Pagina 26 din 53

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 2:13 am
de cristi o'RAL
foarte frumos!
se simte ceva cu filtrul asta?

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 9:25 am
de Vali Iovi-Stere
Parerea mea sau al lui Daniel?Se pare ca el stie mai bine ca mine... :lol:

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 10:45 am
de khuti
:lol: :lol: :lol:

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 11:42 am
de dogarel
Sigur se aude altfel. Teoretic e si ceva mai prompta acceleratia. Gresesc stimabile? :lol: :lol: :lol:

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 11:50 am
de darksun
Vali Iovi scrie:Parerea mea sau al lui Daniel?Se pare ca el stie mai bine ca mine... :lol:
Pareremea mea oricun nu conteaza! :lol: Oricum si daca simti ca urca mai repede in turatii nu e neaparat ca ai mai multi cai ci doar ca intra mai mult aer in motor adica nu e asa de restrictiv. Mai mult aer cald in motor nu aduce mai nimica bun, sti tu ce incerca Radu sa rezolve.

Dar na sti, eu aberez! :lol: :lol: Gata nu mai zic nimica, ca oricum nu sunt bagat in seama. ;)

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 12:16 pm
de Radu
Am vorbit cu Vali sa faca un experiment pe dyno dupa ce isi pune fulia... Vedem atunci cine are dreptate si cine nu! ;)

Plus ca parerea ta Daniel conteaza.... NOT! :lol: :lol: :lol:

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 12:17 pm
de darksun
Radu scrie:Am vorbit cu Vali sa faca un experiment pe dyno dupa ce isi pune fulia... Vedem atunci cine are dreptate si cine nu! ;)
Suna bine! :D Stiu Radu nu e problema, probabil ma chinui degeaba sa dau si eu sfaturi din cate stiu. Probabil e mai bine sa ma abtin.

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 12:22 pm
de Radu
darksun scrie:
Radu scrie:Am vorbit cu Vali sa faca un experiment pe dyno dupa ce isi pune fulia... Vedem atunci cine are dreptate si cine nu! ;)
Suna bine! :D Stiu Radu nu e problema, probabil ma chinui degeaba sa dau si eu sfaturi din cate stiu. Probabil e mai bine sa ma abtin.
Nu trebuie sa te abti... Esti cateodata prea vehement in ceea ce susti... ;) Pe de alta parta esti si funny! :lol:

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 12:36 pm
de darksun
Nu este vehementa este logica dupa care merg. Exact unde e filtru putin mai la stanga sunt serpisorii care evacueaza gazele incinse deci o temperatura foarte mare. Dupa legile termodinamicii , un aer mai cald, sau mai umed contin MULT mai putin oxigen deci degeaba intra mai mult aer in motor daca proportia de oxigen din el este mai mica. Exact aia face filtrul ala, nu e asa restrictiv deci lasa mai mult aer care nu e neaparat bun inauntru. De cate ori s-a dovedit mai ales pe la noi cand cineva isi punea filtru de aer sport ca scotea mai putini cai decat cu filtru stock doar pentru ca cel stock avea o galerie gandita pentru asa ceva. Teava aia care merge este frectie pentru ca oricum aerul rece se amesteca cu mult mai cald-ul aer de la motor, plus ca nu stiu cat ajunge avand in vedere ca filtrul este bagat in cutia de la baterie.

Nu sunt nici gica contra, nici vehement, doar mi-am expirmat parerea asupra acestui artificiu. Ramane de vazut la dyno ce o sa iasa ca eu oricum aberez cand zic ceva.

De studiat : http://wahiduddin.net/calc/calc_hp_dp.htm

//Dany out.

Re: Mini Cooper S chili pepper red

Scris: Mar Iun 08, 2010 12:52 pm
de Vali Iovi-Stere
Daniel din cate stiu eu Radu cauta solutii sa scada temperatura intercoolerui... ;)