Pagina 3 din 3
Re: Problema racord flexibil
Scris: Joi Iun 22, 2017 3:07 pm
de MiniRC31
Re: Problema racord flexibil
Scris: Joi Iun 29, 2017 2:45 pm
de AdrianTC
Am gasit racordul asta. Pare sa fie ce trebuie. Pareri?
Re: Problema racord flexibil
Scris: Joi Iun 29, 2017 9:15 pm
de MiniRC31
de pe exterior pare a fi ceea ce trebuie, din pacate nu stiu cum trebuie sa arate originalul pe interior ca sa pot spune 100% ca asta este
o chestie ce observ este ca nu este bombat deci ar trebui sa iti schimbe perceptia de "metalic" pe "talpa"
mult diferit de bonsalul tau (Bosal 265-327)
Re: Problema racord flexibil
Scris: Lun Iul 10, 2017 2:30 pm
de MiniRC31
..deci?
chiar sunt curios!
si o alta chestie daca tot ai dat jos Bosal 265-327 imi faci o foto pe interior? sunt curios daca am avut dreptate...

Re: Problema racord flexibil
Scris: Dum Iul 16, 2017 2:01 pm
de AdrianTC
Am rezolvat problema.
Cum am spus de la bun-inceput, racordul flexibil era problema. Cotele sale si design-ul interior.
Cost total: 1.140 Lei (Da! Pentru o porcarie de racord flexibil)
In ultimele 30 de zile masina a avut 4 racorduri flexibile pe ea. Cel original (rupt in interior si care baga uneori gaze in masina), apoi un asa-zis BOSAL cu care masina suna groaznic, apoi un altul, iar in final acesta care trebuie.
Ca masuri complementare inlocuirii finale a racordului, la sugestia service-ului, am planat si galeria de evacuare pentru ca, spun ei, era deformata si nu etansa corect pe blocul motor, chiar si cu garnitura noua. Deci pe langa problema de sunet generata de racord in sine mai erau si alte scapari de gaze pe la galerie care aveau si ele contributia proprie la fasait.
Iata si cateva poze cu racordul anterior taiat si cu cel final instalat.
Asadar, atentie mare cand va schimbati racordul flexibil si unde. In mod normal operatiunea asta ar fi trebuit sa coste cel mult 650 Lei (400 Lei racordul bun si maximum 250 Lei manopera).
Pe mine experimentele m-au costat cu 490 Lei in plus, fara a mai socoti carburantul consumat intre 3 service-uri si cursele de Uber si Taxi aferente pentru a lasa si lua masina de la service-uri.
Pentru orice alte detalii va stau la dispozitie cu informatii.
Re: Problema racord flexibil
Scris: Dum Iul 16, 2017 2:18 pm
de MiniRC31
AdrianTC scrie:Am rezolvat problema.
Cum am spus de la bun-inceput, racordul flexibil era problema. Cotele sale si design-ul interior.
Cost total: 1.140 Lei (Da! Pentru o porcarie de racord flexibil)
sa inteleg ca am avut dreptate
ar fi in regula daca ai da si marca eventual cod.
si deci Bosal 265-327 era impletit pe interior...precum si sustineam, olè!
in plus ce observ este ca Bosal este mai scurt decat cel instalat acum, gresesc?
eu sincer chiar nici nu montam o alta piesa daca nu era asemanatoare celei originale..
Re: Problema racord flexibil
Scris: Dum Iul 16, 2017 6:31 pm
de AdrianTC
Stai asa ca nu e asa
Racord 1: Orginal, nu stiu marca si nu stiu cum arata pe interior.
Racord 2: BOSAL, dar nu stiu cod (poate ne spune Sharpe, ca la ei l-am montat). Cert este ca era impletit si pe interior, iar ca dimensiuni era foarte apropiat de cel din fabrica. Suna prost.
Racord 3: Nu stiu marca, cert e ca dimensiunile sunt mai mici si ca suna aproape la fel de prost ca BOSAL-ul anterior. Si acesta este impletit pe interior.
Racord 4: Nu stiu marca, este luat de la esapamenteauto.ro ca fiind "pentru Mercedes". Asta m-a interesat mai putin, m-a interesat sa fie continuu pe interior si sa aiba cotele de gabarit similare cu ale celui original (dimensiuni nimerite mai mult din ochi, pentru ca nu mai aveam racordul original sa pot sa-l masor).
Cu alte cuvinte, pentru Bucuresti, service-ul celor de la esapamenteauto.ro rezolva problema cu racord "de Mercedes" importat de ei (nu stiu de unde). Treaba e ca rezolva problema si ca au fost singurii care nu m-au crezut 100% nebun cand le-am spus ca masina nu mai suna ca inainte.