeo facut la Istambul,chiar daca aparent sunt identice.
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- Gabi Iacob
- Membru nou
- Mesaje: 33
- Membru din: Joi Sep 26, 2013 9:27 pm
- Localitate: Bacau
Re: Problema incalzire motor
Salut Adrian,
Nu am mai ajuns la service cu problemele de mai sus deoarece inca este rece afara si am racire la motor.
Am observat de ceva vreme ca dai indicatii foarte precise despre remedierea defectiunilor aparute la Mini.
Intrebarile mele sunt urmatoarele: ai notiuni de mecanica? repari astfel de masini? daca esti solicitat in reparatia unei masini, te bagi?
Te intreb aceste lucruri pentru ca as vrea sa-ti propun, in situatia in care te pricepi, sa te uiti si la masina mea si sa ma ajuti in rezolvarea problemelor aparute, contra cost bineinteles. Daca nu, macar sa-mi recomanzi un specialist in care tu ai incredere.
In cazul in care ma poti ajuta cu aceste probleme, detaliem ce ar trebui facut la masina.
Multumesc,
Nu am mai ajuns la service cu problemele de mai sus deoarece inca este rece afara si am racire la motor.
Am observat de ceva vreme ca dai indicatii foarte precise despre remedierea defectiunilor aparute la Mini.
Intrebarile mele sunt urmatoarele: ai notiuni de mecanica? repari astfel de masini? daca esti solicitat in reparatia unei masini, te bagi?
Te intreb aceste lucruri pentru ca as vrea sa-ti propun, in situatia in care te pricepi, sa te uiti si la masina mea si sa ma ajuti in rezolvarea problemelor aparute, contra cost bineinteles. Daca nu, macar sa-mi recomanzi un specialist in care tu ai incredere.
In cazul in care ma poti ajuta cu aceste probleme, detaliem ce ar trebui facut la masina.
Multumesc,
It’s more fun in a Mini!
Re: Problema incalzire motor
1.Am notiuni de mecanicaGabi Iacob scrie:Salut Adrian,
Nu am mai ajuns la service cu problemele de mai sus deoarece inca este rece afara si am racire la motor.
Am observat de ceva vreme ca dai indicatii foarte precise despre remedierea defectiunilor aparute la Mini.
Intrebarile mele sunt urmatoarele: ai notiuni de mecanica? repari astfel de masini? daca esti solicitat in reparatia unei masini, te bagi?
Te intreb aceste lucruri pentru ca as vrea sa-ti propun, in situatia in care te pricepi, sa te uiti si la masina mea si sa ma ajuti in rezolvarea problemelor aparute, contra cost bineinteles. Daca nu, macar sa-mi recomanzi un specialist in care tu ai incredere.
In cazul in care ma poti ajuta cu aceste probleme, detaliem ce ar trebui facut la masina.
Multumesc,
2.Repar numai masina mea
3.Nu ma bag ca nu am timp si sunt si satul de 40 de ani de reparat tot felul de masini
4.Ma pricep dar nu am timp sa te ajut
5.Nu iau bani de la cei de pe forum
6.Nu cunosc specialisti,in toti anii de meserie am vazut numai urechisti.
7.Imi pare rau ca nu te pot ajuta decat online cu ceva pareri mai mult sau mai putin corecte.(indicatii pretioase dadea doar Nea Nicu arde-l-ar focu' )
Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- Gabi Iacob
- Membru nou
- Mesaje: 33
- Membru din: Joi Sep 26, 2013 9:27 pm
- Localitate: Bacau
Re: Problema incalzire motor
Multumesc pentru promptitudine!
Imi pare rau ca nu ma poti ajuta, dar asta e. In situatia in care te razgandesti, te rog sa ma anunti.
Multumesc,
Imi pare rau ca nu ma poti ajuta, dar asta e. In situatia in care te razgandesti, te rog sa ma anunti.
Multumesc,
It’s more fun in a Mini!
- Gabi Iacob
- Membru nou
- Mesaje: 33
- Membru din: Joi Sep 26, 2013 9:27 pm
- Localitate: Bacau
Re: Problema incalzire motor
Salut Adrian,
Am schimbat termostatul, fara sa-l maiverific pe cel vechi si se pare ca era defect deoarece acum nu-mi fierbe motorul nici la o temperatura redusa si chiar cu ventilatia oprita. Ciudat este faptul ca dupa ce opresc motorul aud bolboroseli in vasul de expansiune, este normal?
Am schimbat termostatul, fara sa-l maiverific pe cel vechi si se pare ca era defect deoarece acum nu-mi fierbe motorul nici la o temperatura redusa si chiar cu ventilatia oprita. Ciudat este faptul ca dupa ce opresc motorul aud bolboroseli in vasul de expansiune, este normal?
It’s more fun in a Mini!
Re: Problema incalzire motor
Nu este normal.Probabil ca se razbuna ca l-ai schimbat dupa 2 luni.
Probabil ca si garnitura de chiulasa este "dusa'.(asta in cazul in care ai aerisit corect instalatia de racire).Dace e dusa si garnitura si mai mergi inca 2 luni, ajungi la chiulasa,acolo este mai tragic.Deja atunci joci in alta "liga".


Probabil ca si garnitura de chiulasa este "dusa'.(asta in cazul in care ai aerisit corect instalatia de racire).Dace e dusa si garnitura si mai mergi inca 2 luni, ajungi la chiulasa,acolo este mai tragic.Deja atunci joci in alta "liga".

Real motors need forced induction
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
Nobody's perfect but if you drive a MINI Cooper F54 with B47 engine ,you're pretty damn close
Petrol is for cleaning tools, with Diesel we make Power
- Gabi Iacob
- Membru nou
- Mesaje: 33
- Membru din: Joi Sep 26, 2013 9:27 pm
- Localitate: Bacau
Re: Problema incalzire motor
salut Adrian am dat chiuloasa jos si e ovalizata ,a trebuit sa iau 0,45 sutimi din ea sa fac planietatea. garnitura e de 0.65 standard si 0,95 cea de la khitul de reparatii.producatorul da 0,1 mm max ovalitate asta afost o,45.crezi ca e o problema sa refolosesc aceasta chiuloasa?e cu 0,15 mai mult luat din ea decat grosimea garniturii. multumesc
It’s more fun in a Mini!