
Discutam privind din interior auto spre fata ( dreapta=pasager, stanga=sofer)
1. Rezervorul este impartit in 2 cavitati, in dreapra se afla kit-ul FILTRU, iar in stanga POMPA DE BENZINA
2. Pompa de benzina care este in cavitatea din stanga, trage benzina prin inferioara/jos si refuleaza prin tubul maro/sus in filtru ( acest tub maro se imbina cu tubul negru de la filtru)_vezi foto
3. Benzina este filtrata de catre elementul filtrant si este trimisa catre RAMPA DE COMBUSTIBIL prin iesirea superioara a filtrului.
4. Plusul de benzina din filtru( sau retur benzina pompa) este trecut din filtrul prin tubul alb in rezervor (dreapta) -conector albastru_vezi foto
5. Din conectorul albastru care este impartit in doua(tub de egalizare si retur) se leaga un tub de egalizare niveluri de combustibil din DREAPTA in STANGA, tub care se clipseaza sus pe pompa de benzina.
6. Returul din Regulatorul de presiune combustibil( se afla pe rampa) ajunge in rezervor, pe o alta cale. Practic din sistemul pompa-filtru nu este decat on iesire catre rampa.
7. Pompa este alimentata cu un conector cu 4 pini, un circuit este pentru alimntare solenoid pompa, iar al doile pentru setul de traductoare/indicatoare nivel combustibil ( ele lucreaza in egalizare de valori)
8. Intre traductor nivel pompa si traductor nivel filtru exita conector(foto)

Si ca sa competez subiectul, rezistentele electrice ale celor doua traductoare variaza intre R min=19 ohm si R max=298 ohm ( nivel maxim benzina


Bafta,