New MINI in town!

Scrie răspuns
mok
Moderator
Mesaje: 1543
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm

Re: New MINI in town!

Mesaj de mok »

Un zvon interesant a prins contur pe intenet zilele acestea si il priveste pe producatorul britanic MINI. Este vorba de modelul Minor.
Conform Autoweek, noul MINI Minor, numit si MINI Mini, va lua forma unui concept care va fi prezentat anul viitor la Salonul Auto de la Geneva. In prezent, spune sursa, laboroatoarele auto BMW din München lucreaza la acest proiect.
Noua masina ar fi un model entry-level, iar ceea ce este si mai interesant este faptul ca aceasta pare sa fie parte din gama BMW Megacity.
Informatiile disponibile pana in prezent vorbesc despre o lungime maxima de 3050 mm, cu 700 mm mai mica decat a MINI-ului actual si cu 200 mm mai mare decat a modelului smart fortwo.
mok
Moderator
Mesaje: 1543
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm

Re: New MINI in town!

Mesaj de mok »

;)
Fişiere ataşate
4804965737_8db4068d14_b.jpg
Avatar utilizator
alinabiancapop
Moderator
Mesaje: 1925
Membru din: Lun Oct 26, 2009 12:12 pm
Localitate: Cluj Napoca

Re: New MINI in town!

Mesaj de alinabiancapop »

da da :D
Dare to be different!
ex MINI Cooper S R56
now MINI Rover ....S again
Avatar utilizator
khuti
Veteran
Mesaje: 1249
Membru din: Sâm Mar 13, 2010 10:50 am
Localitate: Constanta

Re: New MINI in town!

Mesaj de khuti »

arata cam foarte bine !!!!

Apropo ca o paranteza, sorry pt offtopic ce liniste a fost pe site :lol: :lol:
Open your mind ! ;)
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6389
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: New MINI in town!

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

Eu il vad rosu... :lol: :lol: :lol:
Imagine
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6389
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: New MINI in town!

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

Zvonuri: MINI Canyon – concurent pentru Range Rover Evoque

Un raport publicat de revista Auto Express readuce in prim plan zvonurile care initial au aparut pe BMWBlog.com si Germancarforum: MINI are in plan lansarea unui nou model denumit Canyon. Nu stim inca daca aceasta informatie e doar o reluare a raportului initial sau e o confirmare din alte surse, dar intre timp, AutoExpress spune ca MINI pregateste un model cu trei usi, bazat pe Countryman, care va concura cu Range Rover Evoque.
Ideea initiala a unui model “Canyon” a aparut in 2005 cand BMW voia sa extinda familia de modele MINI. Primul model aparut in urma acestor planuri a fost conceptul Beachcomber, prezentat anul acesta la Salonul auto de la Detroit.
La scurt timp dupa, MINI a prezentat Countryman ALL4, un vehicul bazat pe conceptul Beachcomber, programat pentru lansare in toamna acestui an.
Modelul Canyon urmareste trasaturile lui Countryman, si utilizeaza aceeasi platforma, dar cu o linie inclinata a plafonului. In vreme ce raportul initial vorbea de o configuratie in patru locuri, Auto Express mentioneaza doar una cu doua locuri.
MINI Canyon este o idee care preia formula folosita la MINI Coupe, dar transpusa intr-un MINI small activity, cu 3 usi.
Publicatia relateaza ca modelul Canyon ar putea fi propulsat de motorul turbo de 1.6 litri si 208 CP de pe JCW si ca e posibil sa fie oferita si o varianta cu motorul 2.0 diesel de 201 CP de pe BMW X1.
Deoarece uzina MINI din Oxford va rula la capacitate maxima odata cu inceperea productiei modelelor Coupe si Roadster, modelul Canyon ar putea fi construit la uzina Magna Steyr din Graz, Austria.
Referitor la data lansarii, se fac speculatii legate de anul 2012.
Fişiere ataşate
MINI-Canyon-Countryman-Dreituerer-AutoExpress-655x434.jpg
Imagine
Avatar utilizator
ToyCooper82
Moderator
Mesaje: 1741
Membru din: Mar Dec 15, 2009 4:34 pm
Localitate: Timisoara
Contact:

Re: New MINI in town!

Mesaj de ToyCooper82 »

un site cu modele lansate de mini si gama lor de serii limitate! :P
http://www.automobilesreview.com/photos/?car_make=115
MINI Cooper R50,
S exterior
mok
Moderator
Mesaje: 1543
Membru din: Vin Sep 12, 2008 1:16 pm

Re: New MINI in town!

Mesaj de mok »

Fişiere ataşate
4834920714_df3d8809a2_b.jpg
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6389
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: New MINI in town!

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

MINI se intoarce in WRC


MINI revine în circuitul internaţional al raliurilor. Din 2011, marca britanică va participa la o serie de etape din Campionatul Mondial de raliuri (WRC) şi va lua startul în întregul sezon cu începere din 2012. Această implicare este prevăzută a se desfăşura pe mai mulţi ani.
Automobilul destinat acestui obiectiv este MINI Countryman WRC, dezvoltat de Prodrive în strânsă colaborare cu MINI pornind de la modelul de serie care îşi va face debutul pe piaţă în septembrie. Propulsorul folosit este motorul de 1,6 litri, cu supraalimentare şi patru cilindri, creat de BMW Motorsport. Automobilul este omologat în conformitate cu noul regulament Super2000 pus în scenă de Federaţia Internaţională a Automobilului (FIA), care prevede utilizarea unor motoare turbo cu capacitatea de 1.600 cmc şi tracţiune integrală, combinate cu o utilizare extinsă a tehnologiilor din producţia de serie. Toate acestea se traduc printr-o scădere cu 25 de procente a costurilor totale de dezvoltare a unui astfel de model pentru competiţie. Primul test pentru MINI Countryman WRC, care va fi disponibil şi pentru echipele private, este planificat a avea loc în toamna anului acesta.
Această decizie face ca MINI să-şi continue povestea de succes în lumea raliurilor. În anii ’60, MINI Cooper S a creat senzaţie prin victoriile reuşite în Raliul Monte Carlo, de departe cea mai prestigioasă competiţie din această disciplină. De asemenea, compania a gustat de mai multe ori din şampania învingătorului în Campionatul European. După ce a demonstrat deja caracterul sportiv al modelelor sale prin MINI CHALLENGE – competiţie organizată în mai multe ţări -, marca britanică îşi face acum simţită prezenţa în motorsport la un nou nivel prin angajarea în Campionatul Mondial de Raliuri.
Ian Robertson, membru al Consiliului Director al BMW AG, director de Marketing şi Vânzări, a declarat: “Sunt încântat că MINI va fi prezentă pe una dintre cele mai populare scene ale motorsportului internaţional. Succesul înregistrat în lumea raliurilor a avut o contribuţie majoră la imaginea mărcii. Clienţii MINI au demonstrat dintotdeauna un interes aparte pentru motorsport. Sunt convins că vom adăuga noi capitole la povestea noastră de succes în raliuri. MINI Countryman oferă o bază excelentă, de la care vom putea crea o maşină de curse competitivă pentru Campionatul Mondial. De asemenea, Prodrive va fi un partener de încredere şi cu multă experienţă. Vom lucra împreună în lunile ce vor urma pentru a ne asigura că vom pune proiectul pe drumul cel bun încă din faza iniţială”.
“Acesta este un program foarte atractiv pentru motorsport”, a declarat preşedintele Prodrive, David Richards. “În anii ’60, MINI a captat atenţia întregii lumi atunci când micuţele automobile au reuşit să facă faţă puternicelor motoare V8 care propulsau modelele Ford şi să câştige una dintre cele mai dificile competiţii din motorsport, Raliul Monte Carlo, care avea o lungime totală de 4.000 km. Cred că noul MINI va deveni un model favorit al noilor generaţii de fani ai raliurilor, la fel cum este apreciat de milioane de clienţi în lumea întreagă.
Deja putem afirma că avem numeroase comenzi confirmate de la clienţi pentru noul model MINI de raliuri, iar primele livrări sunt prevăzute a fi la începutul sezonului 2011.”
Prodrive s-a implicat încă din 2009 în dezvoltarea modelului MINI Countryman WRC. Compania a fost formată în 1984 de către David Richards, câştigător al Campionatului Mondial de Raliuri cu trei ani înainte, în calitate de navigator al finlandezului Ari Vatanen. Având sediul la Banbury (Marea Britanie), Prodrive s-a transformat într-o companie independentă de vârf în motorsport în sectorul auto, iar astăzi are peste 500 de angajaţi. În prezent pe lista succeselor obţinute de Prodrive se numără cele şase titluri în Campionatul Mondial de Raliuri, cele cinci trofee în British Touring Car Championship (campionatul de turisme al Marii Britanii) şi trei succese la clasă în cursa de 24 de ore de la Le Mans (Franţa).
BMW era prezent atunci când s-au pus bazele Campionatului Mondial de Raliuri în 1973. Achim Warmbold (Germania) şi Jean Todt (Franţa) au reuşit victoria în Raliul Alpenfahrt, în Austria, la comenzile unui BMW 2002. Tradiţia MINI în această disciplină este mult mai veche: Pat Moss (Marea Britanie) a reuşit prima victorie cu un model MINI 850 la Mini Miglia National Rally, în 1959. Pe de altă parte, cel mai mare succes pentru MINI a fost la Raliul Monte Carlo, unde a câştigat ediţiile din 1964, 1965 şi 1967: MINI Cooper S a câştigat de trei ori în clasamentul general al celui mai emblematic raliu din lume. Paddy Hopkirk (Irlanda, 1964), Timo Makinen (Finlanda, 1965) şi Rauno Aaltonen (Finlanda, 1967) s-au alăturat listei de învingători ai acestei competiţii prestigioase.
În 1965, “Rally Professor” Aaltonen a cucerit şi titlul în Campionatul European de raliuri. Tony Ambrose (Marea Britanie) şi Makinen au încheiat pe locurile al doilea, respectiv al treilea, completând un rezultat excepţional pentru MINI Cooper S. În plus, piloţii MINI s-au bucurat de performanţe foarte bune şi în renumite raliuri din Europa. Ultima victorie BMW în Campionatul Mondial de Raliuri a fost reuşită în 1987, în Corsica, de francezul Bernard Béguin la comenzile unui BMW M3, construit şi înscris de Prodrive.
Cu începere din 2011, la peste 40 de ani de la acele momente, MINI Countryman WRC va avea misiunea de a adăuga noi capitole la această poveste de succes. Rolul modelului va fi acela de a crea o legătură între conceptul MINI clasic şi un automobil din segmentul actual Sports Activity Vehicle. În calitate de model al mărcii care va dispune în premieră de patru uşi şi un hayon cu deschidere largă, acesta oferă mai mult spaţiu – care poate fi folosit într-o varietate de forme – care se traduce printr-o poziţie mai înaltă a scaunelor şi un confort de călătorie optimizat. În plus, agilitatea de kart, caracteristică pentru MINI, atinge o nouă dimensiune prin intermediul sistemului de transmisie integrală MINI ALL4. MINI Countryman exprimă calităţile definitorii ale mărcii în ceea ce priveşte designul, calitatea premium, manevrabilitatea, eficienţa şi sfera personalizării – toate acestea într-o manieră cu totul personală.
MINI Cooper S Countryman se remarcă cu un propulsor echipat cu un turbocompresor twin scroll şi injecţie directă, completate de gestiunea complet variabilă a supapelor. Motorul pe benzină cu patru cilindri şi capacitate de 1,6 litri din echiparea vârfului de gamă oferă cel mai bun raport între puterea maximă şi consumul de combustibil din această clasă de cilindree. Motorul generează un maxim impresionant de 135 kW/184 CP şi permite modelului MINI Cooper S Countryman să accelereze, de la 0 la 100 km/h, în 7,6 secunde. Mai mult, conceptul MINIMALISM include o varietate de tehnologii concepute să reducă nivelul emisiilor şi al consumului de combustibil – cum ar fi recuperarea energiei la frânare, funcţia Auto Start/Stop, indicator al treptei de viteze recomandate şi operarea inteligentă a componentelor auxiliare electrice -, toate aflate în dotarea standard şi combinate în funcţie de model.
Opţional, MINI Cooper S Countryman şi MINI Cooper D Countryman pot fi comandate cu sistemul de tracţiune integrală permanentă MINI ALL4. Aici, un diferenţial central electromagnetic variază distribuţia puterii între puntea faţă şi cea spate. În condiţii de condus normal, până la 50 de procente din puterea de transmisie este direcţionată către puntea spate, iar în situaţii extreme aceasta poate ajunge până la 100%. Efectul este o interpretare nouă a manevrabilităţii excepţionale pentru care MINI a devenit faimos.
Fişiere ataşate
mini_n_raliuri_small_800x595.jpg
Imagine
Avatar utilizator
Vali Iovi-Stere
Site Admin
Mesaje: 6389
Membru din: Dum Oct 19, 2008 11:47 pm
Localitate: Bucuresti-Mangalia
Contact:

Re: New MINI in town!

Mesaj de Vali Iovi-Stere »

Sebastian Vettel a condus noul MINI Countryman

Sebastian Vettel, pilotul german al echipei Red Bull Racing si tanara vedeta in campionatul de Formula 1, a avut ocazia sa conduca noul MINI Countryman. Vettel a castigat in 2004 titlul in campionatul Formula BMW ADAC, obtinand 18 victorii din 20 etape, si iesind de fiecare data pe podium. De atunci si-a imbunatatit performantele in fiecare an, iar in 2009 a obtinut titlul neoficial de campion mondial in F1. Inainte de asta, in 2007 a devenit cel mai tanar pilot care a obtinut puncte intr-un campiont mondial, cand l-a inlocuit pe Robert Kubica in echipa BMW Sauber F1 pe circuitul de la Indianapolis.

Pe timpul sederii sale in Budapesta cu ocazia participarii sale la Grand Prix F1, Sebastian Vettel a condus un MINI Countryman. Masina va fi lansata in septembrie, si i-a fost oferita lui Sebastian de catre BMW Group Ungaria. Pilotul a fost bucuros sa aibe masina, un MINI Cooper S Countryman de culoare neagra, la dispozitie, si a condus-o de la aeroport direct la Hungaroring.

Poate ca nu va aparea in Formula 1, dar vom avea ocazia sa vedem noul model MINI Countryman WRC in cadrul campionatului WRC de anul viitor. MINI are o mostenire bogata si de succes, fiind castigatoare la raliul de la Monte Carlo. MINI Countryman WRC este dezvoltat de Prodrive in cooperare cu MINI, si are la baza modelul de serie. Puternicul MINI de curse va fi propulsat de un motor turbo de 1.6 litri cu patru cilindri, creat de BMW Motorsport.

Modelul MINI Countryman reprezinta primul membru al familiei MINI cu caroseria mai lunga de patru metri si cu tractiune integrala optionala. Noul MINI Countryman va fi lansat pe piata in data de 18 septembrie 2010.

Autor: Gabriela Pieleanu
Fişiere ataşate
Sebastian-Vettel-mini-countryman-3.jpg
Sebastian-Vettel-mini-countryman-2.jpg
Sebastian-Vettel-mini-countryman-1.jpg
Imagine
Scrie răspuns