Pagina 22 din 45

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mar Oct 14, 2014 7:26 pm
de adrian
cristi o'RAL scrie:daca tot vi le face moca, macar sa va deplasati voi :)
Se poate face la MMDays 2015,desigur ca nu merg la Marea Neagra cu programul "Litoralul pentru degerati".

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mar Oct 14, 2014 8:00 pm
de cristi o'RAL
bun... la MMD15 sa fie atunci, premiu pentru participanti, poate asa mai vine lume noua :)

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mie Oct 15, 2014 12:36 pm
de adrian
Rezolvat astazi reparatia dupa intalnirea cu un caine in 4 octombrie,costuri piese dauna cam 600Ron +am schimbat radiatorul si cureaua de agregate,in final cam 1200Ron, montaj de unul singur in 3,5 ore.La Casco am renuntat dupa discutia cu un domn de la Asirom-foarte obraznic si plin de el-dupa ce am platit in ultimii 7 ani in jur de 5000Euro prime de asigurare, fara sa am nici o dauna.Culmea ca am cerut cotatie de Casco la Alianz si Uniqua, si am primit raspunsul,ATENTIE-masina mea figureaza cu dauna totala in Ro. in evidentele lor si ca nu pot face asigurare Casco.Am ramas ca la dentist, masina mea era neatinsa pana la intalnirea cu ciinele din 4 octombrie.Cred ca un dobitoc a gresit seria de sasiu cand a bagat datele in baza lor de date.

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mar Noi 04, 2014 5:22 pm
de adrian
Work in progress:
Clapeta admisie majorata de la Φ52mm la Φ55mm.Urmeaza ce este mai greu, prelucrare flaps.
IMG_20141104_161624.jpg
IMG_3950.JPG
IMG_3951.JPG

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mar Noi 04, 2014 9:38 pm
de io's
:lol: :lol:


Imagine

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mar Noi 04, 2014 11:03 pm
de cristi o'RAL
bun, bun! dar stii ca lui ii place verde... :lol:

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mie Noi 05, 2014 6:50 am
de adrian
Verde (de invidie)o sa fie fata celor care vor vedea la MMD 2015 un R50 cu 150HP cu minime modificari adica Cold intake,clapeta marita cu 3mm diametru,injectoare de 270cc,air pump ,ax cu came Newman Ph1 si desigur soft self made.Sunt la 50% din lucrare,totul este foarte bine pana acum,masina estimez ca are in jur de 135-140HP,la final voi face si un test dyno.Deci destule motive de inverzire. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mie Noi 05, 2014 8:42 am
de Susala_lucian
F tareeeee......! 8-)

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mie Noi 05, 2014 9:55 am
de cristi o'RAL
desigur... modificari MINI-me! :lol: :lol:
"MINIm" a fost cand a pus sharpe gaz pe masina :P

Re: BRG si Union Jack

Scris: Mie Noi 05, 2014 2:47 pm
de adrian
Ce sa zic,unii baga gaz la masina,altii baga gaz pe foc,se tin de avioane verzi,se iau de flapsurile oamenilor muncii. :mrgreen: