Pagina 24 din 45

Re: BRG si Union Jack

Scris: Vin Noi 07, 2014 11:40 am
de adrian
Eram un pic cam "rich" in WOT,daca era foarte cald afara mergeam pe 12-12,2 AFR.
La temperatura normala, 20-28 gr.C, eram in WOT pe 12,6AFR, adica exact ce mi-am dorit.Daca este cazul ,umblam la harta de injectie,reglajele se pot face foarte precis, este calibrata in µs.

Re: BRG si Union Jack

Scris: Vin Noi 07, 2014 1:03 pm
de Adrian JCW
Deci are efect modificarea, excelent :idea:
Era bine sa ai acces la un dyno sa vezi exact before and after, asa de curiozitate.
La "picior" cum se simte ?

Re: BRG si Union Jack

Scris: Sâm Noi 15, 2014 8:24 pm
de adrian
Proiect modificat , am facut maxim diametru accesibil la clapeta de R50,si anume 57,6mm.Initial am avut o greseala la montaj pe care insa am remediat-o .Testat cu noua clapeta de 57mm,se simte diferenta mai ales intre 100kmh si 140kmh in viteza a treia, si mai putin , dar in bine intre 140kmh si 180kmh in viteza a patra.Nici o eroare pe calculatorul motorului,relantiul este perfect, desigur a trebuit sa fac adaptarea clapetei dupa montaj cu testerul de diagnoza.Testul AFR cand o sa duc masina la garaj la Mures.
Cam asa merge acum-test anvelope iarna 15", temperatura exterioara 8gr.C., sosea uscata dar ingusta si denivelata,putin cam periculoasa, fara vant.
https://www.youtube.com/watch?v=e0r2eF1 ... e=youtu.be

Re: BRG si Union Jack

Scris: Sâm Noi 15, 2014 9:03 pm
de cristi o'RAL
1-100 in 9s :)


Re: BRG si Union Jack

Scris: Dum Noi 16, 2014 12:19 pm
de adrian
Posibil ,oricum nu a fost o proba de start de pe loc, nici nu am decuplat DSC-ul, nu are rost pentru ca nu am aderenta destula cu anvelopele de iarna.Te asigur ca rezultatul real 0-100kmh este mult mai bun de 9 sec,probabil in jur de 8 secunde. sub 8,6secunde inregistrat de mine inainte de schimbarea injectoarelor si a clapetei. :mrgreen:

Re: BRG si Union Jack

Scris: Dum Noi 16, 2014 7:03 pm
de cristi o'RAL
hai sa le incercam candva

Re: BRG si Union Jack

Scris: Dum Noi 16, 2014 10:59 pm
de adrian
Am de gand sa continui aceasta lucrare-proiect este prea pretentios-cu montarea unui ax cu came de la Newman,supape de R53,si mici retusuri pe chiulasa pe admisie.Apoi o voi pune pe un dyno corect.Oricum,asa cum merge acum este exact ce asteptam de la masina la stadiul asta.Deocamdata putini tuneri-cred ca se numara pe degete-au reusit la injectoare marite la MINI sa faca un soft cu AFR 14,6 la pedala partiala si AFR de 12,6 la pedala full. BTW-am facut un soft pentru un tip din Portugalia la R53 cu injectore de 450cc(stock 320cc)si omul este fericit dupa ce de 2 ani se chinuie pe la diferiti tuneri sa faca ceva cu motorul lui.

Re: BRG si Union Jack

Scris: Lun Noi 17, 2014 12:10 pm
de Adrian JCW
Accelereaza bine, nu-i rau deloc pentru un one, bravo :D

Re: BRG si Union Jack

Scris: Lun Noi 17, 2014 12:13 pm
de cristi o'RAL
era cooper, dar oricum nu conteaza :)

Re: BRG si Union Jack

Scris: Lun Noi 17, 2014 12:14 pm
de Adrian JCW
Adrian nu are One ?