Pagina 3 din 5
Re: upper stress bar
Scris: Vin Noi 18, 2011 11:44 pm
de mok
cristi o'RAL scrie:nu e nevoie, stim cum e, toti am trecut prin asta

eu sunt la al 5-lea
Re: upper stress bar
Scris: Sâm Noi 19, 2011 1:12 am
de cristi o'RAL
mok e cel mai perseverent, dar adevarul e ca merge si foarte tare, cu trapa deschisa, astfel incat forta de suctiune duce la implozia parbrizului (nu ma pricep foarte bine la detaliile astea tehnice, poate ne ajuta dl ing dogarel)
Re: upper stress bar
Scris: Sâm Noi 19, 2011 1:33 am
de NEAGU LIVIU
Marius,de cand nu ai mai folosit trapa a mai crapat
Cristi o'RAL cred ca are dreptate

Re: upper stress bar
Scris: Sâm Noi 19, 2011 2:28 am
de remus_sclemby
Muama ... la al 5-lea ... si de ce nu icnercatzi sa va punetzi bara dinaia ???? Sau a incercat careva ?
Re: upper stress bar
Scris: Sâm Noi 19, 2011 1:01 pm
de cristi o'RAL
se va sparge oricum de la pietrele de pe soselele noastre impecabile, oricate bare am pune
Re: upper stress bar
Scris: Dum Noi 20, 2011 12:25 am
de NEAGU LIVIU
Marius,imi dai voie sa vorbesc cu Mosu,poate iti aduce de craciun

Re: upper stress bar
Scris: Dum Noi 20, 2011 9:22 am
de dogarel
cristi o'RAL scrie:mok e cel mai perseverent, dar adevarul e ca merge si foarte tare, cu trapa deschisa, astfel incat forta de suctiune duce la implozia parbrizului (nu ma pricep foarte bine la detaliile astea tehnice, poate ne ajuta dl ing dogarel)
Este vorba despre acea extorsiune spatio-temporala, produsa de forta de impingere generata de curentul turbionar descendent, ce apare ca urmare a diferentelor de temperatura, respectiv presiune, din interiorul habitaclului si din exteriorul acestuia.
Mai evident este ca exista bolovani pe drum, si nu vorbesc in sens peiorativ, care atenteaza la integritatea ferestrelor noastre, precum si o grava eroare de proiectare, cred eu, din partea departamentului de design al marcii mult apreciate de catre noi toti.
I rest my case, fiindca nu mai am argumente.
Re: upper stress bar
Scris: Dum Noi 20, 2011 9:33 am
de cristi o'RAL
Adica ferestrele nu sunt proiectate sa reziste, sa reziste, sa reziste...
Re: upper stress bar
Scris: Dum Noi 20, 2011 12:21 pm
de NEAGU LIVIU
Mai Cristi,nu ai inteles nimic
E vorba de "extorsiune spatio-temporala, produsa de forta de impingere generata de curentul turbionar descendent"
Adica prea mare viteza in curbe deterioreaza design-ul marci

Re: upper stress bar
Scris: Dum Noi 20, 2011 12:31 pm
de mok
bine ca sunteti voi destepti !